
Ovaobike MCR-M
Moderátor: Josef
Ovaobike MCR-M
Tuto sobotu mi do mé e-moto garáže přibyla nová jednostopá hračka. Jmenuje se Ovaobike MCR-M 

Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Ovaobike MCR-M
Ahoj,
vypadá to moc pěkně, tak ať to i tak jezdí k plné spokojenosti uživatele
vypadá to moc pěkně, tak ať to i tak jezdí k plné spokojenosti uživatele

Toyota Prius II 2005 (od 10/2015)
BMW C EVOLUTION 2014 (od 9/ 2023)
VW ID4 2021 (od 2/ 2025)
BMW C EVOLUTION 2014 (od 9/ 2023)
VW ID4 2021 (od 2/ 2025)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1152
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Ovaobike MCR-M
Dobrý nějaký parametry:?
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
Re: Ovaobike MCR-M
Osvald píše:Ahoj,
vypadá to moc pěkně, tak ať to i tak jezdí k plné spokojenosti uživatele
Díky moc, doufám že se potkáme na elektrofestu

Citigo e IV píše:Dobrý nějaký parametry:?
Je to taková moderní svižná městská e-motorka, na kterou ti stačí řidičák B. Více info v příloze.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1152
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Ovaobike MCR-M
Zajímavé kolik to má článků a jakou to má nabíječku podle doby nabíjení 1000W? Má to typ2?
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault 2024
RENAULT MÉGANE E-Tech electric EV60 optimum charge 130/22 Kw Techno 2024
Re: Ovaobike MCR-M
Ahoj, tak mám už na Ovaobike najeto cca 1100km, spoustu zážitků, ale i opravy.
Pro zájemce více info o mých zkušenostech zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=137744
https://www.elektroroller-forum.de/viewforum.php?f=184
https://www.youtube.com/@KarelFrey
Pro zájemce více info o mých zkušenostech zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=137744
https://www.elektroroller-forum.de/viewforum.php?f=184
https://www.youtube.com/@KarelFrey
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Ovaobike MCR-M
Naprosto nádhernej kousek, bohužel MCR-M i S je mimo možnosti mojí kapsy (na dohled nutnost koupě nového vozu - doma bych byl za tohle umlácen), vloni jsem uvažoval o MCR-H ale to vzhledem k parametrům a poměru cena/výkon nemá moc smysl. Nakonec jsem skončil u toho, co mám (Miku SUPER). Nicméně zhruba příští rok jsou ve hře Vmoto Stash, Tinbot RS1, Ultraviolette F77... chvíli jsem si dopisoval s Evoke ohledně motorky Urban Classic ... ale to už zase stoupám s cenou do oblačných/nereálných výšin. 

