Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Moderátor: Josef
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Lidé nechtějí slyšet opak, tohle je pro ně pravda. Na druhou stranu to chápu, drtivou většinu aut kupují lidé v bazarech kolem 200 tis. Kč v a tito lidé si BEV prostě nekoupí, protože za 200 tis. Kč je už BEV spíše "šrot". Obávám se, že v současné ekonomické a politické situaci budeme mít brzy jiné starosti, než řešit BEV versus ICE.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
"Češi elektromobilitu odmítají. Polovina dotázaných v průzkumu si myslí, že jde o podvod." Tak začíná reportáž na primě.
Reportér pan Zídka předkládá názor, že podle odborníků může být koupě ojetého elektromobilu nebezpečné.
Následuje graf z průzkumu, který vychází také negativně.
Pan Luboš hovoří o poklesu ceny jeho vozu.
Na kameře vidíme pana Kunce ředitele klientských služeb NMS Research.
Je zmíněno malé procento zastoupení vozů z celkového množství.
Jan Staněk je v reportáži označen za zastánce elektromobilů.
Pár slov pohovoří i pan Kaderka ředitel vnějších vztahů Škoda auto a generální ředitel Hyundai Motor Czech pan Saitz.
Pan Pajer ředitel společnosti Cebia uvádí, že 2/3 elektromobilů které se vozí do ČR jsou po havárii.
Pana Zídka ukončuje reportáž klasicky závěrečným shitstormem.
Reportér pan Zídka předkládá názor, že podle odborníků může být koupě ojetého elektromobilu nebezpečné.
Následuje graf z průzkumu, který vychází také negativně.
Pan Luboš hovoří o poklesu ceny jeho vozu.
Na kameře vidíme pana Kunce ředitele klientských služeb NMS Research.
Je zmíněno malé procento zastoupení vozů z celkového množství.
Jan Staněk je v reportáži označen za zastánce elektromobilů.
Pár slov pohovoří i pan Kaderka ředitel vnějších vztahů Škoda auto a generální ředitel Hyundai Motor Czech pan Saitz.
Pan Pajer ředitel společnosti Cebia uvádí, že 2/3 elektromobilů které se vozí do ČR jsou po havárii.
Pana Zídka ukončuje reportáž klasicky závěrečným shitstormem.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Češi jsou většinou pesimistický a konzervativní národ, částečně dáno historií. I po10 letech od prvních elektromobilů současnosti můžeme číst "počkáme ještě 5 let a uvidíme". Tedy čekal a čekal a pak umřel... Slovy klasika, když tomu nerozumím, tak o tom nemluvím. Možná je za tím i klasická povaha, když na to nemám, tak to alespoň poháním. 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
On ten pesimizmus naroda pro stavijici elktromobilisty je v podstate vyhodny.
Nabijeci sit' bude se rozvijet tak jak tak, I kdyby byl boom elektromobility v cesku stejne narust registrovanych aut nebude dostatecny aby ceny nabijeni se zacali ridit konkurenci, tak spis ceny nabijeni budou se ridit celoevropskimy trendy nez trhem v cesku. Pak alespon nam zbude misto u nabijecek, oddali se: zruseni parkovani zdarma v Praze, zruseni dalnic zdarma, nejake dodatecne zdaneni.
Ano nepujde koupit nejake novinku rychle, ale oni take tak jak tak prijdou pozdeji nez do nemecka. Pak proste za 10 let zacnou koupovat ojete MY misto passatu kvuli cene, nauci se repasovat baterky v garazi, a najednou zacne se to lidu libit. Auto za hubicku, nabijeni z FV zdarma.
Nabijeci sit' bude se rozvijet tak jak tak, I kdyby byl boom elektromobility v cesku stejne narust registrovanych aut nebude dostatecny aby ceny nabijeni se zacali ridit konkurenci, tak spis ceny nabijeni budou se ridit celoevropskimy trendy nez trhem v cesku. Pak alespon nam zbude misto u nabijecek, oddali se: zruseni parkovani zdarma v Praze, zruseni dalnic zdarma, nejake dodatecne zdaneni.
Ano nepujde koupit nejake novinku rychle, ale oni take tak jak tak prijdou pozdeji nez do nemecka. Pak proste za 10 let zacnou koupovat ojete MY misto passatu kvuli cene, nauci se repasovat baterky v garazi, a najednou zacne se to lidu libit. Auto za hubicku, nabijeni z FV zdarma.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Kinetóza
Další ze shitózních reportáží Karla Zídky
Varování: v reportáži nesměl chybět expert Pepa Vrtal
Další ze shitózních reportáží Karla Zídky
Varování: v reportáži nesměl chybět expert Pepa Vrtal
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
To jsou fakt pichoviny, nepřejeli mu elektromobilem dítě?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Si myslím, že by mali zakázať predaj aut kt dokážu zrýchliť z 0-100km za menej ako 15s, a rovnako max rýchlosť aut by nemala byť vyššia ako cca 60- 80km.... veď ľudské telo na to nie je stavané
(mojej 70r mame je zle aj pri 60.... takže aj 60km musí každému stačiť)
Asi potrebujú haniť elektro... ale prečo?

Asi potrebujú haniť elektro... ale prečo?
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Evrropské nařízení pro rychlonabíječky každých 60km
mluvčí ministerstva dopravy p.Jemelka říká: "Máme cíl dlouhodobý do roku 2023 ... 19 až 25 tisíc dobíjecích bodů".
Dotace až 6 miliard Kč.
manažer útvaru Správa a realizace dobíjecích stanic ČEZ p. Chmelík
mluvčí PRE p. Holubec
mluvčí ministerstva dopravy p.Jemelka říká: "Máme cíl dlouhodobý do roku 2023 ... 19 až 25 tisíc dobíjecích bodů".
Dotace až 6 miliard Kč.
manažer útvaru Správa a realizace dobíjecích stanic ČEZ p. Chmelík
mluvčí PRE p. Holubec
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
6.3.2024 Nova - cvičení hasičů
Taktické postupy při hašení elektromobilů. Speciální vozíčky pro elektromobil.
Taktické postupy při hašení elektromobilů. Speciální vozíčky pro elektromobil.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
8. března 2024 Gigafactory Dolní Lutyně
Vláda ČR zahájila přípravu ploch. Jméno investora nechce prozradit. Krajští zastupitelé dali zelenou projektu.
Vláda ČR zahájila přípravu ploch. Jméno investora nechce prozradit. Krajští zastupitelé dali zelenou projektu.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
9. března 2024 Gigafactory Dolní Lutyně
Obyvatelé jsou nepříjemně zaskočeni. Starosta pan Pavel Buzek: ""Nic moc. Určitě z toho nejsem nadšený. Stejně tak jako občané."
Obyvatelé jsou nepříjemně zaskočeni. Starosta pan Pavel Buzek: ""Nic moc. Určitě z toho nejsem nadšený. Stejně tak jako občané."
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Lidi by radši Gigafactory na spalovací motory 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
19.3.2024 Stát spustil dotace na EV.
Průzkum společnosti ChargeUp
CEO ChargeUp p. Daniel Ševčík promluví o průzkumu.
Průzkum společnosti ChargeUp
CEO ChargeUp p. Daniel Ševčík promluví o průzkumu.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Jeden říká 200 tis., druhý 300 tis. Kč dotace
, každý mluví o jiných třídách aut. Statistika, že 35% živnostníků BEV používá je blbost, máme 1 mil. živnostníků.

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Josef píše:Lidi by radši Gigafactory na spalovací motory
Přesně tak.
Beseda o plánované výstavbě Gigafactory Dolní Lutyně.
V obci se chystá místní referendum.
Továrna za 200 miliard korun.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Kdyby mezi místní obyvatele rozdělili miliardu, tak by bylo po kecání 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Ono se debatuje, zda ano nebo ne a čínský investor už má v Bohumíně laboratoře a nakupuje zařízení. Něco už mají objednáno a něco budou ještě objednávat. Takže fabrika bude. Já z DL pocházím a nerozumím těm lidem, protože to bude jednoznačně ekonomicky vzpruha.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Dolní Lutyně referendum gigafactory 10.6.2024
88% hlasů proti
Starosta obce p. Buzek říká "jak se teď zachová stát, to absolutně netušíme"
Zásady územního rozvoje.
Novela zákona o liniových stavbách, jehož součástí je i Dolno Lutyňský průmyslový park.
88% hlasů proti
Starosta obce p. Buzek říká "jak se teď zachová stát, to absolutně netušíme"
Zásady územního rozvoje.
Novela zákona o liniových stavbách, jehož součástí je i Dolno Lutyňský průmyslový park.
Re: Zpravodajství Prima, České televize a Nova
Je to směšný, když neznalí lidé rozhodují o stavbě strategických závodů.
Audi Q4 Sportback e-tron 50