Koupě ojetého Zoe
Moderátor: Josef
Koupě ojetého Zoe
Zdravím, uvažuji o koupi ojetého Zoe 22kwh. Máte nějaké rady co vyzkoušet před koupí a na co si dát pozor? Zatím jsem se dočetl vyzkoušet při pomalé jízdě jestli nehučí ložisko motoru a jestli funguje AC při jízdě v normálním režimu. Případně klidně jestli někdo nemáte tip na dobré auto.
Re: Koupě ojetého Zoe
Jak je myšleno "jestli funguje AC při jízdě..." 

KONA_CZ Premium 2020/07/17 (100+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Koupě ojetého Zoe
AC - topení/klimatizace
- xlfd
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 01. lis 2021 8:42:17
- Bydliště: Valašské Klobouky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého Zoe
Pokud lze vyzkoušet, tak bych zkusil jízdu ze 100 % nabití do aspoň 10 % nebo třeba ještě kousek kolem nabíječky
a pak na 43kW AC nabíječce zkusit dobít do 100 % (a změřit si průměrný výkon dobíjení, aby pak člověk nebyl překvapený).
V rámci druhé půlky jízdy ideálně zařadit prudký kopec (nahoru i dolů).
Klidně to vyzkoušet takto v zimě a pokud se projeví nějaký problém,
tak nebrat nebo vyjednat velkou slevu.
Pokud se prodejce brání takto "dlouhé" cestě a není to ochotný pučit ani za úplatu,
tak bych do takto malé baterky nešel.
Toto se dá vyzkoušet i bez jakéhokoli vybavení
a myslím, že ty úplně nejhorší kousky to profiltruje.
a pak na 43kW AC nabíječce zkusit dobít do 100 % (a změřit si průměrný výkon dobíjení, aby pak člověk nebyl překvapený).
V rámci druhé půlky jízdy ideálně zařadit prudký kopec (nahoru i dolů).
Klidně to vyzkoušet takto v zimě a pokud se projeví nějaký problém,
tak nebrat nebo vyjednat velkou slevu.
Pokud se prodejce brání takto "dlouhé" cestě a není to ochotný pučit ani za úplatu,
tak bych do takto malé baterky nešel.
Toto se dá vyzkoušet i bez jakéhokoli vybavení
a myslím, že ty úplně nejhorší kousky to profiltruje.
Aktuálně: elektrokolo s nákladním vozíčkem
Vyzkoušeno/nevlastněno: BMW i3, Fiat 500e, Hyundai Kona, Tesla S, Tesla 3, Škoda Citigo-e, Škoda Enyaq, WV e-golf
Vlastněno v minulosti: Peugeot Ion
Vyzkoušeno/nevlastněno: BMW i3, Fiat 500e, Hyundai Kona, Tesla S, Tesla 3, Škoda Citigo-e, Škoda Enyaq, WV e-golf
Vlastněno v minulosti: Peugeot Ion
Re: Koupě ojetého Zoe
Když se kouknu na rozdíl cen mezi Zoe 22kWh a 40kWh, tak by mě v dnešní době ani nenapadlo chtít koupit 22kWh verzi.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Koupě ojetého Zoe
Tak rozdíl cen je dvounásobný, to už je docela dost. Potřebuji to jen na popojíždky po mestě a okolí. A ráno do práce a zpět, celkem cca 15km. Nakonec jsme koupili docela hezké Zoe 22kWh za 125000,-.
Re: Koupě ojetého Zoe
Filas1: Jak to dopadlo? Už máš své ZOE?
Zkušenosti za mne: Teď jsem si přivezl naše ZOE ze servisu. (známý co má dílnu). Vyměnil jednu "kost", zkontroloval podvozek, brzdy, náplně (brzdovou kapalinu, okruh klimatizace/vyhřívání a základní prohlídku). De facto bez problémů. ZOE máme již 23 měsíců. Jedná se o r.v.2018 s baterií 41 kWh, výbava Intens. Němá výhřev sedaček, jinak asi vše, co v té době Renault nabízel. ZOE je denně v provozu. Měsíčně najezdíme 2000-2500 km. Když jme ho kupovali (od překupníka, jinak původ v DE) mělo najeto 50600 km. Nyní je tam natočeno 99300! Za chvíli nás čeká STK. Poprvé se na autě vyměnil olej v převodovce a základní kontrola stavu. Nechal jsem zkontrolovat baterii v Renaultu a prý má 86%. Nabíjíme z 99% doma přes FVE nebo z wallboxu ze sítě. Spotřeba v průměru 17 kw/100 km. (já nejezdím na spotřebu) Dojezd - v zimě bez problémů 180 km v létě od 220 do 240 km, aniž bych se musel nějak hamovat a třepat se zda dojedu. Auto stojí v teplé garáži, takže v nabíjením a dojezdem v mrazivých únorových dnech nemám zkušenost. Chtěl jsem jej nechat někdy venku na mrazu, jak se bude auto chovat, ale nikdy k tomu během mrazivých dnů nedošlo. Takže nemám ani zkušenost s nabíjenim třeba v -8 st. C. Ale zatím spokojenost.
Chtěl jsem kupit druhé, totožné (stejný r.v., stejná výbava) už jsem měl pro auto jet do DE, ale psal mi prodejce, že mu auto z ničeho nic kleklo
V Renaultu mu řekli, že odešel měnič DC/DC a opravu nacenili na 3500-400 Euro. A prý je to častá závada u ročníku 2017-2018, tak nevím. To auto mělo podobný nájezd jako to naše. Docela mne to vyděsilo. Ale auto si necháme. Takže tolik naše zkušenosti za téměř dva roky provozu so jetým ZOE.
Jinak bych do starší verze s baterií 22 kWh nešel. I my se tehdy rozhodovali, zda koupit levnější, ale verzi s krátkým dojezdem. Nakonec nás prodávající ukecal na tohle a nelituji. Co mne docela štve, je fakt, že tyhle staré ZOE se nabízejí stále za nehorázné peníze. A také politika Renaultu, který dával baterie do pronájmu. Možná se ty ceny odvíjí právě od tohoto faktu.

