Podle mě se edná o docela povedený elektromobil, na to že platforma vychází ze spalovací verze.
https://www.youtube.com/watch?v=vBECTGeUlTQ&feature=youtu.be
Opel Mokka-e
Moderátor: Josef
Opel Mokka-e
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Opel Mokka-e
e-Mokka. Dnes jsem měl možnost se s ním trochu projet.
Velikostně je stejná jako Kona a to jak vnějšími tak i vnitřními rozměry.
První pohled dobrý, má to 50kWh baterii a 100kW motor, tak by mohlo zvládnou i delší cestu do 400km. Po testu ale ani náhodou. Na dálnic tak sotva 200km a na ostatních do 300km. Je to spíš městské a příměstské EV, kde baterie bude stačit. Na delší cesty to musí být ale utrpení.
Přístrojová deska celkem pěkná ale ukazuje hrozně málo informací a nedají se seskupit pro lepší přehled. vnitřek je semišový a kožený, sedadla hrozně měkká, na delší cestu fakt ne. Řídila se pěkně, motor je tak tak, myslím, že Opel děla lepší auta než toto.
Co je slušné, že má 3f nabíjení, vyzkoušeno 11kW, na DC jsem nabíjel na 75kW a jela skoro na plný výkon tedy 70kW, od 18 do 58%, pak 55kW do cca 77% a potom už jen 35kW.
Co se mi velice líbilo, bylo vysoké napětí baterie, měl jsem 18% a napětí bylo přes 390V nad 50% už mělo 440V, takže na 50kW nabíječkách pojede v rozsahu 50-54kW nabíjecí výkon. To je na městské EV velice slušné a to i ta 3f nabíječka.
Co se mi velice nelíbilo, byla přední kapota a její strašně vystouplá středová hrana na kapotě a její zvýšené boky.
Určitě se i takové auto bude prodávat, protože kdo nenajezdí víc jak 200 km denně tak nemá problém.
Nějaké fotky,
Velikostně je stejná jako Kona a to jak vnějšími tak i vnitřními rozměry.
První pohled dobrý, má to 50kWh baterii a 100kW motor, tak by mohlo zvládnou i delší cestu do 400km. Po testu ale ani náhodou. Na dálnic tak sotva 200km a na ostatních do 300km. Je to spíš městské a příměstské EV, kde baterie bude stačit. Na delší cesty to musí být ale utrpení.
Přístrojová deska celkem pěkná ale ukazuje hrozně málo informací a nedají se seskupit pro lepší přehled. vnitřek je semišový a kožený, sedadla hrozně měkká, na delší cestu fakt ne. Řídila se pěkně, motor je tak tak, myslím, že Opel děla lepší auta než toto.
Co je slušné, že má 3f nabíjení, vyzkoušeno 11kW, na DC jsem nabíjel na 75kW a jela skoro na plný výkon tedy 70kW, od 18 do 58%, pak 55kW do cca 77% a potom už jen 35kW.
Co se mi velice líbilo, bylo vysoké napětí baterie, měl jsem 18% a napětí bylo přes 390V nad 50% už mělo 440V, takže na 50kW nabíječkách pojede v rozsahu 50-54kW nabíjecí výkon. To je na městské EV velice slušné a to i ta 3f nabíječka.
Co se mi velice nelíbilo, byla přední kapota a její strašně vystouplá středová hrana na kapotě a její zvýšené boky.
Určitě se i takové auto bude prodávat, protože kdo nenajezdí víc jak 200 km denně tak nemá problém.
Nějaké fotky,
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne pát 27. srp 2021 17:21:16, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Opel Mokka-e
Další foto e-MOKKY
tady je vidět ten středový výstupek, hrozně to odvádí pozornost od silnice.
tady je vidět ten středový výstupek, hrozně to odvádí pozornost od silnice.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Opel Mokka-e
Něco z nabíjení, asi příště nejdou přidat fotky.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne sob 28. srp 2021 7:16:02, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Opel Mokka-e
Ty Opely žerou strašně a to ještě neukazují pravdu, tam, kde jede Kona za 17 kWh/100 km jede Corsa-e za 26 kWh/100 km.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Opel Mokka-e
Josef píše:Ty Opely žerou strašně a to ještě neukazují pravdu, tam, kde jede Kona za 17 kWh/100 km jede Corsa-e za 26 kWh/100 km.
**
Bohužel je to tak já ujel dálniční rychlostí 80km a baterie spadla ze 66% na 18%.
To jsem ale psal, ale jako městské vozítko dobré a na toto použití má výborné nabíjení jak AC, tak i DC na 50kW nabíječkách.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Opel Mokka-e
To je při takové baterii tragédie a těch 300 km by takové auto mělo v pohodě ujet, ale bohužel. Opel se těmito systémy zabývá 10 let, čekal jsem konečně nějaký posun. VW koncern už to má celkem vychytaný a Opel se propadne do zadní části "pelotonu", kde jsou úplní nováčci. Částečně to bude tím, že Opel má katastrofální aerodynamiku (býval na tom podstatně lépe), třeba Ampera-e a Mokka má 0,32 , Opel Corsa 0,29 a ještě se tím chlubí. Taková neforemná kráva iX má cx 0.25. Přitom Mokka ve spalovací verzi je celkem oblíbená, divím se, že Vám to nesedlo alespoň po jízdní stránce a pohodlí..
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Opel Mokka-e
Není to ten samý pohon, co používá např. Peugeot v e20B? Co jsem četl testy, tak spotřeba taky nic moc a nabíjení sice 100 kW max., ale jenom po krátkou dobu.
Re: Opel Mokka-e
Přijde mi to stejný, tedy Corsa-e = Peugeot 208 a Mokka-e = Peugeot 2008. Jak vidno z příspěvku e-Luky, tak 99 kW nenabíjí, možná ta hranice, do které nabíjí, není ani 18%, ale třeba 16%.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 08. led 2020 8:54:14
Re: Opel Mokka-e
Opel, Peugeot, Citroen... Všechny jejich elektrická auta (včetně dodávek) používají stejný pohon s motorem 100 kW. Pouze u dodávek je možnost volby větší baterie (75 kWh místo 50 kWh). Spotřeba je u všech stejně vysoká... Viděl jsem nějaký zimní test Opel Zafira-e a při dálniční rychlosti byla spotřeba cca 45 kWh/100...
Re: Opel Mokka-e
Josef píše:Přijde mi to stejný, tedy Corsa-e = Peugeot 208 a Mokka-e = Peugeot 2008. Jak vidno z příspěvku e-Luky, tak 99 kW nenabíjí, možná ta hranice, do které nabíjí, není ani 18%, ale třeba 16%.
**
Ano auta mají stejný základ jen jinou kastli.
Co se týká nabíjení, tak já nabíjel na 75kW nabíječce, Takže to těch 99 může dát. Nabíjelo to ale se stejným snižováním výkonu, jako cca jako Kona.
To nabíjení je to nejlepší co na tom městském autě je velice dobré, ať se jedná o AC nebo DC.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne sob 28. srp 2021 18:15:38, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz