No když tvrdíš, že nabíjení tak jak je není složité. Platba hotovostí není potřeba. Vlastně nic není potřeba.
Ať se stará majitel elektromobilu co si ho koupil. Ať hledá po všech čertech, kde má nabíjet a jak vlastně. Je to jen uzavřená skupina nadčenců. Pak se nediv, že ty moderní elektrické zázraky nikdo nechce kupovat, když ti přijde normální, že tak běžná věc jako "dotankovávání" po cestě je takovej oser.
A ten co si to omylem koupil, protože si naivně myslel, že s tím může normálně jezdit, tak už další el. auto nechce (doložené průzkumy).
Normální člověk si hodí do kapsy dvě stoeurovky, kreditní kartu a prostě bez přemejšlení někam jede a cestou si občas natankuje u benzínky a jede dál. A ví že takhle může projet celou evropu bez jediného zádrhelu.
Jen to má jednu chybu. Nemůže o tom pak napsat report, že vítězoslavně po týdnu zkoumání mapy, vyplňování různých registrací dojel úspěšně do chorvatska a zpět.
Vlastně může o tom napsat report. Ale nikoho to nebude zajímat, protože je to absolutně normální, že sednul do auta někam dojel, cestou dotankoval a vrátil se

Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)