Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Moderátor: Josef
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
já mám za leden nájezd 1000km a spotřebu 171kWh, ale nejezdím po dálnici a na kratší trasy zapínám jenom sedačky bez topení
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Jojo topeni a dalnice je zabijak dojezdu
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Jako mel jsem uz fakt hodne aut , zadokolek, predokolek, ctyrkolek ale i3 me porad prekvapuje, dneska napadlo dost i u nas a to co predvadi i3 na snehu je parada.
Da se nejak vypnout stabilizace uplne aby do toho nekecala?
Da se nejak vypnout stabilizace uplne aby do toho nekecala?
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Jsem zvědav na ix3 přecejen nový standard baterií 60kWh+ bude dávat větší smysl na delších trasách. Verze i3 60 Ah mi dávala smysl pouze s Rex.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
No uprimne me trochu stve ze jeste neni jelikoz i3 je pro me ted peckova ale do budoucna az se a myslim ze se tak stane zdrazi DC dobijeni pres cipy tak budu chtit neco s vetsim dojezdem jelikoz nabijeni doma v garazi je vyreseno ale trochu se bojim vahy.
Samozrejme porad to oproti fosilu budou jine naklady ale spotreba e-tronu a EQC bude nekde realne kolem 30 a to je proste dvakrat tolik.
Takze bych si dokazal predstavit neco na zpusob i3 ale s 60kw.
Uvidime.
Samozrejme porad to oproti fosilu budou jine naklady ale spotreba e-tronu a EQC bude nekde realne kolem 30 a to je proste dvakrat tolik.
Takze bych si dokazal predstavit neco na zpusob i3 ale s 60kw.
Uvidime.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Fosilní auto má další dvě nevýhody, jednak je dražší údržba včetně prohlídek a jednak rychleji padá cena, což je rovněž zásadní částka.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Martin i3 píše:Da se nejak vypnout stabilizace uplne aby do toho nekecala?
Dá. Musíš do servisního menu (vygoogluj si to) a tam se to dá vypnout. Už jsem to zkoušel a řádil na zasněženém prázdném parkovišti.
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Mensi update , 7 mesicu provozu a najeto 28tis km, celkem 45tis a baterie stale ukazuje stejne 29,7.
Od ctvrtka do nedele najeto 970km , trasa Praha - Wolfgangsee cca 400km 2x nabijeni , 6 hodin vcetne nabijeni 54 minut a cesta zpet pres Lipno taky 2x nabijeni + jednou pres noc na chalupe.
Nabijeno v Pisku na Cezu, pak v Rakousku Lidl a zkouska 100kW nabijecky u jezer.
Cesta zpet z Cerne v Posumavi az domu na jedno nabiti(224km).
Musel jsem vyzkouset na dalnici 110 kvuli dojezdu a opravdu je pak spotreba nizsi o dost nez pri 130 ale uprime to je trochu pro me vopruz rychlost .
Kazdopadne me ujistila i3 ze dokaze i takove trasy a krome trochu plneho auta 2 dospeli a 2 deti me fakt ta cesta potesila.
Skoda ze BMW nema neco na bazi TM3 protoze na tyhle delsi trasy to asi bude presne auto pro nas, uvidime.
Od ctvrtka do nedele najeto 970km , trasa Praha - Wolfgangsee cca 400km 2x nabijeni , 6 hodin vcetne nabijeni 54 minut a cesta zpet pres Lipno taky 2x nabijeni + jednou pres noc na chalupe.
Nabijeno v Pisku na Cezu, pak v Rakousku Lidl a zkouska 100kW nabijecky u jezer.
Cesta zpet z Cerne v Posumavi az domu na jedno nabiti(224km).
Musel jsem vyzkouset na dalnici 110 kvuli dojezdu a opravdu je pak spotreba nizsi o dost nez pri 130 ale uprime to je trochu pro me vopruz rychlost .
Kazdopadne me ujistila i3 ze dokaze i takove trasy a krome trochu plneho auta 2 dospeli a 2 deti me fakt ta cesta potesila.
