E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Bazar

Moderátor: ozana

Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » sob 04. srp 2018 13:41:18

Nabízím k prodeji elektroskutr E-max 110S ročník 2009, osazený kvalitními LiFePo4 bateriemi Calb 70Ah.
Detaily zde:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/910395 ... eriemi.php
Přílohy
20180413_084718.jpg
20171021_125822.jpg
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 394
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Radovan » pon 06. srp 2018 7:56:06

Dobrý den,když jsem v roce 2012-14 testoval různé stroje, tento mne nadchnul. V dostupné verzi 90 byl ale slabý, prodejce pak jeho dodávky zcela ukončil. Mám na Vás 2 dotazy: a) je 110 možno, stejně jako 90, řídit pouze s průkazem B a M, malé motocykly? b) jaká je Vaše představa ceny? Děkuji
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » pon 06. srp 2018 9:36:57

Dobrý den,
na tento elektroskůtr Vám bude stačit řidičský průkaz skupiny AM (motocykl do 50ccm) a nebo B (osobní automobil). Od verze 90s se v podstatě v originálním stavu lišil pouze silnějšími bateriemi (60Ah oproti 40Ah) a silnější 20A nabíječkou. Samozřejmě i hmotnost s olověnými bateriemi byla vyšší.
Dále se liší skůtry vyrobené v roce 2011 oproti starším ročníkům v elektronice.
Ohledně ceny mám představu 40tisíc Kč (kupoval jsem ho před dvěma lety za 50tisíc Kč) s instalovanými LiFePo4 bateriemi Calb 70Ah, nebo 20tisíc Kč s bateriemi ze skutru Emax 90s a nebo 15tisíc Kč bez baterií.
Skůtr bych si nechal, ale podařilo se mi sehnat elektromotocykl Brammo Enertia Plus, takže skůtr Emax už od té doby moc nepoužívám.
Jinak jen tak pro zajímavost, přímo tento skutr byl kdysi testován redaktorem hybrid.cz
http://www.hybrid.cz/elektroskutry/test ... e-max-110s
Rád Vám samozřejmě zodpovím další případné dotazy.
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 394
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Radovan » pon 06. srp 2018 12:10:12

Děkuji za rychlou odpověď, je to tedy dle Bazošu rok výroby 2009, najeto 9.700km, osazený kvalitními LiFePo4 bateriemi Calb 70Ah. Dojezd na jedno nabití 80-90km, váha skutru 150kg. S těmi slabšími bateriemi to chtít určitě nebudu, Ostrava má průměr 20 km a žiju na jejím okraji v městské části Plesná, takže 80-90 km je tak akorát. Jen k našim to mám 19 km jedním směrem s 2x převýšením 80 m a ještě pár kilometry po rychlostní silnici. K tchánům 40 km a těch kopců je tam taky pár, hlavně Bludovický v Havířově a pak kolem Žermanické přehrady.
Nevzpomínám si, zda měly e-maxy rekuperační brzdění a šlo by tedy v jednom směru těch kopců využít. Mají?
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » pon 06. srp 2018 13:10:49

Aktivní rekuperaci brzděním mají pouze typy od r.výroby 2011 s novější elektronikou. Můj druhý Emax 90s to rekuperační brzdění má. Ten 110S je ještě se starší elektronikou, takže to rekuperaci brzděním nemá. Při jízdě z kopce na 110s asi do baterek něco málo proudu leze, ale narozdíl od 90s to motorem skoro vůbec nebrzdí. Pokud byste trval na rekuperaci, což by se vám v kopcovitějším terénu jistě hodilo, můžu vám případně nabídnout ten E-max 90s 2011 s LiFePo4 bateriemi. Ale bylo by to za vyšší cenu, protože skůtr má najeto jen 1000km a je mechanicky i elektricky téměř jako nový.
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 394
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Radovan » pát 24. srp 2018 23:59:43

Pořád o tom uvažuji, musel bych se ještě mrknout s někým znalejším s technikou na stavu LiFePO baterií a jejich elektronického řízení (BMS). Prozatím jsem dnes prodal spalovací Berlingo, takže ho musím odhlásit ze Smile Car.

Zřejmě budu v Praze 11.9.2018, mám tam dopoledne jednání. Dalo by se na něj zajet podívat, případně se projet?
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » sob 25. srp 2018 20:00:03

Mám jednoho vážného zájemce, který se zítra přijede na e-max 110S podívat. Pokud si skutr nevezme, není problém se 11.9. sejít. Dám vědět jak to dopadlo.
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 394
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Radovan » ned 26. srp 2018 15:42:26

OK. Já mám mezitím upřesněný termín, jednání bude ve Vysočanech (metro Vysočanská) 13-15 hodin. Takže mohu buď před nebo po.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » pon 27. srp 2018 14:21:25

Tak skutr e-max 110s 2009 s LiFePo4 bateriemi byl dnes prodán.
Ještě mám na prodej ten e-max 90s 2011 s AGM bateriemi, ale i o ten je už předběžně zájem, ale zatím nezávazně. Na skutru najeto jen 1000km, takže stav výborný. Dojezd 30-40km. Novější elektronika. Cena 20tisíc.
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 394
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Radovan » pon 27. srp 2018 15:09:26

Tak to gratuluji, holt kdo dřív přijde, ten dřív mele. Ten s menším dojezdem by byl pro mne nepraktický, znám ho, mj. jsem na něm absolvoval trasu od hlaváku v Praze na jakýsi mlýn ve Středních Čechách a bylo to vo hubu, dojel jsem jen tak tak.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » pon 27. srp 2018 15:45:44

Děkuji. Asi je to tím, že moc nechodíte na bazos.cz, tam jsem skutr inzeroval už od dubna letošního roku. Zájemnců bylo hodně, ale až ten co to koupil měl jasno v tom, že LiFePo4 baterie nejsou zadarmo:-) A jen tak pro zajímavost, ten pán co ho koupil si ho na trvalo odveze do Řecka, jako doplněk k e-NV200.
Ten druhý e-max, pokud se neprodá, tak určitě využiju taky. Na to krátké popojíždění do 15km po Praze to stačí. A paradoxně v některých situacích je to komfortnější než motorka, například když vezu na zádech velkou a docela těžkou tenisovou tašku:)
Jinak tajně pokukuju i po Peugeotovi E-Vivacity. Možná že nějaký dovezu z Německa. Chtěl bych si otestovat, jak je na tom v porovnání s E-maxem.
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 90
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Max 110S LiFePo4 na prodej

Příspěvekod Karel » úte 28. srp 2018 11:36:39

!!!SKUTR PRODÁN!!!
Brammo Enertia Plus 2013, najeto 8600km
Brammo Enertia Basic 2012, najeto 1000km - vadné baterie
Emax 90s 2011 AGM, najeto 1280km - prodán
Emax 110s 2009 LiFePo4, najeto 10125km - prodán
Peugeot E-Vivacity 2013, najeto 1700km