jak jsem sliboval jak bude chvilka dam nekolik relevantnich informaci k autu
citigo iV a tim i UP a Mii ma 21 ridicich jednotek
ovladani MFD ma na pacce steracu oproti E-up ktery ho ma na pravem rameni volantu
https://drive.google.com/open?id=1aKfw0RAWfBHYVZo0VpJc92kcu9nk_Azgk jednotce baterie (plati pro ECU: 12E915227AA a SW: 2714 ):
-jednotka si meri napeti kazdeho 2P packu zvlast na 7 desetinnych mist (napriklad 3.9929199 V),co je pomerne hodne presne mereni
-baterie je pravdepodobne usporadana do 7 Accu packu a u kazdeho meri teplotu samostatne a naslednu sprumeruje udaj o celkove teplote baterie
(je 12 teplotnich cidel na 84 2p clanku = 7 packu), teplota se meri na 6 desetinnych mist (9.984375 stupnu)
- baterie pravdepodobne je v sw pripravena na rozsireni kapacity (polozka Rozšířené meze akumulátoru - neaktivní)
-Dynamická mez nabíjecího proudu je 114 A
-Dynamická mez vybíjecího proudu je 210 A
-max napeti baterie je 357 V
jednotka si i mimo jine pamatuje nejnizsi a nejvyssi teplotu a napeti akumulatoru
co jsem ovsem diagnostika nerekne je celkove SOH a SOC baterie...
k jednotce dalkoveho ovladani
je na ni videt, ze je spolecna vicemene napric platformou MQB
z plneho ovladani je k dispozici bohuzel v podstate jen nabijeni a ovladani klomatizace
ostatni funkce jsou vypnuty,coz je skoda ,nekdy by se dalkove zamknuti a odemknuti hodilo,stejne jako hlidani polohy nebo statistiky jizdy (denik jizd)
https://drive.google.com/open?id=1n25I7AbZymBo7t54Lu1YtZfsoOPnETIMJednotka komunikouje pravdepodovne v siti VPN pomoci tcp,ma svou IP4 a ma v sobe E-sim,cili neda se menit...jednotka se prihlasuje k nasim GSM sitim v mezinarodnim roamingu
zatim toho neni moc,jak bude vice casu prodal dalsi informace,pokud by nekoho zajimalo neco konkretniho dejte vedet..