Zkušenosti za mne: Teď jsem si přivezl naše ZOE ze servisu. (známý co má dílnu). Vyměnil jednu "kost", zkontroloval podvozek, brzdy, náplně (brzdovou kapalinu, okruh klimatizace/vyhřívání a základní prohlídku). De facto bez problémů. ZOE máme již 23 měsíců. Jedná se o r.v.2018 s baterií 41 kWh, výbava Intens. Němá výhřev sedaček, jinak asi vše, co v té době Renault nabízel. ZOE je denně v provozu. Měsíčně najezdíme 2000-2500 km. Když jme ho kupovali (od překupníka, jinak původ v DE) mělo najeto 50600 km. Nyní je tam natočeno 99300! Za chvíli nás čeká STK. Poprvé se na autě vyměnil olej v převodovce a základní kontrola stavu. Nechal jsem zkontrolovat baterii v Renaultu a prý má 86%. Nabíjíme z 99% doma přes FVE nebo z wallboxu ze sítě. Spotřeba v průměru 17 kw/100 km. (já nejezdím na spotřebu) Dojezd - v zimě bez problémů 180 km v létě od 220 do 240 km, aniž bych se musel nějak hamovat a třepat se zda dojedu. Auto stojí v teplé garáži, takže v nabíjením a dojezdem v mrazivých únorových dnech nemám zkušenost. Chtěl jsem jej nechat někdy venku na mrazu, jak se bude auto chovat, ale nikdy k tomu během mrazivých dnů nedošlo. Takže nemám ani zkušenost s nabíjenim třeba v -8 st. C. Ale zatím spokojenost.
Chtěl jsem kupit druhé, totožné (stejný r.v., stejná výbava) už jsem měl pro auto jet do DE, ale psal mi prodejce, že mu auto z ničeho nic kleklo

Jinak bych do starší verze s baterií 22 kWh nešel. I my se tehdy rozhodovali, zda koupit levnější, ale verzi s krátkým dojezdem. Nakonec nás prodávající ukecal na tohle a nelituji. Co mne docela štve, je fakt, že tyhle staré ZOE se nabízejí stále za nehorázné peníze. A také politika Renaultu, který dával baterie do pronájmu. Možná se ty ceny odvíjí právě od tohoto faktu.
Re: Koupě ojetého Zoe
Jojo, nakonec jsem koupil 22kWh Zoe a na naše použití stačí. Jezdí se s ním jen po Praze každý den 10km do práce a zpět. Na delší cesty máme jiné auto. Dali jsme za něj 125tisíc, najeto 155tisíc a má malou chybku, že občas vyskakuje chyba měniče pro 12V baterku, ale na nic to nemá jinak vliv. ty jsi psal i do skupiny na FB, že jsi měl jet do Německa pro toho u kterého pak odešel DC/DC měnič, že?