Skoda ze BMW nema neco na bazi TM3 protoze na tyhle delsi trasy to asi bude presne auto pro nas, uvidime.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Při troše dobré vůle se dá jezdit i s malou baterií. BMW se už asi nebude pouštět do sporťáků typu TM3, jsem zvědav na novou iX3.
https://ev-database.org/car/1136/BMW-iX3
https://ev-database.org/car/1136/BMW-iX3
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
To na taky ale myslim ze dojezd bude nekde kolem 300 jestli vubec - myslim bez dalnice a cena bude zase na urovni etronu a jaguaru v zakladu.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
To asi jo, za mě jsou nejdál Asiati, takže Kia Niro apod. pak jsem zvědav na Mercedes EQA (EQC je pro mě zbytečně velký auto).
https://ev-database.org/car/1147/Mercedes-EQA
https://ev-database.org/car/1147/Mercedes-EQA
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Máte již za sebou návštěvu servisu? Můz mi ukazuje letošní červen. Také první technická mne v červnu čeká, tak jestli máte nějaké zkušenosti, rady?
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Ja mam servis az na zari a neni tam asi co resit, udelaji inspekci a kapalinu+ filtr a to je podle me vse , mam to az do 120tis v cene takze to neresim.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
na severu už jezdí maskovaná i4 (něco ve velikosti 4er) tak ta by snad mohla být na trhu příští rok
jinak ten EQC se ještě ani neprodává, tak EQA bude za dlouho, můj tip je 2022
verze 94Ah už má lepšejší dojezd, to já jsem rád za 140-150 km
jinak ten EQC se ještě ani neprodává, tak EQA bude za dlouho, můj tip je 2022
verze 94Ah už má lepšejší dojezd, to já jsem rád za 140-150 km
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Jojo byl jsem sám překvapenej tou spotřebou mimo dálnici kolem jezer a pak domů,je to fakt strašidelnej rozdíl.
i4 jsem viděl a o mercedesech ani radši nemluvím
Uvidíme, prostě jsem u BMW a spol zvyklej na jistej comfort co se týče servisu a bezporuchovosti a nejsem si jistej že mě tohle TM3 nabídne,navíc záruka na 80tis km není pro můj nájezd zrovna moc.
i4 jsem viděl a o mercedesech ani radši nemluvím
Uvidíme, prostě jsem u BMW a spol zvyklej na jistej comfort co se týče servisu a bezporuchovosti a nejsem si jistej že mě tohle TM3 nabídne,navíc záruka na 80tis km není pro můj nájezd zrovna moc.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
já mam ted od unora spotřebu 11,4 kWh ale po dalnicich nejezdim
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
nokia9500 píše:na severu už jezdí maskovaná i4 (něco ve velikosti 4er) tak ta by snad mohla být na trhu příští rok
jinak ten EQC se ještě ani neprodává, tak EQA bude za dlouho, můj tip je 2022
verze 94Ah už má lepšejší dojezd, to já jsem rád za 140-150 km
Prodej EQA stejně jako EQC ohlásili na 2020, tak jsem zvědav. Ještě přibude v 2022 EQB. Já na to zase tak nespěchám
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Bohuzel to ze neco odhlasi neznamena ze bude, EQC uz melo byt taky v prodeji a prdlajs.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
přesně tak, oni ho možná v roce 2020 ukážou (možná jenom koncept) ale další krok je výroba a pak ještě jeden a to prodej, při pár kusech denně může být čekací doba 1R+
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Já se jim ani moc nedivím, všichni píší o EV s superlativech, ale ruku na srdce, zatím to je pořád pro nadšence, jako jsme my. Když se podíváte na prodej v USA, třeba BMW i3 se prodává cca 300 kusů měsíčně, celkem je měsíční prodej 1,5 mil. aut. U nás je to vyloženě kusová záležitost, takže výrobci jdou cestou nejmenšího odporu a vědí, že teď je to bude stát veliké peníze a návratnost za mnoho let. Vědí, že ten krok musí udělat, ale všichni našlapují velmi opatrně.
Audi Q4 Sportback e-tron 50