Elroq
Moderátor: Josef
Re: Elroq
Ano, ta spotřeba je skvělá, navíc baterie 77 kWh , její předehřev a nabíjení 175 kW je prostě velký posun vpřed.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Elroq
S ohledem na cenu baterie a cenu mi stále dává větší smysl např. Renault Scenic, kdy s 87kwh aku a tč se vejde do 1,1mio.
Re: Elroq
Člověk si to musí projet. Mě se celkem Renault líbí, ale taky má své mouchy. Také dobře vybavený scenic stojí 1.25 mil. Kč. Ale správně zmiňujete, že je velmi dobrá alternativa k Elroq, jen je předem jasné, kdo bude mít převahu v prodejích.
Shrnutí:
Výkon a dynamika: Škoda Elroq 85 nabízí vyšší výkon (210 kW) a točivý moment (545 Nm) ve srovnání s Renault Scenic E-Tech Electric (160 kW a 300 Nm), což se projevuje rychlejším zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,6 sekundy oproti 7,9 sekundám u Renaultu.
Dojezd a baterie: Renault Scenic E-Tech Electric je vybaven větší baterií s kapacitou 87 kWh, což umožňuje dojezd až 625 km dle WLTP. Škoda Elroq 85 má baterii s kapacitou 77 kWh a udávaný dojezd až 580 km.
Nabíjení: Oba vozy podporují rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC), přičemž Renault umožňuje nabíjení až 150 kW a Škoda až 175 kW. Při střídavém proudu (AC) má Renault výhodu s nabíjením až 22 kW oproti 11 kW u Škody.
Rozměry a praktičnost: Oba vozy jsou srovnatelné v rozměrech, přičemž Renault nabízí o něco větší zavazadlový prostor (545 litrů) než Škoda (470 litrů).
Shrnutí:
Výkon a dynamika: Škoda Elroq 85 nabízí vyšší výkon (210 kW) a točivý moment (545 Nm) ve srovnání s Renault Scenic E-Tech Electric (160 kW a 300 Nm), což se projevuje rychlejším zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,6 sekundy oproti 7,9 sekundám u Renaultu.
Dojezd a baterie: Renault Scenic E-Tech Electric je vybaven větší baterií s kapacitou 87 kWh, což umožňuje dojezd až 625 km dle WLTP. Škoda Elroq 85 má baterii s kapacitou 77 kWh a udávaný dojezd až 580 km.
Nabíjení: Oba vozy podporují rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC), přičemž Renault umožňuje nabíjení až 150 kW a Škoda až 175 kW. Při střídavém proudu (AC) má Renault výhodu s nabíjením až 22 kW oproti 11 kW u Škody.
Rozměry a praktičnost: Oba vozy jsou srovnatelné v rozměrech, přičemž Renault nabízí o něco větší zavazadlový prostor (545 litrů) než Škoda (470 litrů).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1152
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Elroq
Že tě ten dojezd tak fascinuje
, je to principu jen číslo, které o ničem nevypovídá, auto nemůže vědět kam a po jaké silnici pojedu. Je to jen nějaký ukazatel podle současné spotřeby za x (ani nevíme kolik) km a kapacity baterie. Sám na to vůbec nekoukám, a pokud mám pochybnosti jestli dojedu, tak zadám cíl do navigace a ukáže mě to kolik % budu mít v cíli, případně rovnou při návratu. Kromě kangoo, to nemá ani navigaci, ale tím jezdím jen kolem komína.

Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
Re: Elroq
Dojezd mě dávno nefascinuje, dnes EV dají 700 km, jen jsem popsal parametry auta. Každopádně spotřeby u Elroq jsou na úrovni první Kony a to stojí za zmínku.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Elroq
Poslední foto, dojezd se lepší a lepší.... Mít to měsíc, tak ukazuje 550 km 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Elroq
Josef píše:Poslední foto, dojezd se lepší a lepší.... Mít to měsíc, tak ukazuje 550 km
Jak jste byl celkově spokojen? Delší dobu nemohu najít následovníka za svoji Konu a Elroq mě zaujal.
Za jakých podmínek lze zapůjčit podobně jak jste měl vy?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (100+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Elroq
Celkově spokojenost, dostatečný výkon, skvělá spotřeba, solidní kufr na ty rozměry auta, zadní sedačky s dostatkem místa a dlouhé sedáky. Půjčit se dá na Hoppygo.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Elroq
Citigo e IV píše:Že tě ten dojezd tak fascinuje, je to principu jen číslo, které o ničem nevypovídá, auto nemůže vědět kam a po jaké silnici pojedu. Je to jen nějaký ukazatel podle současné spotřeby za x (ani nevíme kolik) km a kapacity baterie. Sám na to vůbec nekoukám, a pokud mám pochybnosti jestli dojedu, tak zadám cíl do navigace a ukáže mě to kolik % budu mít v cíli, případně rovnou při návratu. Kromě kangoo, to nemá ani navigaci, ale tím jezdím jen kolem komína.
WLTP beru jen jako relativní číslo ke srovnávání dojezdu mezi EV. U auta s vyšším WLTP lze očekávat že dojede dál než auto s nižším.