Muj prvni E-NV200

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
adam.gibala
Příspěvky: 42
Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod adam.gibala » pon 19. kvě 2025 19:46:51

Před 14 dny STK a pár drobností k řešení.
Přední kola kaput.
Ruční brzda kaput, aby ne když se nepoužívá.
Levá přední a pravá zadní kost kaput.
K tomu výměna pravého podběhu, který nepřežil zimu.
Celá prdel po 125 tis km stala necelých 15 000 kč.

Přidávám vadné vyhřívaní sedadla řidiče. Naceněno na 5000kč, termín 3* přeložen, po posledním nasrání jsem si díl koupil za 650 kč a vyměnil. Chtěl jsem jim nechat vydělat, ale nic jiného mi nezbylo.

20250519_185613.jpg
20250519_185613.jpg (105.15 KiB) Zobrazeno 2895 x
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4337
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod Josef » čtv 22. kvě 2025 7:49:33

Bohužel, dnešní autorizovaný servis chce běžně za neprémiové EV hodinovou sazbu co má Mercedes, všichni se zbláznili.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
adam.gibala
Příspěvky: 42
Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod adam.gibala » čtv 07. srp 2025 17:11:45

129409km vymena oleje v reduktoru 2000kc, jak šlo auto dolů ze zvedáky tak prasklo levé listove pero, auto je na spalkach, čekáme na dil, odhad 20 tis oprava
Uživatelský avatar
adam.gibala
Příspěvky: 42
Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod adam.gibala » stř 29. říj 2025 17:57:02

Caddy do srovnaní se s námi rozloučila při 143 tis km, mechanik prohlásil, že jestli nechci dělat z auta pokladničku tak je právě ten správný čas se s ní rozloučit.

Na E-nv200 po výměně oleje v diferenciálu odešelo listové pero (130 tis km ) za 18960 kč a vzápětí celý diferenciál ( 131 tis km ), respektive začal být hlučný a auto mohlo neplánovaně skončit nepojízdní. Po rozebrání byly vidět velké úlomky a dodřeny obal diferáku zevnitř. Oprava stála 40 tis.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4337
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod Josef » čtv 30. říj 2025 7:08:52

No teda, to je paleta. Problém tedy EV aut nebude motor či baterie, ale to ostatní, které je stejně mizerně vyrobené jako u spalováků.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1156
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod Citigo e IV » úte 04. lis 2025 20:37:36

Ještě hůř vyrobené jak u spalováků, nepočítali s otáčkama a kroutícím momentem. U spalováku je závada na diferáku do 200 tis. krajně nepavděpodobná. Snad jen Tesla šla s vývojem hnacího ústrojí od počátku a má to dimenzované lépe.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4337
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Muj prvni E-NV200

Příspěvekod Josef » stř 05. lis 2025 10:28:31

Ani Tesla to neměla z počátku dobře dimenzované a měnili nápravy jak na běžícím páse.
Audi Q4 Sportback e-tron 50