Poruchy i3
Moderátor: Josef
Re: Poruchy i3
Pro porovnání, nechal jsem nabíjet Soul od 18,30 do čtyř do rána na 100% a ráno v 6,30 se spustilo topeni. V 6,45 byla venkovní teplota 2 stupně teplota článků baterie 10-12 stupňů. Mimochodem Soul po 55 tis. km ukazuje 99.5% SOH.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poruchy i3
Tak jsem udelal test.... v 3:30 v noci, kdy den pred tim auto nejelo:
Rano 9:20 po planovanym odjezdu v 9:00:
A po prijezdu do prace 48km:
Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje
Rano 9:20 po planovanym odjezdu v 9:00:
A po prijezdu do prace 48km:
Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.
za co bude vyměněna ? Tesla ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Poruchy i3
nokia9500 píše:Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.
za co bude vyměněna ? Tesla ?
Jeste to neni tutovka ale jiny me nedava smysl .
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy i3
Bohužel. Tesla dělá elektromobily. Ostatní parodie na elektromobily nebo se ji jen snaží dohnat a předehnat se stejnými výsledky, jako měli soudruzi za šokializmu a EU dnes vůči USA a Číně. Byť BMW s i3 bylo světlou evropskou výjimkou, tak cena a postupné zvětšování baterčičky směrem k baterce to zabily. Podobně jako u Renaultu se ZOE.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Poruchy i3
Tak jsme meli dneska sraz u Vestecke nabijecky, sesli jsem se tam 3 kousky I3.
Vsechny meli vuli na prednim kole, jedna dokonce takovou ze bych se s tim autem bal jezdit , poznatek vice je to znat na pravem
Havrla
Vsechny meli vuli na prednim kole, jedna dokonce takovou ze bych se s tim autem bal jezdit , poznatek vice je to znat na pravem
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Poruchy i3
Google a “hub 33416867927” Koukal jsem do realoem a je tam nějaká náhrada za jiný typ tak se to “možná” zlepšilo...
Re: Poruchy i3
Havrla píše:Tak jsme meli dneska sraz u Vestecke nabijecky, sesli jsem se tam 3 kousky I3.
Vsechny meli vuli na prednim kole, jedna dokonce takovou ze bych se s tim autem bal jezdit , poznatek vice je to znat na pravem
Havrla
V ložisku?
Re: Poruchy i3
No ja jsem si letos v Lednu vydupal v nemecku ty loziska novy, no a po 10tkm tam mam tu vuli znova. Ale musim rict ze zdaleka ne takovou jakou jsem potkal dneska na srazu U toho stribrneho to bylo jako kdyby nebylo dotahle kolo
Jsem zvedavy jak pochodi ostatni, zadni kola to nedelaji, kdyby zadni bylo rozmerove stejne, napadlo me ze by slo dat dopredu a stahnout ho zbytkem stare poloosy. Pokud teda vsechna original loziska se po 2-10tkm povoli.
Kolegu od stribrne I3 jsem chtel pozdat, zda-li by mi pak to super volne lozisko venoval, chtel bych ho s venovanim poslat do fabriky generalnimu rediteli. Protoze za me to delaji vsechny I3 a BMW na to proste sere.
Havrla
Jsem zvedavy jak pochodi ostatni, zadni kola to nedelaji, kdyby zadni bylo rozmerove stejne, napadlo me ze by slo dat dopredu a stahnout ho zbytkem stare poloosy. Pokud teda vsechna original loziska se po 2-10tkm povoli.
Kolegu od stribrne I3 jsem chtel pozdat, zda-li by mi pak to super volne lozisko venoval, chtel bych ho s venovanim poslat do fabriky generalnimu rediteli. Protoze za me to delaji vsechny I3 a BMW na to proste sere.
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
stejk píše:Protože na můj dnešní test z 31.10.2019 mohlo mít vliv nabíjení (od 6:00 do 8:00 z 88% na 100%), tak se brzy pokusím zase vykonat test, a to tak, abych měl vůz nabitý na 100% předchozí den, a pak přes noc ho nechám chládnout s připojeným kabelem, nechám vyhřát na 9h odjezd. A ověřím. Výsledek pak zde doplním.