Re: Ovaobike MCR-M
Díky moc, to tvé Miku Super taky vypadá velmi cool:)
Loni jsem na svém Ovaobike najel celkem 3700km a jsem s ním naprosto spokojen. Řešil jsem sice pár technických bolístek (například se mi málo nabíjela záložní 12V baterka), ale vše se podařilo za pomoci dealera vyřešit. Doufám že letos najedu alespoň tolik km a zažiju tolik bezva výletů s naší e-moto partou jako loni. První větší akce bude sraz e-moto 10.5.2025 v rámci Elektrofestu v Pelhřimově. Nechceš se tam taky stavit?
Jinak pokud můžu poradit ohledně tvého nákupu emoto, který letos plánuješ: Z těch třech je zatím nejpoužitelnější Vmoto Stash, Tinbot má zatím nějaké docela nepříjemné problémy s převodovkou a ABSkem, Ultraviolette se zatím v EU neprodává a kdoví kdy bude. Jinak nevím jestli jsi to tvé Miku kupoval v Ostravě u firmy E-Park jako já svůj Ovaobike, ale mají ta ještě nejetý Ovaobike MCR-S ve zlaté barvě a dokázal bych ti případně u dealera vyjednat hodně dobrou cenu, pokud bys měl zájem. Bylo by to cenově jen o trochu víc než Vmoto Stash, ale kvalita provedení Ovaobike je na daleko vyšší úrovni. Jedinou nevýhodou je, že těch motorek Ovaobike se moc neprodalo a firma Ottobike už ukončila/přerušila výrobu. Ale servis a náhradní díly nejsou problém.
Loni jsem na svém Ovaobike najel celkem 3700km a jsem s ním naprosto spokojen. Řešil jsem sice pár technických bolístek (například se mi málo nabíjela záložní 12V baterka), ale vše se podařilo za pomoci dealera vyřešit. Doufám že letos najedu alespoň tolik km a zažiju tolik bezva výletů s naší e-moto partou jako loni. První větší akce bude sraz e-moto 10.5.2025 v rámci Elektrofestu v Pelhřimově. Nechceš se tam taky stavit?
Jinak pokud můžu poradit ohledně tvého nákupu emoto, který letos plánuješ: Z těch třech je zatím nejpoužitelnější Vmoto Stash, Tinbot má zatím nějaké docela nepříjemné problémy s převodovkou a ABSkem, Ultraviolette se zatím v EU neprodává a kdoví kdy bude. Jinak nevím jestli jsi to tvé Miku kupoval v Ostravě u firmy E-Park jako já svůj Ovaobike, ale mají ta ještě nejetý Ovaobike MCR-S ve zlaté barvě a dokázal bych ti případně u dealera vyjednat hodně dobrou cenu, pokud bys měl zájem. Bylo by to cenově jen o trochu víc než Vmoto Stash, ale kvalita provedení Ovaobike je na daleko vyšší úrovni. Jedinou nevýhodou je, že těch motorek Ovaobike se moc neprodalo a firma Ottobike už ukončila/přerušila výrobu. Ale servis a náhradní díly nejsou problém.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Ovaobike MCR-M
e-Kája píše:
Taky díky, MIKU mám z Horažďovic (ATV moto/EmotionBikes) je to model 2023 a je to takovej malej šmudla, sice délkou a výškou víceméně normální, ale dvanáctky kola ho dělají menší než je a hlavně na našich "bezva" silnicích jsou spolu s tvrdým předkem mimo město trochu bolestí tohoto stroje. Najeto cca 6500 km tak nějak kolem komína. Po mechanické stránce je to solidně odvedená práce, softwarově to má své mouchy, sice nic co by bránilo jízdě, ale občas otravné. Výhodou je levné pneu a halda běžně dostupných levných náhradních dílů.
Co se týče nového kousku, zatím jsem stále ve fázi hromadění peněz

