garmont píše:Jak je to topení řešené - stejně jako u trojčat - tj spirála která vyhřívá vodní okruh?
ja bych rekl jako treba u F500 ofukovanou spiralou/topne teleso
Moderátor: Josef
garmont píše:Jak je to topení řešené - stejně jako u trojčat - tj spirála která vyhřívá vodní okruh?
Citigo e IV píše:Mám dojem , že to je naopak teplou vodou s nějakého ohřívače se baterie ohřívají , nebo přímo elektřinou. Rozhodně v bateriich vzniká tak málo tepla, že se sotva zahřejí v zimě sami, natož aby se s nima dal vytápět interiér vozu. I kdyby při nějkaké extra agresivní jízdě tam nějaké použitelné teplo vzniklo, tak bude mít nízkou teplotu na vytápění a muselo by se transformovat tepelným čerpadlem a to asi F500 nemá.
Palo47 píše:
Máte pravdu. Ja som to pred pár týzdňami počital, lebo ma zaujímalo či pri jazde do cca 8% stupania na dĺžke cca 10 km sa bateria príliš neohreje a či mi preto Citygo neobmedzí dostupný vykon. A vyšlo mi to prekvapivo nízkych 560 W tepelneho vykonu čo je pri 10 min jazdy do kopca 7% len cca 93 Wh tepelnej energie.
Pri ustálenej jazde po rovine 80 km/h sa generuje v baterii Citygo cca 100 W tepelného vykonu, čo nemá šancu ohriať bateriu o viac ako jednotky deg C (odhad).
Pre mňa je Citygo auto do mesta , vtedy netreba riešiť dojazd ani pri plnom výkone kurenia ani a nabijanie. Stači raz za týžden zajst na najbližiu free nabijacku niekde v nákupnom centre a tam sa dostatočne dlho “ zabaviť”. Ak dlhšie trasy lak len vynímočne ale lepši by bolo požičat si na ňu klasiku so spalovacím motorom ( alebo veľký fanúšik čo nema čo robiť).
Josef píše:Tak úplně tragické to není, Fiat je úplná hrůza, ale fakt bych čekal alespoň těch 30 kW. Není náhodou vaše Citygo-e červené?