Narazil jsem náhodou na zajímavý inzerát na prodej Renault Fluence Z.E. od dealera Renault z Německa
rok výroby 02/2012
plná výbava
cena včetně zakoupené baterie
najeto jen 25 tisíc km
roční záruka
velmi pěkná cena 200 tisíc kč (7600Euro)
no nekupte to:-)
https://fahrzeugboerse.wahl-group.de/Ca ... /2160840/1
Kdybych počkal 3 měsíce, mohl jsem ušetřit 80 tisíc:-(
Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Moderátor: Josef
Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Pěkný a pěkná cena..
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
To je koncová cena, nebo se k tomu u nás připočítává při převozu přes hranice ještě nějaké DPH?
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
7600Euro je koncová cena včetně německého DPH. Pokud by se to koupilo na firmu, dalo by se to koupit rovnou bez DPH tedy za 6400euro.
V ČR se uz žádné další DPH neplatí protože to díky datumu výroby a nájezdu kilometrů již nespadá do kategorie nové vozidlo.
Pak ještě bude něco stát doprava, ale já jsem například dostal dopravu v ceně a ještě mi k tomu přidali dvě nové sady pneumatik včetně Al disků pro zimní sadu. Vše záleží na dohodě. V každém případě těchhle aut se dealeři Renaultu teď začínají zbavovat a nabízejí to i včetně baterie, což byl ještě před rokem zázrak takove auto sehnat. Navic i dealeři Renaultu v ČR už umí a smí tyhle auta opravovat a jsou na to vybavený.
Pokud by měl někdo zájem, můžu mu nezjištně poradit se vším co jsem musel absolvovat já, treba i s komunikací s prodejcem v německu, dovozem, přihlášením, servisem, na co s dát při koupi pozor, atd.
V ČR se uz žádné další DPH neplatí protože to díky datumu výroby a nájezdu kilometrů již nespadá do kategorie nové vozidlo.
Pak ještě bude něco stát doprava, ale já jsem například dostal dopravu v ceně a ještě mi k tomu přidali dvě nové sady pneumatik včetně Al disků pro zimní sadu. Vše záleží na dohodě. V každém případě těchhle aut se dealeři Renaultu teď začínají zbavovat a nabízejí to i včetně baterie, což byl ještě před rokem zázrak takove auto sehnat. Navic i dealeři Renaultu v ČR už umí a smí tyhle auta opravovat a jsou na to vybavený.
Pokud by měl někdo zájem, můžu mu nezjištně poradit se vším co jsem musel absolvovat já, treba i s komunikací s prodejcem v německu, dovozem, přihlášením, servisem, na co s dát při koupi pozor, atd.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Karel píše:V ČR se uz žádné další DPH neplatí protože to díky datumu výroby a nájezdu kilometrů již nespadá do kategorie nové vozidlo.
Za nové vozidlo z Německa se doplatí malé DPH, faktura je bez DPH 19% a u nás 21% tedy nárůst 2%, což není tak strašné.
Jedinná věc, které by mě vadila, je ten menší dojezd. Do města to je OK, pokud bych měl jet zvláště v zimním počasí 200 km, tak to bude na 2 přestávky na nabíjení a ten čas ztrávený na cestě bude už tristní.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Pravda, na ty 2% rozdílu v DPH při koupi na firmu jsem zapomněl:-)
Já to bral spíš z pohledu koupi na soukromou osobu. Když například v Německu koupím elektromobil, tak zaplatím cenu včetně Německého DPH.
A pokud má najeto méně jak 6000km a nebo je mladší než 6 měsíců od prvního uvedení do provozu, musím zaplatit v ČR DPH ještě jednou:-(
Dá se z toho vybruslit pouze v případě, pokud má vozidlo menší objem válců než 48ccm a výkon menší než 7,2kW. Jedině tehdy totiž nesplňuje ani v případě že má nízký věk nebo nájezd definici nového vozidla dle 235/2004 Sb. Zákona o dani z přidané hodnoty (§ 4 Vymezení základních pojmů).
Díky tomu jsem například nemusel doplácet v ČR DPH, když jsem si dovezl z Německa e-skůtr Peugeot, který měl najeto jen 1600km.
Co se týká omezeného dojezdu a absence rychlonabíjení, tak je pravda, že na absolvování tras delších než 130km v létě musí mít člověk dostatek času:-) Pokud bych takové trasy běžně jezdil, tohle auto bych si nikdy nekoupil. Já však 95% tras jezdím do 80km (po Praze, chata, chalupa) a vždy mám po ujetí této vzdálenosti dostatek času auto do plna nabít (nemusím hned pokračovat dál). Navíc mám bonus v tom, že můžu auto každý den nabít jak doma v garáži, tak v práci, o chatě nebo chalupě nemluvě. Takže k nabíjení v podstatě využívám čas, kdy auto stejně 5-8hodin nepoužívám.
Takže mě tohle auto na moje současné potřeby bohatě stačí. Pokud bych chtěl jet dál, například na dovolenou, vezmeme služební auto manželky, se kterým jsem byli například už i v Řecku. no a pro delší trasy po Čechách si zase v práci můžu levně půjčit auto služební. Navíc mi Fluence Z.E. vyhovuje taky po stránce vnitřního prostoru. Minimálně 1-2x týdně v tom jedeme ve 3-4 dospělých a není problém s místem na nohy i na zadních sedadlech. Teď mám zrovna Fluence Z.E. v servisu, dali mi místo něj náhradní Clio a to je ohledně prostoru hodně mrňavé auto jak vpředu tak vzadu. Z tohoto důvodu by mi nevyhovoval ani Renault Zoe, ani např. Citroen C-Zero, ikdyž tychle auta mají zase bonus v podobě rychlodobíjení.