# Evoke Urban Classic jsem vyřadil hned záhy, co jsem pročetl pár recenzí od lidí, co si ho koupili, kromě toho po proclení a doplacení DPH je cena nehorázná.
# NIU RQI[/b] by bylo fajn, až na ten bídnej dojezd.
# Jinak Ultraviolette F77 už v Evropě v prodeji je ve dvou verzích, Mach2 a SuperStreet (vyšší řídítka, pohodlnější posez), bohužel z původní ceny v Indii, která vycházela na cca 90k Kč se vyloupla výborná evropská cena - 12000 € i přes výrobcem doporučených 9900 €.
#Tinbot už má novou verzi s údajně lepší baterií, místo řetězu řemen, který prý ale praská, nebo naopak přeskakuje, ABS prý ale vyřešili.
#Ohledně Ovaobike, standardní cena v EmotionBikes je skoro 400k, což je nesmysl, který za to nedám ani přes nesporné kvality tohoto stroje.
#Ještě teď vylezla ELS moto Q1, prodávají to v Praze, ale popravdě, nemám v to moc velkou důvěru, a za mě, nevypadá to moc dobře (to ukončení bočního plastu vzadu je prostě ohyzdný).
#Rezon Bohemia stejně jako nové ZERO jsou cenově mimo hru. U ojetých Zer si (v Německu) lidi stěžují na prakticky v Evropě nefunkční servis (nj. "Emerika").
Endura mě neberou a zatím mi z toho nejlépe vychází ten Stash, dokonce mají být nová barevná provedení (červená). Vmoto slibuje do budoucnosti lepší baterii, Type-2 konektor a interní nabíječku, nicméně kromě zpráv z výstav o tom oficiálně nikde nepíšou.
Na Elektrofest jsem ti odpovídal v SZ, zatím to nevychází dobře...
Re: Ovaobike MCR-M
Ahoj Vláďo,
docela slušný nájezd na tvém Miku, je vidět že na něm jezdíš rád a často. Pokud ho máš jako osvědčené dojíždědlo do práce, tak bych doporučil nejdřív koupit nový stroj a pak Miku prodat, jelikož být nějaký čas bez e-motorky je daleko horší než mít nějaký čas dvě:-) Samozřejmě chápu že finance nejsou nafukovací, ale pokud by tě to brzdilo koupit nový lepší stroj, tak by ses nejspíš načekal ještě hodně dlouho. Počítej to Miku že bys prodal za 60tisíc cca. pokud se najde kupec, může to trvat i pár měsíců, pokud bys šel níž, našel by se někdo dřív.
Co se týká tvého rozšířeného výběru nové e-motorky:
Evoke - na to zapomeň, je to velký risk a nevyplatí se
NIU RQi - solidní stroj, pokud tě neomezuje dojezd a doba nabíjení
Ultraviolettte - šmrncovní sportovně laděná elektromotorka, bohužel nabíječka je externí a hodně velká na to tahat jí s sebou na výlety
Tinbot - ale jo, je tam spoustu vylepšení, ale ještě je co zlepšovat
Ovaobike - vysoká kvalita a bezva design, ale pomalejší nabíjení a ukončená výroba, ale zvykl by sis na něj z Miku asi nejlépe, má jen 14" kola:-)
ELS moto Q1 - vypadá dobře, fajn cena na to jaký to má parametry, ten falešný kryt řetězu jde sundat, výhoda že je tu dealer v ČR, v Rakousku se prodává pod značkou E.F.O. o 50tisíc dráž!
Vmoto Stash - má svý designový mouchy, ale velmi dobrá motorka se servisem v ČR, nová verze bude určitě lepší ale myslím že i dražší a kdy?
Rezon - drahý ale krásný a kvalitní, ještě ale pořád nemají odladěný software, servis je v ČR
Zero - velmi drahé, ale kvalita a servis v ČR, se kterým je kamarád co má DS a SR/F spokojen
Ještě se mi líbí Yadea Kemper, obzvlášť její kapotovaná verze, ale kdy začne výroba a kdy to bude možné v EU koupit a za kolik?
Jak se rozhodnout?
Určitě vybrat něco, co už je nějakou dobu na trhu nebo je to ideálně už facelift, kde jsou výrobcem už vychytané všechny prvotní mouchy, pokud bude dealer v Čr, je to ještě lepší varianta, pokud má slušný prodeje a hodně spokojených zákazníků jk co se týká prodeje tak servisu.
Pokud jezdíš na rozbitých silnicích tak určitě stavitelný přední i zadní tlumiče a v žádném případě motor v zadním kole.
Z těchto kritérií mi vychází jedině Vmoto Stash II.
