Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Moderátor: Josef

Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Turbo » stř 25. pro 2019 9:23:12

Já teda pokud musím, tak auto vozím do Cartec Liberec a za sebe nemůžu říct křivýho slova (až na tu hodinovku :)). Auto i jen třeba po kódování celé vypucované a navoněné a vždy se ochotně udělalo na čem byla dohoda.
Ohledně záruky z dovozu jsem volal na BMW infolinku i to ústně řešil v tom LBC a záruka je zcela standardně platná po celé EU, že záruka padá s nákupem z venčí je hloupost a nejspíš by to bylo i protizákonné. A pokud byla v místě nákupu zaplacená prodloužená záruka, tak to platí i u nás.
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » stř 25. pro 2019 11:25:15

stejk píše:
Havrla píše: v autorizaku VOLVA, nalepili mi na zadni dvere I3ky folii proti rozbiti :-)
Co to stojí?


autopruhonice
2000 bez DPH

Asi se to da nekde sehnat levnejc, ale u Volva ti taky auto umejou a vyluxujou :D, V BMW ti folii nenabidnou, co tak max cele dvere 39900 :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod kubanec » čtv 16. led 2020 14:46:16

Co havarijní pojistka na i3 ?
Máte ji všichni nebo je to nesmyslná raketa?
Je šance dojet z Mnichova s i3 94ah do Chebu asi 286 km?
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » čtv 16. led 2020 14:51:37

Bez dobíjení po cestě je to bez šance, 286 km po dálnici i v 90 km/h to nedá.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 16. led 2020 18:49:40

kubanec píše:Co havarijní pojistka na i3 ?
Máte ji všichni nebo je to nesmyslná raketa?
Je šance dojet z Mnichova s i3 94ah do Chebu asi 286 km?


Pojistku mám asi za 13tis a určitě to dojedeš ale je potřeba počítat s dojezdem při 130km/h asi 120km , při 110 to bude lepší.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
dort
Příspěvky: 83
Registrován: ned 03. bře 2019 21:08:37

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod dort » čtv 16. led 2020 19:31:16

Martin TM3 LR píše:
kubanec píše:Co havarijní pojistka na i3 ?
Máte ji všichni nebo je to nesmyslná raketa?
Je šance dojet z Mnichova s i3 94ah do Chebu asi 286 km?


Pojistku mám asi za 13tis a určitě to dojedeš ale je potřeba počítat s dojezdem při 130km/h asi 120km , při 110 to bude lepší.


obávám se, že dotaz byl myšlen bez nabíjení :-) což nelze ani na ECO+!
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » čtv 16. led 2020 19:52:14

já platil 908 Kč/ měsíčně jenom havarku u Allianz

na okresních a místních silnicích jsem dal rekord s 60Ah 182 km takže čistě teoreticky by šlo extrémně dojet 270 s o půlku větší baterkou, ale určitě ne po dálnici a rychlosti 90+
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 16. led 2020 20:48:17

dort píše:
Martin TM3 LR píše:
kubanec píše:Co havarijní pojistka na i3 ?
Máte ji všichni nebo je to nesmyslná raketa?
Je šance dojet z Mnichova s i3 94ah do Chebu asi 286 km?


Pojistku mám asi za 13tis a určitě to dojedeš ale je potřeba počítat s dojezdem při 130km/h asi 120km , při 110 to bude lepší.


obávám se, že dotaz byl myšlen bez nabíjení :-) což nelze ani na ECO+!


