Peugeot E-Vivacity

Další dopravní prostředky na elektrický pohon

Moderátor: ozana

Uživatelský avatar
KaFr
Příspěvky: 67
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod KaFr » pon 10. zář 2018 11:27:14

V blízké době mám v plánu dojet si do Německa pro tento zajímavý elektroskůtřík. Ne že bych ho nutně potřeboval, protože už mám lepší stroj, ale chtěl jsem si tento elektroskútr alespoň v reálu osahat. Pokud bude skútr fajn, nechám ho dceři na hraní:-), pokud ho dcera odmítne, nabídnu ho po důkladném otestování na prodej. Až budu mít nějaké praktické poznatky, rád se o ně samozřejmě na zdejším fóru podělím.
Přílohy
08_e-vivacity_blanc.jpg
02.jpg
02.jpg (93.23 KiB) Zobrazeno 41 x
IMG_5762.jpg
Brammo Enertia Plus 2013 - najeto 8300km
Brammo Enertia Basic 2012 - najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM - najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4 - najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013 - najeto 1800km - v očekávání:-)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 342
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod Radovan » pon 10. zář 2018 11:39:28

Ten vypadá moc hezky. Máte nějaké parametry? Jestli se něco změnilo od roku 2011, kdy byl představen http://www.hybrid.cz/peugeot-predstavil ... e-vivacity (60 km při 45 km/h). Chtěli za něj tehdy 5.374 Eur, tedy polovinu ojetého Peugeotu Ion, vypadá to, že je chtějí i dnes https://www.e-scooter.co/peugeot-e-vivacity/. Na Autoscoutu se pohybují zhruba na polovině ceny, ale v přepočtu na české na tak slabý skutr je to pořád dost https://www.autoscout24.cz/motorky/peug ... -vivacity/.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 66 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 24 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
KaFr
Příspěvky: 67
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod KaFr » pon 10. zář 2018 13:09:14

Parametry e-skutru jsou předpokládám stejné jako při uvedení v roce 2011. Nevím jestli to francouzi od té doby nějak nevylepšovali, ale nejspíš ne. Má ten skutr samozřejmě i svoje slabiny, ale zase na druhou stranu oproti e-maxovi to má o dost lepší management baterie.
Co se týká cen, tak jsou samozřejmě většinou i u ojetých přemrštěné, ale mám rezervaci na jeden kousek r.v. 2013, najeto jen 1800km a bude to stát jen 1200 Eur + doprava, což je myslím slušná cena. Pak mám ještě možnost koupit na zprovoznění/náhradní díly jiný kousek r.v. 2012, najeto 7000km za 150 Eur! Tento porouchaný skutr lze zapnout, baterie jdou nabíjet, ale skutr se nerozjede, tudíž nějaká závada v elektronice.
Ten provozuschopný vezmu určitě, ten porouchaný ještě promyslím. Ale už jen kvůli baterkám by se samozřejmě vyplatil.
Zde odkaz na rozebírání baterie SAFT VL45E 6s, která je v počtu 2ks v e-skutru použitá:
https://www.elektroroller-forum.de/viewtopic.php?t=5256
Brammo Enertia Plus 2013 - najeto 8300km
Brammo Enertia Basic 2012 - najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM - najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4 - najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013 - najeto 1800km - v očekávání:-)