No, oni je snad i nějak předehřívají, ale jen snad v součinnosti s navigací, když se zadá dobíjecí bod ke kterému jedu, jenže ta jejich navigace není nic moc, takže jí spíš nepoužívám. On ten software který tam mám je fakt dost děsný, to je asi nejvíc, co mi na tom autě vadí. Když chci upravit třeba svit displeje, musím prakticky všechno ukončit, včetně té navigace a asi 4x kliknout, než se dostanu na seřízení jasu, ten se navíc při automatické regulaci pořád přepíná na tmu a na světlo, takže ho radši zadávám natvrdo na denní provoz. A podobných ptákovin je tam fakt hafo, třeba nikde nenajdeš kapacitu baterii v %, což snad konečně nový software odstraní. Jestli to takhle mají i jejich ostatní klasický auta, těžko pochopit, proč je Toyota největší prodejce na světě. Popravdě jsem čekal mnohem víc, ale musím se s tím nějak srovnat, prodávat ho kvůli tomu nebudu, ale evropský auta jsou v tomhle mnohem dál, nejvíc mi tam chybí ten "joystick", na který jsem zvyklý z BMW, strašně by to ovládání ulehčil. Jinak je to auto dobrý, za ty peníze poskytuje víc, než jiný auta v téhle ceně, ale software a dobíjení mě zatím hrozně prudí. Ale dík za povzbuzení, jen bych rád, aby to bylo použitelný i v zimě