Tlumiče
Moderátor: Josef
Tlumiče
Mám dotaz měnil už někdo přední tlumiče? Dají se sehnat v druhovýrobě ? Případně číslo dílu nemá někdo?
Ty moje vypadají že budou chtít co nevidět vyměnit..
Ty moje vypadají že budou chtít co nevidět vyměnit..
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče
Já ne. A netuším.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Tlumiče
garmont píše:Mám dotaz měnil už někdo přední tlumiče? Dají se sehnat v druhovýrobě ? Případně číslo dílu nemá někdo?
Ty moje vypadají že budou chtít co nevidět vyměnit..
Měnil jste jej nakonec ?
Cena v origo servisu peugeot 6 tis bez prace. Origo v eshopu mitsubishi tak 2 tis.
Na servisu v zimě bylo nalezeno zarezle uložení horního tlumiče. Prace blbosti 6 tis (Mají asi u iona klasiku 6 tisícovou položku)
Po výměně to mlátí jinde, takže tlumič - rád bych ho vyměnil u kolegy v servisu sám. ( zadní ložisko v servisu 6 tis s prací) Z nemeckeho eshopu zadní ložisko za 3 dny doma a s poštovnmy jsem byl někde na 1600.
Re: Tlumiče
Zatím jsem to neřešil - nechávám to na jaro. Nemáte odkaz na ty mitsubishi za 2tis? Mě se žádné levnější nepodařilo najít. Díky
Re: Tlumiče
garmont píše:Zatím jsem to neřešil - nechávám to na jaro. Nemáte odkaz na ty mitsubishi za 2tis? Mě se žádné levnější nepodařilo najít. Díky
OK tak to je dobré zjistit, že to bude měnit ještě někdo.
Odkaz nemám, koukal jsem na to u automechanika , bere to z nejakyho eshopu kde má nastavený ceny.
Dostupnost stejně jako při výměně zadního ložiska . Je pravda že mají ceny, na který se v klasicky nedostanu.
Někde na foru to tu bylo řešeno - je to vlastně mitshubishi
Re: Tlumiče
Dobrý den.
Mám I-mieka z 2011 s ca. 77k km a dost "plave". Garážový mechanik, který mi na něm po dovozu z BRD 10/21 dělal brzdy a olej v převodovce (16tis) si za výměnu (přední a zadní tlumiče + horní uložení, spodní ramena, tyčky stabilizátoru, ložiska předních nábojů, stabilizační výkyvná tyč zadní nápravy, přední a zadní pružiny, podložky uložení horní i spodní, uložení předního stabilizátoru a ke všemu šrouby) řekl 90tis - pouze materiál .
Jsem objednán na 10.5.22 do Mitsubishi, ale před tím bych se chtěl zeptat, zda s tímto máte zkušenosti a případně kdo/za kolik by to mohl udělat.
Moc děkuji Mates, Kladno
Mám I-mieka z 2011 s ca. 77k km a dost "plave". Garážový mechanik, který mi na něm po dovozu z BRD 10/21 dělal brzdy a olej v převodovce (16tis) si za výměnu (přední a zadní tlumiče + horní uložení, spodní ramena, tyčky stabilizátoru, ložiska předních nábojů, stabilizační výkyvná tyč zadní nápravy, přední a zadní pružiny, podložky uložení horní i spodní, uložení předního stabilizátoru a ke všemu šrouby) řekl 90tis - pouze materiál .
Jsem objednán na 10.5.22 do Mitsubishi, ale před tím bych se chtěl zeptat, zda s tímto máte zkušenosti a případně kdo/za kolik by to mohl udělat.
Moc děkuji Mates, Kladno
Re: Tlumiče
A to tam je fakt všechno tohle špatný?
Auta si servisuju sám, ale jen tak měnit preventivně třeba ložiska je podle mě blbost. Stejně tak tyčky stabilizátoru. Ty se mění až když klepou. Ložisko až když má vůli, nebo hučí.
Spodní ramena, proč měnit? Těm nic nebude. Mění se jen vymačkané silentbloky. Narychlo jsem našel třeba https://www.autodoc.cz/febest/11673030
Jinak samotné nové rameno je za raketu. Druhý silentblok a čep by měli jít taky koupit. Ale v originál katalogu zvlášť rozepsané nejsou.
Pružiny proč? Ty se mění když prasknou, nebo auto sedí nízko.
Dal tu práci najít jednotlivé díly, ale nechce se mi, protože je toho hodně a podle mě není potřeba všechno tohle měnit.
Auta si servisuju sám, ale jen tak měnit preventivně třeba ložiska je podle mě blbost. Stejně tak tyčky stabilizátoru. Ty se mění až když klepou. Ložisko až když má vůli, nebo hučí.
Spodní ramena, proč měnit? Těm nic nebude. Mění se jen vymačkané silentbloky. Narychlo jsem našel třeba https://www.autodoc.cz/febest/11673030
Jinak samotné nové rameno je za raketu. Druhý silentblok a čep by měli jít taky koupit. Ale v originál katalogu zvlášť rozepsané nejsou.
Pružiny proč? Ty se mění když prasknou, nebo auto sedí nízko.
Dal tu práci najít jednotlivé díly, ale nechce se mi, protože je toho hodně a podle mě není potřeba všechno tohle měnit.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Tlumiče
Trochu oživím starší téma. Třeba Motora má celkem dost věcí na iOna . Tlumiče jsem poptával v MRO auto a nemají. Nenašel už někdo? Nebo náhradu?