Havrla píše:Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje
1.11.2019 jsem vozidlo nabíjel od 20:30 do 22:00 na 32Amp veřejné nabíječce ze 70% na 92%. Ve 22:00 přesun asi 1km 16Amp zásuvku, kde probíhalo pomalé dobíjení do 100%, které bylo ukončeno vozem cca v 1:00h 2.11.2019
2.11.2019
od 1:00 zůstal vůz připojený na 16Amp přívod. Ve 1:30 jsem z BMW appky poslal do vozu pokyn na vyhřátí vozu při odjezdu v 9:00
z testu z 31.10.2019 jsem věděl (zvuk z kabiny ze záznamů kamery), že ventilátor s horkým vzduchem začal proudit cca v 8:40
ve 8:25 (na fotce 8:28) jsem přišel do vozu (ventilátory stojí, v kabině zima) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a baterii 10°C
ve 9:05 (na fotce 9:10) jsem přišel do vozu (ventilátory jedou, v kabině teplo) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a baterii 10°C = nejedná se o překlep, slovy: vůz ukazuje stejnou venkovní teplotu 5.5°C a stejnou teplotu baterie 10°C
Napadlo mne, že jsem bohužel přišel pozdě vykonat první test (8:25), a vůz mohl předehřát nejprve baterii, a pak začít s ohřevem kabiny (cca 8:40).
Závěr z testu 2.11.2019 - nutno test opakovat a přijít ověřit telotu vzduchu a baterie dříve než těsně před započetím vyhřívání vozu.
dnes 3.11.2019 - přicházím k vozu 6:00, vůz ukazuje teplotu vzduchu 6°C a baterie 10°C.
Závěr z testu 3.11.2019 - nutno test odložit na nižší teplotu vzduchu, tak aby došlo i k poklesu teploty baterie pod 10°C
scénář který prozkoumám:
1) vyhřívání baterie u plánovaného odjezdu se aplikuje pouze do 10°C baterie a pak vůz přestane baterii vyhřívat (vyhřívá pouze kabinu)
2) ještě mě něco napadlo, ale bohužel jsem zapomel
Re: Poruchy i3
Martin i3 píše:nokia9500 píše:Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.
za co bude vyměněna ? Tesla ?
Jeste to neni tutovka ale jiny me nedava smysl .
mě taky ne, ale i3 si nechám ... vyměním časem 530d
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Poruchy i3
Havrla píše:Kolegu od stribrne I3 jsem chtel pozdat, zda-li by mi pak to super volne lozisko venoval, chtel bych ho s venovanim poslat do fabriky generalnimu rediteli. Protoze za me to delaji vsechny I3 a BMW na to proste sere.
Havrla
ten "stříbrný kolega" jsem já...až to pořeším tak dám vědět
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Poruchy i3
Prachovky DIY
Re: Poruchy i3
No a meni tam i pero
Pero pro nizsi svetlost tak to jsem zvedavej jakou dlazebni kostku zarazi do baterky
H.
Pero pro nizsi svetlost tak to jsem zvedavej jakou dlazebni kostku zarazi do baterky
H.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Dorazilo sklicko dokonce s rychlym S pruhem, a vypada to origo BMW
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
@Havrla ... off topic, ale nejseš ty v nějakém Tatra klubu ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Poruchy i3
Tak jsemprekrocil 40 000 km a je tu dalsi zavada - nefunguje vyhrivani sedacky ridice. zagooglil jsem a je to bohuzel docela casta zavada, problem primo vevyhrivani sedaku, takze predpokladam velmi drahou opravu. Mate nekdo tip na servis ? Inveltu bych se po predchozich zkusenostech rad obloukem vyhnul.
Jinak I3 nyni sedla manzelka, ja jsem presedlala na Teslu S100D a otvira to docela zajimavou perspektivu pohledu na i3. i3 je do mesta proste skvele auto. Jen spolehlivost asi vsech aut 21 stoleti je tristni. S Teslou jsem bylvservisu za 3 mesice 3krat.
Jinak I3 nyni sedla manzelka, ja jsem presedlala na Teslu S100D a otvira to docela zajimavou perspektivu pohledu na i3. i3 je do mesta proste skvele auto. Jen spolehlivost asi vsech aut 21 stoleti je tristni. S Teslou jsem bylvservisu za 3 mesice 3krat.
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
Re: Poruchy i3
@nokia9500: znam "klubare", jezdim na srazy, ale aktivne se nedruzim
@FilmX: Postrehy a porovnani k Tesla X i3 bych si asi nekdy rad poslechl na zivo co udelat povanocni vecerne popracovni "pivo/limonadu" ?
@FilmX: Postrehy a porovnani k Tesla X i3 bych si asi nekdy rad poslechl na zivo co udelat povanocni vecerne popracovni "pivo/limonadu" ?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
off topic:
má i3 posilovač řízení?
Ted jsem Bedřicha zazimoval a přesedl do čtyřkolky....a volant je opravdu podstatně lehčí
má i3 posilovač řízení?
Ted jsem Bedřicha zazimoval a přesedl do čtyřkolky....a volant je opravdu podstatně lehčí
BMW i3 94Ah
Re: Poruchy i3
i3 ma posilovac rizeni
sklo na miste s tunning prouzkem
sklo na miste s tunning prouzkem
Naposledy upravil(a) Havrla dne stř 04. pro 2019 22:19:21, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L