klíček
Moderátor: Josef
klíček
jeden klíč jsem někam založil. Objednal jsem si náhradní u BMW. No a nefunguje...Musí se nějak registrovat v autě?
BMW i3 94Ah
Re: klíček
Samozřejmě je zapotřebí ho registrovat v autě (jak dálkový ovladač, tak imobilizér).
Obrať se na BMW, je to nejpřímější a nejjednodušší cesta...
Obrať se na BMW, je to nejpřímější a nejjednodušší cesta...
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: klíček
nazdar - novy kluc musis sparovat tak ako u kazdeho auta
vojdi do auta, priloz novy kluc na miesto na to urce na stlpiku riadenia - haldaj ku sebe 2 smerjuce sipky > . < a naslesjedne stlac tlacidlo start, nemusis drzat brzdu, malo by sa normlane zapnut zapalovanie, ak sa tak udeje, kluc je aktivny a mal by zacat fungovat ako dialkove ovladanie.
vojdi do auta, priloz novy kluc na miesto na to urce na stlpiku riadenia - haldaj ku sebe 2 smerjuce sipky > . < a naslesjedne stlac tlacidlo start, nemusis drzat brzdu, malo by sa normlane zapnut zapalovanie, ak sa tak udeje, kluc je aktivny a mal by zacat fungovat ako dialkove ovladanie.
Re: klíček
preco by to malo byt zlozitejsie? vsetky kluce totiz uz su vyrobene/teda priradene k autu a pokial kupis kluc z bmw tak je to takto "jednoduche"
zabava zacne, ak by si si chcel vyrobyt vlastny kluc, u i3 k tomu potrebujes seriu 2 zariadeni - bud autohex/hextag alebo vvdi2/vvdi prog. je to o otvarani FEM riadiacej jednotky, flashovani a tak dalej, proste proces na 2-3 hodiny, cize potrebujes mat vybavenie za 2-4t euro nato aby si si dokazal urobit klud o par 100e lacnejsie
zabava zacne, ak by si si chcel vyrobyt vlastny kluc, u i3 k tomu potrebujes seriu 2 zariadeni - bud autohex/hextag alebo vvdi2/vvdi prog. je to o otvarani FEM riadiacej jednotky, flashovani a tak dalej, proste proces na 2-3 hodiny, cize potrebujes mat vybavenie za 2-4t euro nato aby si si dokazal urobit klud o par 100e lacnejsie
Re: klíček
Jen ať v tom mám(e) jasno Varianta č.1 - pokud si objednám nový klíč (za nekřesťanský peníz) přímo od BMW, stačí ho přiložit dle již zmíněného popisu pod volant a je přizpůsobený...to je pochopitelný. Varianta č.2 - koupím klíč z jiného vozu (stejný model i rok výroby), půjde také takto jednoduše přizpůsobit na můj vůz? Varianta č.3 - koupím nový klíč z alliexpresu (stejně vypadající,se stejnýn ID jako origoš), jak tento půjde či nepůjde přizpůsobit? Díky za konstruktivní komentáře.
BMW i3 94Ah
Re: klíček
jedina funkcna varianta je c1 pre teba ako laika
varianta c2 - zbytocna, nemas planzetu, cize tu by trebalo este zohnat, obal je "jednodielny" treba ho rezat/rozlomit, nevidel som zatial nahradny obal a teda bude to vyzerat hnusne, i pri sebelepsej manipulacii. zatial som tento model robil 1x takto a dopadlo to tak, ze dialkove nefunguje, ale to je velmi casty jav pri tejto procedure
varianta c3 - na aliku je vela predajcov, rozdiel vo vahe klucov moze byt aj 2 nasobny, taktiez vyhotovenie, niektore chytnes do ruky a vies, ze je to smejd, ine ... no, vyzeraju fajn. na programovanie potrebujes nasledne nejaky nastroj ....
autohex ma vysiel asi 5k euro, ale k bdc teraz pouziam castejsie vvdi2 ten stal "len" 1200e, na frezovanie kluca mam vvdi dolphin teraz sa da kupit bez baterky asi za 1400e, no a skusenosti kolo toho, no tie su na nezaplatenie
varianta c2 - zbytocna, nemas planzetu, cize tu by trebalo este zohnat, obal je "jednodielny" treba ho rezat/rozlomit, nevidel som zatial nahradny obal a teda bude to vyzerat hnusne, i pri sebelepsej manipulacii. zatial som tento model robil 1x takto a dopadlo to tak, ze dialkove nefunguje, ale to je velmi casty jav pri tejto procedure
varianta c3 - na aliku je vela predajcov, rozdiel vo vahe klucov moze byt aj 2 nasobny, taktiez vyhotovenie, niektore chytnes do ruky a vies, ze je to smejd, ine ... no, vyzeraju fajn. na programovanie potrebujes nasledne nejaky nastroj ....
autohex ma vysiel asi 5k euro, ale k bdc teraz pouziam castejsie vvdi2 ten stal "len" 1200e, na frezovanie kluca mam vvdi dolphin teraz sa da kupit bez baterky asi za 1400e, no a skusenosti kolo toho, no tie su na nezaplatenie
Re: klíček
Děkuji jararak.
Koupil jsem baterii do ovladače, nefungoval a tak jsem udělal podle tvého návodu a už funguje.
Ještě by mne zajímalo jestli to někdo ví, jak vynulovat km v TRIPu.
Koupil jsem baterii do ovladače, nefungoval a tak jsem udělal podle tvého návodu a už funguje.
Ještě by mne zajímalo jestli to někdo ví, jak vynulovat km v TRIPu.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: klíček
Dneska mě i3 docela vystrašila…
Při jízdě, 4km od domu, mi auto začlo hlásit něco “chyba dálkového startování…??”
Zajel jsem ke straně, že ho vypnu, zapnu a uvidíme
Ano… už jsem ho nezapnul. Nešlo zamknout, odemknout, nic
Zkouším zkouším, hledám v návodu…
Trklo mě - problém s dálkovým ovládáním, s baterkou. Teď ještě jak se to rozdělává, abych jí zkontroloval, očistil, zase návod… Kde je ten bod na sloupku…? Zase návod.
Po několika pokusech se to chytlo.
Sjel jsem domu pro druhý ovladač… paráda, vše funguje.
Takže baterka v dálk ovladači může zkomplikovat život.
V kastlíku už bude náhradní v záloze…
Při jízdě, 4km od domu, mi auto začlo hlásit něco “chyba dálkového startování…??”
Zajel jsem ke straně, že ho vypnu, zapnu a uvidíme
Ano… už jsem ho nezapnul. Nešlo zamknout, odemknout, nic
Zkouším zkouším, hledám v návodu…
Trklo mě - problém s dálkovým ovládáním, s baterkou. Teď ještě jak se to rozdělává, abych jí zkontroloval, očistil, zase návod… Kde je ten bod na sloupku…? Zase návod.
Po několika pokusech se to chytlo.
Sjel jsem domu pro druhý ovladač… paráda, vše funguje.
Takže baterka v dálk ovladači může zkomplikovat život.
V kastlíku už bude náhradní v záloze…