By mně zajímalo jestli někdo vyměňuje baterie v e-golfu, tak jak to dělá soukromník do BMW i3.
Po 10-letém používání e-golfu je po mechanické stránce stále ve velice dobrém stavu, ale malá baterie často nabíjena na DC má kapacitu z 24 kWh už asi jen 17 kWh. Sice stále ještě ujede v zimě 80 a v létě 100 km, ale přesto by se hodila výměna baterie a to za větší než původní.
Výměna baterie e-golf
Moderátor: Josef
Výměna baterie e-golf
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Výměna baterie e-golf
Sleduji to už roky. Můžete si nechat dat baterku z golfu 35kwh. To už pár lidí absolvovalo. Ne tedy i nás. Nebo o tom nevím. Musel by jsme najít někoho kdo to umí.
Jinak jedna čínská firma nabízí upgrade na 58kwh. Ale ještě jsem nečetl, že by to někdo v Evropě už absolvoval.
Kódování je složitější jak u leafa a zatím jsem četl jen o dvou přestavbách na výši kapacitu. Nic pro běžného člověka.
Jinak jedna čínská firma nabízí upgrade na 58kwh. Ale ještě jsem nečetl, že by to někdo v Evropě už absolvoval.
Kódování je složitější jak u leafa a zatím jsem četl jen o dvou přestavbách na výši kapacitu. Nic pro běžného člověka.