
Čínská destrukce evropského trhu
Moderátor: Josef
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Josef píše:Ano 3 ze 120 továren, to je hrůza
Wau... takže celý koncern Volkswagen měl 48 výrobních závodů v roce 2023, ale jen Audi jich má dle vás 120. Tedy teď už jen 117

BYD Seal 230kW, Nissan Leaf 2012 40kWh, VW Golf V Variant 1,9TDI
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Podle dostupných informací má koncern Volkswagen po celém světě přibližně 114 až 119 výrobních závodů. Tyto závody se nacházejí v 17 evropských zemích a v dalších 10 zemích v Severní a Jižní Americe, Asii a Africe.
V říjnu 2024 oznámila společnost plány na uzavření nejméně tří továren v Německu, konkrétně v Osnabrücku, Drážďanech a Emdenu, což by vedlo k propuštění tisíců zaměstnanců a snížení mezd o 10 % pro zbývající pracovníky. V prosinci 2024 bylo rozhodnuto o ukončení výroby v "Transparentní továrně" v Drážďanech na konci roku 2025. Kromě toho Volkswagen plánoval uzavřít svůj závod v Nankingu v Číně v reakci na klesající poptávku po vozech se spalovacími motory - což se nikde moc nezmiňuje, že jde o spalováky.
V únoru 2025 byla definitivně uzavřena továrna Audi Brussels v Belgii, poté co se nepodařilo najít kupce, tedy jediná zavřená Audi továrna.
Pokud vás baví prudit, můžeme to celé smazat, nemá smysl ze sebe dělat hloupého, když si fakta jistě dohledáte sám.
V říjnu 2024 oznámila společnost plány na uzavření nejméně tří továren v Německu, konkrétně v Osnabrücku, Drážďanech a Emdenu, což by vedlo k propuštění tisíců zaměstnanců a snížení mezd o 10 % pro zbývající pracovníky. V prosinci 2024 bylo rozhodnuto o ukončení výroby v "Transparentní továrně" v Drážďanech na konci roku 2025. Kromě toho Volkswagen plánoval uzavřít svůj závod v Nankingu v Číně v reakci na klesající poptávku po vozech se spalovacími motory - což se nikde moc nezmiňuje, že jde o spalováky.
V únoru 2025 byla definitivně uzavřena továrna Audi Brussels v Belgii, poté co se nepodařilo najít kupce, tedy jediná zavřená Audi továrna.
Pokud vás baví prudit, můžeme to celé smazat, nemá smysl ze sebe dělat hloupého, když si fakta jistě dohledáte sám.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Google i Wikipedie mluví jen o 16 výrobních montovnách Audi. To jsou ty místa kde ty auta montují. Né každý dodavatel. By mne tedy zajímalo kde jste přišel k těm 120 výrobnám i když berete celý koncern.
Naposledy upravil(a) Blazer_cz dne sob 05. dub 2025 22:54:48, celkem upraveno 1 x.
BYD Seal 230kW, Nissan Leaf 2012 40kWh, VW Golf V Variant 1,9TDI
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Aha.. takže vy do toho počítáte nejen celý koncern, ale i vývoj sw, inovace a další přidružené podniky. Proto mluvíme každý v jiných číslech. Já řešil jen ty finální montovny z kterých vyjíždí auta.
BYD Seal 230kW, Nissan Leaf 2012 40kWh, VW Golf V Variant 1,9TDI
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
Re: Čínská destrukce evropského trhu
I tak těch zelených Production site je poměrně hodně.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Ne. Pořád je to blbost. V Česku tam zobrazují čtyři zelené kolečka. Jedno tak bude Škodovka. Co jsou tedy ty zbylé? Prostě koncern má jen 48 výrobních montoven a né 120 jak vám tady podkládají. Přiznejte si to. A zavřené 3 montovny ze 48 už nezní tak dobře, jak ze 120.
BYD Seal 230kW, Nissan Leaf 2012 40kWh, VW Golf V Variant 1,9TDI
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
FVE 5,4kWp, 1P Axpert 5kW, Pylontech 7,2kWh
Re: Čínská destrukce evropského trhu
Že vás to baví. Tohle je dělání z běžné rutiny, která kopíruje vývoj na trhu, senzaci a jednak z těch jmenovaných nezavřeli ani jednu, zatím.
Volkswagen Osnabrück, založen 1874, je pobočka mnoha značek specializující se na malé a velmi malé série, jako jsou kabriolety a roadstery, tedy spalováky. VW Emden, založen 1964, také velmi starý závod, donedávna vyráběl Passaty, od roku 2022 vyrábí ID.4 a ID.7. Je to jedna z největších továren a zaměstnává skoro 9000 lidí. VW Drážďany se "zavíraly několikrát", vznikala zde vlajková loď VW Phaeton. Náklady na výrobu byly násobně větší, než se utržilo prodejem aut. Vždy to byla problémová fabrika.
Celkově přebujelý VW s neefektivními provozy musí rapidně snížit náklady a připravit se na přechod na elektromobilitu, tedy nic jiného nezbývá, než se zbavit toho, co nevydělává a je zastaralé.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/osnabrueck-3736
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... plant-5913
https://en.wikipedia.org/wiki/Transparent_Factory
Volkswagen Osnabrück, založen 1874, je pobočka mnoha značek specializující se na malé a velmi malé série, jako jsou kabriolety a roadstery, tedy spalováky. VW Emden, založen 1964, také velmi starý závod, donedávna vyráběl Passaty, od roku 2022 vyrábí ID.4 a ID.7. Je to jedna z největších továren a zaměstnává skoro 9000 lidí. VW Drážďany se "zavíraly několikrát", vznikala zde vlajková loď VW Phaeton. Náklady na výrobu byly násobně větší, než se utržilo prodejem aut. Vždy to byla problémová fabrika.
Celkově přebujelý VW s neefektivními provozy musí rapidně snížit náklady a připravit se na přechod na elektromobilitu, tedy nic jiného nezbývá, než se zbavit toho, co nevydělává a je zastaralé.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/osnabrueck-3736
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... plant-5913
https://en.wikipedia.org/wiki/Transparent_Factory
Audi Q4 Sportback e-tron 50