KIA NIRO PHEV využití baterie po 32000 KM
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: úte 06. čer 2023 18:29:39
Re: KIA NIRO PHEV využití baterie po 32000 KM
...a podíl nabíjení AC/DC
ikdyž na tom mám jen cca 1/3 podíl - koupil jsem auto s 82 t kmRe: KIA NIRO PHEV využití baterie po 32000 KM
Najeto 98tkm při spotřebě 13,4 kWh/100 dle PP.
Právě díky rozdílné spotřebě jsou celkem velké rozdíly v energii a tedy i cyklech baterie...
Právě díky rozdílné spotřebě jsou celkem velké rozdíly v energii a tedy i cyklech baterie...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (98+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: KIA NIRO PHEV využití baterie po 32000 KM
Lamu ani mne neberte vážně. Jezdíme na úsporu za kamionem nebo autobusem, jen občas naplno po dálnici. Já mám 85 tisíc, jsem na tom trochu hůře než Lama, ale aspoň časem zjistíme, zda tento styl jízdy ušetří ložiska v motoru a převodovce. Já jsem v 30 tisících měnil olej, byl černej a hustej jako bota, teď to nechám při 90 tisících opět vyměnit a jsem zvědav, zda bude vypadat stejně...
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: KIA NIRO PHEV využití baterie po 32000 KM
Kamarád jezdí s eNirem kolem 20 kWh/100 km, takže to je realita většina tras na dálnici a popojíždění v chladnějším počasí po Praze. Já jsem měl s Nirem průměr někde kolem 17 kWh/100 km a jezdil jsem jen občas dálnice cca 115-120 km/h. Pro srovnání mám celoroční průměr s Audi Q4 4x4 20.3 kWh/100 km na stejných trasách pouze dálnice jezdím 120-130 km/h. Jakmile se s Nirem jezdí jako s normálním autem, spotřeba letí nahoru.
Audi Q4 Sportback e-tron 50