C-zero doplneni topeni

Moderátor: Josef

Martin_C-zero
Příspěvky: 3
Registrován: stř 16. pro 2015 14:35:02

C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Martin_C-zero » stř 16. pro 2015 14:45:38

Dopnil jsem moje C-zero o dieselove topeni. Duvodem neni nefunkcnost elektrickeho, ale snaha o maximalizaci vyuzitelnosti elektroauta a to predevsim s pohledu bezpecnosti provozu (nezamlzena okna, klidna zahrata osadka). Fotografie muzete videt nize. Zkusenosti zatim pozitivne teple, bez dalsich omezeni. Z prozkoumanych moznosti reseni me provedenene prijde zatim nejpouzitelnejsi. Pokud mate nekdo reseni jine, prosim o didkusi. Zajimala by mne predevsim moznost provozu topeni v dobe nabijeni, coz by verim, zkratilo pouzivani dieseloveho topeni na skutecne minimum.
shema-planar-44d-12-24.jpg
C-zero 20151214 003.JPG
C-zero 20151214 005.JPG
C-zero 20151214 011.JPG
C-zero 20151214 015.JPG
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » pát 22. led 2016 23:05:58

Bohužel soudruzi z Francie rozhodli, že Evropan to nepotřebuje. Takže Mitsubishi iMiev umí topit/chladit při nabíjení, dokonce k tomu má na klíčence malou vysílačku, kde na displeji lze vidět aktuální stav nabíjení a teplotu ve voze a pustit dálkově topení / klimu. A zatím nikdo v ČR mi nedokázal poradit, jak alespoň odblokovat to, že manuálně zapnu topení / klimu v době nabíjení. Auto mám v záruce, tak do něj nechci sahat sám.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Josef k.
Příspěvky: 26
Registrován: úte 28. srp 2018 13:15:24
Bydliště: Nové Veselí
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Josef k. » sob 01. zář 2018 8:54:19

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat jestli jste se někam pohnul za tu dobu s tím topením a chlazením v době kdy vozidlo nabijíte ?
Já jsem zakoupil Peugota iOn a u něj už bylo nainstalováno WEBASTO nezávislé na okolí. Zapínám ho pomocí aplikaci přes simku. Díky tomu mám i zpětnou odezvu jaká je teplota ve vozu. Taky mám alarm MAGICAR a tam je na DO ovladači možnost zobrazit teplotu ve vozidle. Prozatím by byl pro mě největší problém chlazení.
Děkuji za odpověď. J.K.

Radovan píše:Bohužel soudruzi z Francie rozhodli, že Evropan to nepotřebuje. Takže Mitsubishi iMiev umí topit/chladit při nabíjení, dokonce k tomu má na klíčence malou vysílačku, kde na displeji lze vidět aktuální stav nabíjení a teplotu ve voze a pustit dálkově topení / klimu. A zatím nikdo v ČR mi nedokázal poradit, jak alespoň odblokovat to, že manuálně zapnu topení / klimu v době nabíjení. Auto mám v záruce, tak do něj nechci sahat sám.
Peugeot iOn 47 kW, FVE 10 kWp otočná ;)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » sob 01. zář 2018 11:23:18

Bohužel nikam a už to neřeším. Pokud jedu sám, tak si vyhřívám sedačku a topím s rozmyslem. Žena má Iona od ČEZu, který tam Webasto dal, ale je naftové, smrdí, dělá kravál a nepoužívá ho. Topí si sedačku nebo oželí dojezd jako já. Ale oba jezdíme velmi krátké trasy a máme auta v garáži, takže v zimě vyjíždíme s +18°C a topit na trasách do 20 km jedním směrem není problém. Současně nám roste v okolí síť rychlonabíječek, aktuálně jsou zdarma všechny, tak si prostě cestou 10 minut přicucneme.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod mp1 » ned 02. zář 2018 15:09:10

celý videonávod + stránky s textom
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Dave » ned 02. pro 2018 9:53:42

Ja to vyresil redukci z mennekesu na 240v. Takze ted v zime kdyz nabijim auto na chademu tak mam z mennekesu jeste jeden kabel a v aute mini teplomet na 220V. Vyhreju za tu dobu cele auto.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 12:06:32

Ano, to je dobré řešení, pokud jedu dlouhou trasu, tak to tak taky dělám. Jen mám redukci z Mennekes na malá červený pětikolík a pak redukci z něj na 230V zásuvku. Kolega má dokonce ten malý přímotop instalovaný mezi zadními opěrkami hlavy a po dojezdu domů - parkuje v Beskydech venku pod přístřeškem - auto dá nabíjet (20 hodin denně noční proud) a přímotop připojí k dálkově ovládané zásuvce. Auto si tak vytopí i před odjezdem. Protože vždy sjíždí z hor do nížiny, tak obvykle první díle mu zmizí až po několika desítkách km. takhle by vyplýtval 3-5 dílků z 16 jen topením. Opačně domů je pro něj dobré se ve F.M. stavit na rychlonabíječce na pár minut a nestresovat se.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod mp1 » ned 02. pro 2018 16:15:44

číňania ponúkajú "pomocné "parkovacie" vykurovanie zabudovateľné do "vodného systému" na metanol, e85, naftu aj čisto elektrické (240V) na spôsob zabudovanie ponorného variča v USS okolo 1978, prípadne továrenské v severských krajinách.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 21:07:48