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
Tlumiče - čísla dílů:
Pravý přední: 5208YG
Levý přední: 5208X9
Zadní: 5207E1
Pravý přední: 5208YG
Levý přední: 5208X9
Zadní: 5207E1
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
Mě katalog v autokelly píše (Ion 2012)
LP - 5208X9 - 14tis
PP - 5208Y0 - 14 tis
Z - 5207E1 - 3tis
Něco jsem někde zaslechl, že zadní se dá použít z jiného auta. Google by asi napověděl.
Taky by mě zajímal, ten tlumič mitsubishi za 2 tis.
LP - 5208X9 - 14tis
PP - 5208Y0 - 14 tis
Z - 5207E1 - 3tis
Něco jsem někde zaslechl, že zadní se dá použít z jiného auta. Google by asi napověděl.
Taky by mě zajímal, ten tlumič mitsubishi za 2 tis.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Tlumiče
Ty ceny jsou bída . . .
Zadní by asi šly nahradit po předělání jednoho úchytu na závit na pístnici. Podobně vypadající má Mitsubishi Colt. U předních nevím, jestli jdou vyměnit jen patrony, nebo je to z jednoho kusu. Musím se dokopat k tomu, abych ty tlumiče vymontoval a oměřil. U aut Mitsubishi z podobného roku výroby větřím jistou šanci na nahrazení, třeba po malé úpravě. Svařování a soustruh není problém .
Zadní by asi šly nahradit po předělání jednoho úchytu na závit na pístnici. Podobně vypadající má Mitsubishi Colt. U předních nevím, jestli jdou vyměnit jen patrony, nebo je to z jednoho kusu. Musím se dokopat k tomu, abych ty tlumiče vymontoval a oměřil. U aut Mitsubishi z podobného roku výroby větřím jistou šanci na nahrazení, třeba po malé úpravě. Svařování a soustruh není problém .
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
Ty jo, to jsou pálky. Za cenu nižší než je cena jednoho tlumiče na tuto nákupní tašku jsem u manželky Mercedesu A vyměnil oba zadní tlumiče, komplet olej a filtry, nějaké drobnosti a k tomu absolvování STK
Re: Tlumiče
Jo, když si doplatím 2 tisíce, tak mám fungl nové originální samonivelační tlumiče na Subaru.
Což je strašně super věc. 1. ať naložíte auto jak chcete, tak má zadek stále stejně vysoko. 2. ty tlumiče mají tak 2-3 větší životnost než obyčejné.
Za ty peníze je do auta rozhodně dávat nebudu. A kupovat starší je sázka do loterie, podle mě budou ve stejném stavu. Auto prostě prodám, dokud je ještě relativně ok, protože ten následný servis za ty ceny nedává smysl.
Což je strašně super věc. 1. ať naložíte auto jak chcete, tak má zadek stále stejně vysoko. 2. ty tlumiče mají tak 2-3 větší životnost než obyčejné.
Za ty peníze je do auta rozhodně dávat nebudu. A kupovat starší je sázka do loterie, podle mě budou ve stejném stavu. Auto prostě prodám, dokud je ještě relativně ok, protože ten následný servis za ty ceny nedává smysl.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Tlumiče
Kulové čepy, ložiska a silentbloky jsou za celkem normální cenu. Jen ty tlumiče za raketu . . .
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
Tak jestli správně hledám,
tak mitsubishi čísla předních tlumičů jsou LP 4060A369 a ten už je na autokelly za 6500,-
tak mitsubishi čísla předních tlumičů jsou LP 4060A369 a ten už je na autokelly za 6500,-
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Tlumiče
https://www.nengun.com/oem/mitsubishi/4060a369
Nehledal jsem, co by stála doprava
Nehledal jsem, co by stála doprava
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
Když jsem vyplnil adresu firmy, tak mi to napsalo
"Sorry, we cannot ship these parts to your address.
This is usually due to carrier size or weight restrictions or part details. We can always find a shipping carrier, contact us below and our team of shipping experts can find the best solution for your order."
"Sorry, we cannot ship these parts to your address.
This is usually due to carrier size or weight restrictions or part details. We can always find a shipping carrier, contact us below and our team of shipping experts can find the best solution for your order."
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Tlumiče
Škoda . . .
Podle fotky mi přijde, že by na zadek byly použitelný tlumiče z Citroenu C3. Obě auta mám doma, až bude trocha času, oměřím je a podám zprávu .
Podle fotky mi přijde, že by na zadek byly použitelný tlumiče z Citroenu C3. Obě auta mám doma, až bude trocha času, oměřím je a podám zprávu .
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km
Re: Tlumiče
NA facebooku je Polské forum - Trojaczek FanClub PL - grupa posiadaczy elektrycznych i-MiEV, C-Zero i iOn a tam psali že zadní tlumiče dávali z Mitsubishi Pajero Pini - jestli jsem dobře pochopil ta akorát spodní držák je větší o 3mm jinak to pasuje..
Re: Tlumiče
Omėřil jsem zadní originál tlumič. Horní oko má pr.16mm, šířku 38mm. Spodní oko pr.12mm, šířka 32mm. Rozteč ok je 310-515mm.
Zadní tlumič na Citroen C3:
Horní oko pr.10mm, délka 45mm
Spodní oko pr.14mm, délka 38mm
Rozteč ok 320-465mm.
Oka by šly upravit, ale má krátký zdvih a delší rozteč v zasunuté poloze.
Zadní tlumič na Citroen C3:
Horní oko pr.10mm, délka 45mm
Spodní oko pr.14mm, délka 38mm
Rozteč ok 320-465mm.
Oka by šly upravit, ale má krátký zdvih a delší rozteč v zasunuté poloze.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 90000km