Spotřeba
Moderátor: Josef
Re: Spotřeba
Jo a sundali více, než 3 vteřiny z 0-100, ale nechte toho
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Máte Iona Zero nebo iMiev? Pokud ne, pak jste teoretik. Sorry jako, s takovými tady nediskutujeme. My tím denně už roky jezdíme, víme, co to umí.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Jo, takže člověk chce získat info, napíše něco v rozporu a hned se s ním nediskutuje, dobrý vědět. Sorry, že nejsem očarován dynamikou z 0-100 za 13 sekund.
Natoč video 0-100 pod 10 sekund a neřeknu ani popel.
Moje dosavadní zkušenost je pouze s Modelem S a ano, to opravdu jede neskutečně.
Natoč video 0-100 pod 10 sekund a neřeknu ani popel.
Moje dosavadní zkušenost je pouze s Modelem S a ano, to opravdu jede neskutečně.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Když se chci něco zdarma dozvědět, nepoužívám útočnou rétoriku a neshazuji. O tom to je. Točit video nebudu, je jich plný web a vždy záleží na pneu, povrchu, povětrnostních podmínkách. Jeden noname je zde Peugeot iON 49 KW / 67 PS , 0-50 km/h 4.292 seconds, 0-100 km/h 13.144 seconds, 50-120 km/h 15.862 seconds
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
No dyť ano, tohle jsem viděl. Ty jsi mi tvrdil, že výrobce s 15,5 s lže (ok, to je pravda) a že zrychlení z 0-100 dává pod 10s, což z tohohle videa není pravda a potvrzuje to, co jsem psal a sice, že pod 10s je to nesmysl.
Re: Spotřeba
Já spíš nechápu smysl toho pošklebování tady.
Jaké ma ION parametry motoru je všeobecně známé a kdo to neví, tak si to dohledá.
To že to nebude zrychlovat jako tesla s výkonem 300kW snad musí být každému jasné.
Přesto jsou lidi kteří jedou poprvé elektrem překvapení, jak rychle se to dokáže rozhejbat a to i do kopce. Protože se prostě neřadí a max. výkon dodá motor okamžitě po sešlápnutí pedálu.
Pod 10s sec to asi nedá. Nikdy jsem to neměřil a ani mě to moc nezajímá. S předjížděním v IONu problém není narozdíl od jiných aut této velikosti které mají motor ze sekačky.
Jaké ma ION parametry motoru je všeobecně známé a kdo to neví, tak si to dohledá.
To že to nebude zrychlovat jako tesla s výkonem 300kW snad musí být každému jasné.
Přesto jsou lidi kteří jedou poprvé elektrem překvapení, jak rychle se to dokáže rozhejbat a to i do kopce. Protože se prostě neřadí a max. výkon dodá motor okamžitě po sešlápnutí pedálu.
Pod 10s sec to asi nedá. Nikdy jsem to neměřil a ani mě to moc nezajímá. S předjížděním v IONu problém není narozdíl od jiných aut této velikosti které mají motor ze sekačky.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
To pošťuchování jsem dnes na trase 40 km s Ionem zažil hned 3x. Poprvé se mi to snažil na semaforech nadat borec s SUV BMW, netuším který typ, páč jsem ho nechal za sebou. Pak to byl VW Passat, ten mne totiž v sedmdesátce, kde já měl ještě tempomatových 77, konečně dojel a vítězoslavně předjel, aby vzápětí musel dupnout na brzdy, protože následuje padesátka a semafory, samozřejmě červená. No a do třetice to zkusili kluci se starší Audinou 6, ale brzy toho nechali.Chápu všechny, to malé vajíčko s brutálními nápisy elektromobil prostě lidi tak nějak sere
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Takovýhle pubertální řeči snad nejsou potřeba, ne? Ano, průběh výkonu je u elektra jinej, lepší, pocitově asi jede líp, ale čísla mluví jednoznačně. 4 videa, 4 různý iOny 0-100 za 13,3, to mi jako vzorek stačí a ty pubertální řeči o závodění s jinými si příště můžeme odpustit.
Nicméně končíme OT, tohle nikam nevede.
Nicméně končíme OT, tohle nikam nevede.
Re: Spotřeba
dracekvo píše:Já spíš nechápu smysl toho pošklebování tady.
Jaké ma ION parametry motoru je všeobecně známé a kdo to neví, tak si to dohledá.
To že to nebude zrychlovat jako tesla s výkonem 300kW snad musí být každému jasné.
Přesto jsou lidi kteří jedou poprvé elektrem překvapení, jak rychle se to dokáže rozhejbat a to i do kopce. Protože se prostě neřadí a max. výkon dodá motor okamžitě po sešlápnutí pedálu.
Pod 10s sec to asi nedá. Nikdy jsem to neměřil a ani mě to moc nezajímá. S předjížděním v IONu problém není narozdíl od jiných aut této velikosti které mají motor ze sekačky.
Původně jsem se nad tím jen pousmál a jen to zkonstatoval. Když mi ale Radovan začal tvrdit, že to dá iOn pod 10s a v Peugeotu s 15,5 s lžou, to už jsem opravdu šťourat začal schválně, člověk chce dostávat relevantní info a ne dezinformace. Že má jiný průběh výkonu, to nepopírám, ale dělat z toho sportovní náčinní, to je prostě úsměvné a svým způsobem až trapné.
Jak píšu výše, asi nebudeme dál tuhle debatu rozvíjet.
Re: Spotřeba
Radovan píše:Letní pneu jsem již měnil, překvapilo mne, jak rychle odcházejí přední úzké originální původní pneu z výroby Dunlop Enasave 145/65 R15 72S. Místo nich jsem si tedy pořídil japonské Toyo Nanoenergy 3 145/65 R15 72T.
Zadní pneu jsou daleko větší držáky, přežily přední, obouvám na léto originály z výroby Dunlop Enasave 2030 175/55 R15 77V.
Jak jste spokojeny s predni letni Toyo Nanoenergy 3? Odchazeji pomaleji nez puvodni Dunlop Enaseva z vyroby?
Citroën C-Zero 2012 od 10/2017
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Vypadá to, že odcházejí podobně rychle. Jen stojí daleko méně. Takže spokojenost. Jinak si můžete spočítat sám, jak dlouho které vydržely https://www.spritmonitor.de/en/detail/722708.html. Ty letní už letos nenazuju, jsou na okrajích hodně sjeté, i po obvodu. Dojezdím asi zimní, které se servisu na podzim už moc nelíbily.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000