A duvod?
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
dort
Příspěvky: 83
Registrován: ned 03. bře 2019 21:08:37

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod dort » čtv 16. led 2020 22:18:53

převýšení cca 2.000 metrů versus vzdálenost :-) o teplotě nemluvě ....

https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... &xc=%5B%5D
Naposledy upravil(a) dort dne čtv 16. led 2020 22:19:36, celkem upraveno 1 x.
mvh
Příspěvky: 45
Registrován: stř 18. zář 2019 8:38:55

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mvh » čtv 16. led 2020 22:19:05

kubanec: myslim, ze ted v zime to bez nabijeni nedas, az bude tepleji a za kamionem co pojede max 80 km/hod by to byla zajimava chalenge ;)
Ale asi fakt neni duvod cestou nedobijet. Doporucuji Regensburg Aldi, je tam rychlodobijecka zdarma.

https://chargemap.com/aldi-sud-18.html

p.s. Kdy uz bude v Chebu taky rychlodobijeni? ;)

p.s.2 A nema to REXe?
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » pát 17. led 2020 8:40:51

Jednoduchým výpočtem dojdeme k tomu, že by muselo auto jet pod 10 kWh/ 100 km, to nedá na téhle trase ani 80-tkou v létě.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » pát 17. led 2020 10:02:32

já to dal, když jsme jeli s klukama z FB v červnu ... tohle je na trase Vystrkov - HB - Kutná Hora - Říčany - Vestec za normálního provozu po okreskach...sám jsem byl překvapený

p.s. ale Mnichov - Cheb bych jezdit takhle nechtěl :)
Přílohy
Screenshot_20200117-095912.jpg
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » pát 17. led 2020 10:41:46

To jo, na okreskách to jde, já dám 200km, ale na dálnici ani prd, zvláště na trase Praha-Humpolec je to pořád do kopce. Samozřejmě je taky nutné počítat s tím, že SOH nebude 100%. Nicméně teď koukám, že trasa Mnichov-Cheb je 2000 metrů klesání, 2000 metrů stoupání, no v létě by to byla velká výzva. Vzít s sebou benzínovou nabíječku a hurá do toho :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » pát 17. led 2020 13:24:54

https://abetterrouteplanner.com/?plan_u ... f330142d94

a co takhle ? , kdyz uz tu mame sekci "mapy s nabijeckama" :D
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » pát 17. led 2020 16:38:22

Havrla píše:https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=cb631845-4afe-4c91-97e5-aef330142d94

a co takhle ? , kdyz uz tu mame sekci "mapy s nabijeckama" :D


tam kecaj...když jsem tam zadal tu trasu o které píšu tak mi to řeklo že nedojedu ... a dojel a ještě ujel dalších 52 km

@Josef ... tak já psal že jen čistě teoreticky ... na takový trasy už to chce jinší "nářadí"
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » pát 17. led 2020 16:50:49

https://abetterrouteplanner.com mám celkem rád, musí se to správně nastavit, automaticky to není nic moc. Každý má nohu trochu jinou.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod kubanec » ned 19. led 2020 19:01:51

Díky všem za odpovědi.
Chtěl bych i3 bez Rexe, takže dojezd jen na baterku.Bude to nejspíš v únoru, takže další mínus , co se dojezdu týče.
Neumím anglicky takže plánovače tras v tomto jazyce se mne netýkají.
Aldi nabíječka Regensburg je solidní nápad , ale zrovna jsem našel 2 komentáře že bohužel nanabíjela ...
Taky počítejte, že jsem v tom jel dvakrát a nemám vycvičenou nohu na eko jízdu, vlastně v tom pořádně pojedu poprvé.
Vidím to na plaťák. :idea:
Ještě jedna věc mne trápí, jak mám vést 24 tis . Euro, když smím mít u sebe max 10 tis.hotovost.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » ned 19. led 2020 19:40:00

já jsem v DE kupoval asi 6 aut za cash a byli to částky 15 - 30t Euro ... nikdy nebyl problém ... jaký je zdroj že nesmíte mít u sebe víc jak 10t hotově ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » ned 19. led 2020 20:12:29

V rámci EU u sebe můžete mít víc než 10.000 €, ale nesmíte s nimi jeden den zaplatit u jednoho obchodníka - zákon 254/2004 sb.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » ned 19. led 2020 22:34:58

Tahle ochrana proti praní špinavých peněz už je zavedena mnoho let, většinou se všechno platí převodem, před cash se všichni křižují.
Audi Q4 Sportback e-tron 50