Před 14 dny STK a pár drobností k řešení.
Přední kola kaput.
Ruční brzda kaput, aby ne když se nepoužívá.
Levá přední a pravá zadní kost kaput.
K tomu výměna pravého podběhu, který nepřežil zimu.
Celá prdel po 125 tis km stala necelých 15 000 kč.
Přidávám vadné vyhřívaní sedadla řidiče. Naceněno na 5000kč, termín 3* přeložen, po posledním nasrání jsem si díl koupil za 650 kč a vyměnil. Chtěl jsem jim nechat vydělat, ale nic jiného mi nezbylo.
Muj prvni E-NV200
Moderátor: Josef
- adam.gibala
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Bohužel, dnešní autorizovaný servis chce běžně za neprémiové EV hodinovou sazbu co má Mercedes, všichni se zbláznili.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- adam.gibala
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
129409km vymena oleje v reduktoru 2000kc, jak šlo auto dolů ze zvedáky tak prasklo levé listove pero, auto je na spalkach, čekáme na dil, odhad 20 tis oprava
- adam.gibala
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Caddy do srovnaní se s námi rozloučila při 143 tis km, mechanik prohlásil, že jestli nechci dělat z auta pokladničku tak je právě ten správný čas se s ní rozloučit.
Na E-nv200 po výměně oleje v diferenciálu odešelo listové pero (130 tis km ) za 18960 kč a vzápětí celý diferenciál ( 131 tis km ), respektive začal být hlučný a auto mohlo neplánovaně skončit nepojízdní. Po rozebrání byly vidět velké úlomky a dodřeny obal diferáku zevnitř. Oprava stála 40 tis.
Na E-nv200 po výměně oleje v diferenciálu odešelo listové pero (130 tis km ) za 18960 kč a vzápětí celý diferenciál ( 131 tis km ), respektive začal být hlučný a auto mohlo neplánovaně skončit nepojízdní. Po rozebrání byly vidět velké úlomky a dodřeny obal diferáku zevnitř. Oprava stála 40 tis.
Re: Muj prvni E-NV200
No teda, to je paleta. Problém tedy EV aut nebude motor či baterie, ale to ostatní, které je stejně mizerně vyrobené jako u spalováků.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1156
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Muj prvni E-NV200
Ještě hůř vyrobené jak u spalováků, nepočítali s otáčkama a kroutícím momentem. U spalováku je závada na diferáku do 200 tis. krajně nepavděpodobná. Snad jen Tesla šla s vývojem hnacího ústrojí od počátku a má to dimenzované lépe.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
Re: Muj prvni E-NV200
Ani Tesla to neměla z počátku dobře dimenzované a měnili nápravy jak na běžícím páse.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