Já to bral spíš z pohledu koupi na soukromou osobu. Když například v Německu koupím elektromobil, tak zaplatím cenu včetně Německého DPH.
A pokud má najeto méně jak 6000km a nebo je mladší než 6 měsíců od prvního uvedení do provozu, musím zaplatit v ČR DPH ještě jednou:-(
Dá se z toho vybruslit pouze v případě, pokud má vozidlo menší objem válců než 48ccm a výkon menší než 7,2kW. Jedině tehdy totiž nesplňuje ani v případě že má nízký věk nebo nájezd definici nového vozidla dle 235/2004 Sb. Zákona o dani z přidané hodnoty (§ 4 Vymezení základních pojmů).
Díky tomu jsem například nemusel doplácet v ČR DPH, když jsem si dovezl z Německa e-skůtr Peugeot, který měl najeto jen 1600km.
Co se týká omezeného dojezdu a absence rychlonabíjení, tak je pravda, že na absolvování tras delších než 130km v létě musí mít člověk dostatek času:-) Pokud bych takové trasy běžně jezdil, tohle auto bych si nikdy nekoupil. Já však 95% tras jezdím do 80km (po Praze, chata, chalupa) a vždy mám po ujetí této vzdálenosti dostatek času auto do plna nabít (nemusím hned pokračovat dál). Navíc mám bonus v tom, že můžu auto každý den nabít jak doma v garáži, tak v práci, o chatě nebo chalupě nemluvě. Takže k nabíjení v podstatě využívám čas, kdy auto stejně 5-8hodin nepoužívám.
Takže mě tohle auto na moje současné potřeby bohatě stačí. Pokud bych chtěl jet dál, například na dovolenou, vezmeme služební auto manželky, se kterým jsem byli například už i v Řecku. no a pro delší trasy po Čechách si zase v práci můžu levně půjčit auto služební. Navíc mi Fluence Z.E. vyhovuje taky po stránce vnitřního prostoru. Minimálně 1-2x týdně v tom jedeme ve 3-4 dospělých a není problém s místem na nohy i na zadních sedadlech. Teď mám zrovna Fluence Z.E. v servisu, dali mi místo něj náhradní Clio a to je ohledně prostoru hodně mrňavé auto jak vpředu tak vzadu. Z tohoto důvodu by mi nevyhovoval ani Renault Zoe, ani např. Citroen C-Zero, ikdyž tychle auta mají zase bonus v podobě rychlodobíjení.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Karel píše:Pravda, na ty 2% rozdílu v DPH při koupi na firmu jsem zapomněl:-)
A pokud má najeto méně jak 6000km a nebo je mladší než 6 měsíců od prvního uvedení do provozu, musím zaplatit v ČR DPH ještě jednou:-(
To asi pravda nebude. Prodejce vystaví i soukromé osobě na nové auto ne starší 6 měsíců a do 6000 km fakturu bez DPH (je to vývoz ze země) a soukromá osoba doplatí DPH v ČR. V případě nákupu ojetého auta se platí DPH v zemi nákupu a u nás již nic. Mám pocit, že vy jste dovezl auto mimo EU, tudíž vás potkalo to placení DPH asi dvakrát, pokud jste si nenechal vystavit fakturu bez DPH.
https://evropskyspotrebitel.cz/auto-mot ... ovozu-aut/
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Já to auto koupil v Rakousku, bylo bráno jako ojeté (23000km a 6let stáří) takže jsem Rakouské DPH zaplatit musel. Ptal jsem se na to prodejce a ten mi řekl, že si následně můžu zažádat o vrácení DPH v ČR, pokud si to pořídím na firmu.
Ta koupě bez DPH, jak jsem pochopil z odkazu, jde pouze u nového vozidla.
V každém případě jsem na úřadě při přihlašování zažil situaci jiného kupujícího, kdy koupil auto, zaplatil DPH a pokud neměl s sebou originál fakturu jako doklad že to DPH zaplatil, tak ho rovnou posílali na finančák, aby to DPH doplatil:-(
Ta koupě bez DPH, jak jsem pochopil z odkazu, jde pouze u nového vozidla.
V každém případě jsem na úřadě při přihlašování zažil situaci jiného kupujícího, kdy koupil auto, zaplatil DPH a pokud neměl s sebou originál fakturu jako doklad že to DPH zaplatil, tak ho rovnou posílali na finančák, aby to DPH doplatil:-(
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Josef píše:Karel píše:V ČR se uz žádné další DPH neplatí protože to díky datumu výroby a nájezdu kilometrů již nespadá do kategorie nové vozidlo.
Za nové vozidlo z Německa se doplatí malé DPH, faktura je bez DPH 19% a u nás 21% tedy nárůst 2%, což není tak strašné.
jako plátce DPH kupují v DE bez daně a v CZ si do přiznání to auto dám s 21% ale jako plátce zase hned odečtu, takže k žádnému nárůstu nedochází
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Renault Fluence Z.E. za víc než slušnou cenu!
Ano, ale to neplatí pro neplátce DPH.
Audi Q4 Sportback e-tron 50