Já bych řekl, že 10 tis ročně je hranice, kdy se to vyplatí.
Pokud si auto nechám třeba 12 let, tak najedu 120 tis. Auto pak bude mít ještě nějakou minimální zbytkovou hodnotu.
Ušetřím za servis, platby emisí, možná potom za dálniční známky, ručení nevím jak je moc rozdílné oproti třeba litrovému obsahu.
Kdo ví jak v budoucnu budouceny benzínu a elektriky. V současné době jezdím cca za 0,4kč/km, nebo za 2 kč/km.
Takže rozdíl 1.6kč. Pokud bych bral jen palivo a rozdíl kupní ceny 200 tis, tak potřebuju ujet 125 tis, abych byl na nule. Samozřejmě, pokud připočítám výše zmíněné menší nálkady na elektro, tak bude stačit najet méně.
Mě by spíše zajímalo kolik bude stát roční nebo dvouletá ojetina
Kdyby 300 tak to bude super.
Ale zajímali by mě praktický otázky.
Tepelný čerpadlo se asi nekoná, co? Jaký to bude mít topení? Horkovzduch, nebo přes vodu? Pokud nemá TČ, chtělo byto na zimu bufíka. Nevím proč tam není jako příplatková výbava. Jestli tam bude někde místo na jeho dodatečnou montáž.
A když se bude nabíjet přes CSS, umí to klimatizovat/topit?
Umí to topit na domácí nabiječce?
Je k tomu na ovládání předtopení/klimatizování nějaká apka, nebo aspoň DO jako to mělo mitsubishi?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)