25 kWh/100 km u CitiGoe? To musela být pěkná hovádka mezi pedály a volantem.
Aneb: "Se šéf posral, ne?! Jako já tady budu jezdit tím malým vysavačem?! Jsem nějaká buzna nebo co?! Jako zabírá to odspoda, ale to moje tedeičko taky. A co si jako kurva ten vydřiduch myslí, že mu tady budeme všichni pobzukávat? Debil. Jak budu tankovat svoji oktáfku? Kdo mi teď zaplatí olej a opravy u kluků v servise, když ten vysavač tam nemusí? Vydřiduch jeden kapitalistický. Takže topení na max, vzadu otevřeme okýnka a pořádně tomu okouříme. Dyť to nedojede ani do centra a zpátky! Mně nikdo elektriku nutit nebude. Až to řeknu klukům v hospodě, tak se budou divit, jak jsem s tím kreténem vyjebal."
To byla taková stručná realistická sonda do života řidiče referenta, co ví jak si ulít nafty, oleje, sem tam filtříček, oprava u kámošů v servisu svého miláčka zdarma, myčka samozřejmost atp..
Elektromobily naruší většině těchto zaměstnanců jejich spalovací ekosystém, v tom to je. Narážíme na to ve firmách a hodně na úřadech.
www.asep.cz
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000