Já nyní pár dní testuji tohle - nemlží se okna, fouká jen na řidiče, 2 rychlosti, dost se zahřívá kabel a zástrčka do 12V zásuvky. https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFAT110025/8659221 Zde je Carface, já mám AEG, ale vypadají stejně.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
garmont
Příspěvky: 450
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod garmont » ned 02. pro 2018 22:30:16

No má to skoro 13amper tak bacha ať ta zásuvka neshoří.. Možná by stálo za to si k tomu natáhnout extra kabely z baterky patřičného pruřezu..
Odmlží to ty okna rychle?
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 22:36:56

Je to na hraně. Fouká to hezky. Odmlžuje taky. Jinak místo kočkolitu do krabice pod sedadlo kvůli nasávání vlhkosti ve voze máme už druhý rok v obou autech toto a super https://www.alza.cz/auto/odvlhcovac-do- ... gL2TPD_BwE Normálně zavěšeno na zrcátku nebo na drátu opěrky hlavy. Lze koupit i toto https://www.autokelly.cz/Product/LT-1725908/8999810
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
dracekvo
Příspěvky: 836
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod dracekvo » pon 03. pro 2018 8:24:33

S tím 150W topením do CL zásuvky bych byl opatrnej. Tyhle zásuvky na ty proudy nejsou stavěný. Aby jste z toho neměl přídavný topení pomocí spalování plastových součástí vozu.
Pokud to chcete používat, udělejte si od baterky zvláštní vodič s pojistkou a zásuvku nahraďte třeba modelářským konektorem XT60.
https://cdn-global-hk.hobbyking.com/med ... /43272.jpg
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
garmont
Příspěvky: 450
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod garmont » pát 14. pro 2018 22:04:14

Zajímalo by mě jak vám topí to origo topení? Vyjížděl jsem teď večer (trasa cca 12km) auto stálo venku celý den (teolota okolo 0 ), zapnul jsem to na max ale měl jsem teda pocit že to snad vubec netopí - topení jelo cca 3km v kuse a teda mám pocit že žádný efekt krom toho že ubyl dojezd...Nebo to trvá nějak výrazně dlouho než to začne topit?
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » sob 15. pro 2018 13:15:23

3 km je málo. Na takovou vzdálenost nemá cenu topení ani topení zapínat. To si zapnu jen sedadlo a ten ofuk 150W na přední sklo a na sebe jako řidiče. Topení zabere tak po 6-8 km. Berte to tak, že kapalina má nulu a chcete alespoň +15°C v autě. Takže ta kapalina musí být hodně horká, aby to vytopila.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Dave » stř 19. pro 2018 21:20:00

Tak ode dneska topim hurraa.
Redukce z mennekesu na 3 x 220V a pri nabijeni na chademu nebo na mennekesu topim.
garmont
Příspěvky: 450
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod garmont » stř 19. pro 2018 22:38:56

Jakože máš v autě přímotop nebo jak?
dracekvo
Příspěvky: 836
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod dracekvo » čtv 20. pro 2018 8:10:07

Ale to na placenejch nabijeních znamená platit za chademo i mennekes?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Dave » čtv 20. pro 2018 14:30:46

Jooo topeni. Nabijim.na neplacenem EON
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod JanO » čtv 25. dub 2019 17:55:36

Opravdu je to bez přídavného topení tak zlé?
Já jezdil nejdřív benzínoviu Octavií - topí nádherně.
Pak velký Citroën C8 HDi - do zprovoznění samostatného Webasta to byla hrůza, než se to v zimě ohřálo.
A C-Zero/iOn jsou tedy ještě horší, dle komentářů? Neřeším, že to sníží dojezd, ale jestli má cenu s ním uvažovat na každodenní dojíždění v zimě (trasa 20-25km) bez nějakého přídavného topení.... Díky za zkušenostzi.
Citroën C-Zero 2012
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » čtv 25. dub 2019 18:55:20

Pokud startuju z garáže v zimě s teplotou +14°C, tak než naložím auto a sebe do něj tak nastartuji a dám topení naplno a vnitřní oběh vzduchu. Těch pár minut stačí, aby se auto příjemně vyhřálo a topná voda má taky +14°C a vzduch v autě taky. Pak vyjedu do zimy ven a vnitřní oběh vypínám až se mi začnou mlžit okna zevnitř. Tedy když nezabírá ani ten mega ofuk tlačítkem Max. a kolečko nastaveno jen na přední okno. Což pár km zabere. Navíc pak snížím teplotu kolečkem těsně nad čárku značící 0 a snížím taky ofuk na minimum, jen aby se nemlžilo. Tím se prudce sníží příkon topení a současně auto udržuji vyhřáté. Ale to jen pokud jedu 10 a více km nebo krátkou vzdálenost s pasažéry. Protože pro sebe sama na krátkou cestu nemá cenu topit, oblečený jsem a vyhřívání sedačky bere nula nula nic. Takže jsme pořídili přídavnou vyhřívací dečku i na sedadlo spolujezdce, když jedeme 2. Více nás jede výjimečně.
Přídavné topení na naftu má žena ve svém Ionu, namontoval ho tam předchozí majitel ČEZ a stojí za dvě věci. Nepoužívá ho. Viz zde v diskusích naše zkušenosti s ním.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000