Dálkové ovládání centrálního zamykání u mého Iona po 7 letech odešlo. Nejprve mně, pak i manželce na jejím Ionu. Objednána baterie do dálkového ovladače u Peugeot Auto Tichý. Dnes výměna.
A nic. Baterie stará proměřena a má stejné hodnoty, jako nová. Baterií to tedy není. Peugeot Auto Tichý navrhuje jen jediné řešení. Objednat nový klíč s dálkáčem za 5800,- Kč kus. To fakt nedám.
Máte někdo jiné řešení nebo potkali jste se s podobnou situací?
Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Nejen baterie v dálkáči, ale i "baterie" v autě.... (nejde o 12V "startovací" baterku).
Namítnete, že tam žádná baterka není, že to jede z 12V baterie. Také jsem si to myslel a myslím si to stále, ale...
Čtyři roky můj Focus většinou stál a nejezdil a tak jsem min. 1x měsíčně jen dobíjel 12V baterku. Focus má otevírání kapoty klíčkem k vozu pod předním znakem, tak jsem ani nepotřebovat otevírat vůz. Když jsem pak chtěl někam jet, tak centrál ani tuk (myslel jsem si že je špatná baterka v klíčku - nebyla). Po delší jízdě (možná několika jízdách - přesně nepamatuji), začal centrál fungovat jako dříve. Když pak auto zase stálo delší dobu, tak stejný postup - stačilo projet a fungovalo. Dnes auto jezdí dcera a nemá s centrálem problém a to jsem žádnou baterku v klíčku neměnil.
Radovan nemá dlouho odstavené auto, takže moje zkušenost asi nepomůže, ale snad někoho něco napadne, co by pomohlo.
Divné mi ale přijde, že obě auta... , že by nějaký "neřád"...
Namítnete, že tam žádná baterka není, že to jede z 12V baterie. Také jsem si to myslel a myslím si to stále, ale...
Čtyři roky můj Focus většinou stál a nejezdil a tak jsem min. 1x měsíčně jen dobíjel 12V baterku. Focus má otevírání kapoty klíčkem k vozu pod předním znakem, tak jsem ani nepotřebovat otevírat vůz. Když jsem pak chtěl někam jet, tak centrál ani tuk (myslel jsem si že je špatná baterka v klíčku - nebyla). Po delší jízdě (možná několika jízdách - přesně nepamatuji), začal centrál fungovat jako dříve. Když pak auto zase stálo delší dobu, tak stejný postup - stačilo projet a fungovalo. Dnes auto jezdí dcera a nemá s centrálem problém a to jsem žádnou baterku v klíčku neměnil.
Radovan nemá dlouho odstavené auto, takže moje zkušenost asi nepomůže, ale snad někoho něco napadne, co by pomohlo.
Divné mi ale přijde, že obě auta... , že by nějaký "neřád"...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (98+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Vyfoť mi elektroniku klíče.
Řekl bych, že řešení bude stejné jako u P307 a spol se stejným druhem klíčem. Info je celkem dost i na CZ fórech.
Řekl bych, že řešení bude stejné jako u P307 a spol se stejným druhem klíčem. Info je celkem dost i na CZ fórech.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
dracekvo píše:Vyfoť mi elektroniku klíče.
Řekl bych, že řešení bude stejné jako u P307 a spol se stejným druhem klíčem. Info je celkem dost i na CZ fórech.
Foto je požadováno asi od Radovana (já už nemám co fotit), ale přesto se obecně zeptám, v čem bude asi problém?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (98+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Ano, to bylo na zadavatele otázky.
A v čem bude problém netuším. Ale pokud je elektronika stejná, jako u ostatních peugeotů, tak se to nechá pořešit jinak, než nákupem originálu.
Například takto https://www.aliexpress.com/item/1005002842472012.html
A v čem bude problém netuším. Ale pokud je elektronika stejná, jako u ostatních peugeotů, tak se to nechá pořešit jinak, než nákupem originálu.
Například takto https://www.aliexpress.com/item/1005002842472012.html
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Zažil jsem to samé.
Po výměně baterie centrál nefunkční, ale ani imobilizér, takže auto nešlo nastartovat. Musel jsem použít rezervní klíč bez ovladače.
No nakonec to byla kravina. Dal jsem obráceně baterku. Ale jediné, co nechápu, proč nešel ani immo? Ten s baterkou pro ovladač nemá nic společného. Je to jen pasivně napájení RFID čip.
Po výměně baterie centrál nefunkční, ale ani imobilizér, takže auto nešlo nastartovat. Musel jsem použít rezervní klíč bez ovladače.
No nakonec to byla kravina. Dal jsem obráceně baterku. Ale jediné, co nechápu, proč nešel ani immo? Ten s baterkou pro ovladač nemá nic společného. Je to jen pasivně napájení RFID čip.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Podle mě sice RFID pasívní věc, ale potřebuje HW podporu, která už musí být napájená.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
A jak v tom případě funguje immo klíč bez DO, kde žádná baterka není?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nefunkční dálkové ovládání zamykání Peugeot Ion
Znáte takové zařízení?
Audi Q4 Sportback e-tron 50