docela slušný nájezd na tvém Miku, je vidět že na něm jezdíš rád a často. Pokud ho máš jako osvědčené dojíždědlo do práce, tak bych doporučil nejdřív koupit nový stroj a pak Miku prodat, jelikož být nějaký čas bez e-motorky je daleko horší než mít nějaký čas dvě:-) Samozřejmě chápu že finance nejsou nafukovací, ale pokud by tě to brzdilo koupit nový lepší stroj, tak by ses nejspíš načekal ještě hodně dlouho. Počítej to Miku že bys prodal za 60tisíc cca. pokud se najde kupec, může to trvat i pár měsíců, pokud bys šel níž, našel by se někdo dřív.
Co se týká tvého rozšířeného výběru nové e-motorky:
Evoke - na to zapomeň, je to velký risk a nevyplatí se
NIU RQi - solidní stroj, pokud tě neomezuje dojezd a doba nabíjení
Ultraviolettte - šmrncovní sportovně laděná elektromotorka, bohužel nabíječka je externí a hodně velká na to tahat jí s sebou na výlety
Tinbot - ale jo, je tam spoustu vylepšení, ale ještě je co zlepšovat
Ovaobike - vysoká kvalita a bezva design, ale pomalejší nabíjení a ukončená výroba, ale zvykl by sis na něj z Miku asi nejlépe, má jen 14" kola:-)
ELS moto Q1 - vypadá dobře, fajn cena na to jaký to má parametry, ten falešný kryt řetězu jde sundat, výhoda že je tu dealer v ČR, v Rakousku se prodává pod značkou E.F.O. o 50tisíc dráž!
Vmoto Stash - má svý designový mouchy, ale velmi dobrá motorka se servisem v ČR, nová verze bude určitě lepší ale myslím že i dražší a kdy?
Rezon - drahý ale krásný a kvalitní, ještě ale pořád nemají odladěný software, servis je v ČR
Zero - velmi drahé, ale kvalita a servis v ČR, se kterým je kamarád co má DS a SR/F spokojen
Ještě se mi líbí Yadea Kemper, obzvlášť její kapotovaná verze, ale kdy začne výroba a kdy to bude možné v EU koupit a za kolik?
Jak se rozhodnout?
Určitě vybrat něco, co už je nějakou dobu na trhu nebo je to ideálně už facelift, kde jsou výrobcem už vychytané všechny prvotní mouchy, pokud bude dealer v Čr, je to ještě lepší varianta, pokud má slušný prodeje a hodně spokojených zákazníků jk co se týká prodeje tak servisu.
Pokud jezdíš na rozbitých silnicích tak určitě stavitelný přední i zadní tlumiče a v žádném případě motor v zadním kole.
Z těchto kritérií mi vychází jedině Vmoto Stash II.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Ovaobike MCR-M
e-Kája píše:" ... "
... tak to bude muset moje Sunra ještě chvíli jezdit, aby se trošku zaplatila, možná se stane zázrak a najde se kupec brzo, obecně je docela problém prodat elektrickou motorku, vidím to na inzerátech. Aspoň, že jezdí víceméně zadarmo (nabíjeno z fotovoltaiky).
Mám plné "Áčko", do svých cca 35 jsem toho na motorkách různých kubatur najezdil poměrně hodně, pak jsem si dal dlouhou pauzu a spalovák už nechci, i když bych si teď mohl pořídit stroje, o kterých jsem dříve jen snil.
Tomu motoru v kole se chci určitě do budoucna vyhnout, na mojí to víceméně nevadí, je to relativně lehký duální motor s nominálními 3 kW, ale výkonnější motor v kole je setrvačník mimo odpružení a chová se to obzvlášť na nerovnostech podivně.
Jinak, když jsem si psal s výrobcem Ulraviolette, verze F77 prodávaná v EU by měla mít standardní konektor Type-2 a interní nabíječku, ale samozřejmě detailní foto prodávané EU verze chybí, navíc jak jsem zmínil, ta cena už není tak lákavá, jako ta indická

Na tu Yadeu Kemper jsem taky koukal, baterka slabší (320V 20A = teoretických 6,4 kWh), ale zase je Lifepo4. A nenašel jsem žádné rozumné prodejce, v EU nabízí jen model Keeness, který sice vypadá solidně, ale parametricky už to taková výhra není.
Suma sumárum - zatím mi z toho celého taky vychází ten Stash jako optimální varianta.
Re: Ovaobike MCR-M
Tak včera moje první cesta s Ovaobikem MCR-M z Prahy až do Plzně a bezva setkání s Vláďou a jeho Sunra Miku Super 

Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)