Degradace při 54t km nebude pocitově znatelná. Ani já u Kony po 5 letech a 107t km ji nepociťuji (zatím vše jako u nového)
no jo, ale to je korejec
já mám doma 6 let starýho e-soula 64 kwh, tj. stejný systém pohonu v jiný kastli, jako máte Vy, takže vím přesně, jak to korejci s degradací mají
respektive nemají ... akorát co vím, tak Kona měla tuším baterka něco LG něco SK, zatímco Soul má všechno jen od SK, což je lehká výhoda, protože podle toho, co jsem tak viděl a četl, by měly být lepší o něco.
nakonec když kouknete na inzeráty áček (mototechny) kde dělají ten aviloo test - a je jedno, do jaký míry ho budem považovat za přesnej, podstatný je, že ho dělají všem stejnej, stejná metodika a podmínky - tak koncern bída, 3-4 roky starý auta klidně 8-10% pryč (vw a enyaqy), tesla no to je snad ještě horší.
Korejec drží jak helvétská víra, kdyť tam sou i původní ioniq28kwh co mají 99% atd.
a Zoe co jsem tak porůznu koukal vychází právě taky docela dobře, ne tak jak korejec (to nikdo), ale o dost líp než koncern a tesla, zatím teda scenic taky ok podle nabíjení a vybíjení.
(jinak takovej ten oblíbenej tesla argument, že je to vlastně od korejců podvod, a uvolňujou buffer a kdesi cosi .... mě je srdečně jedno jak to dělají - já kupujou auto s definovanejma parametrama, a chci, aby je udrželo co nejdéle, ideálně celou dobu životnosti, že jo. to, že to ostatní neumí, je jejich problém, ne korejců).
