Josef píše:Lama píše:Josef píše:Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.
Kdo má 3f FVE s měřením po fázích a 1f nabíječku v EV, tak se Accelev uplatní a díky myslím až 255V to nabíjí také tychleji. Jen ta cena...
Já jsem si potřeboval objednat novou přenosnou nabíječku, tak vyzkouším tuhle polskou Accelev a uvidím, co je to za zázrak Objednal jsem to rovnou s chráničem typu B, abych tady nebudil pohoršení
Pokud Vám stačí pouze max. 3,7 kW...