C-zero píše:Já budu rád, když ty zapáchající auta, autobusy, kamiony vypadnou z města a nahradí se Elektovozidly, snad ještě CNG, nebo vodík....
Zrovna dnes jsem stál v koloně a předemnou byl čoud, a věřte mě, bylo to hodně nepříjemné...
A je taky jasné, že EV bude v městě méně hlučné než současný stav...
Ano to je fakt pokud jedu za CNG autobusem necitim absolutne nic , pokud za dieselem tak hnus i pri vypnuti ventilace stejne to nasaje sracky.
Dalsi vec je ze starsi auta TDI a pod, maji rozbyte vstriky olej ve spalovacim prostoru , majitele vyndavaji filtry atd.. tak pokud takove hovado jede tak je za nim dymovnice doslova ! Cely zadek auta ma cerny od nafty a spalin a ulici zamori kdy presahne limity nejmene 50x nechapu jak takove humusy muzou na silnici a ze policie nic nedela.
Hlucnost asi urcite pri vetsi rychlosti rekneme nad 100km, bude srovnatelna takze vsude mimo dalnici urcite je rozdil slyset ze EV je tissi.
Hodne zalezi na nekolika vecech : tip pneu a hlavne po jakem povrchu se jede smes zivice ma nekolik "kategorii" a vetsina silnic je delana na cenu ne na kvalitu tudis auta vice hucej. Pri kvalitni smesy zivice je hlucnost minimalni ovsem te je zde velice malo.
Kolik procent silnic jsou dalnice ? jake useky jsou tudis hlucne pro lidi v okoli ? Mesta okoli a okresky jsou EV mene hlucne.
Takze je vice aspektu hlucnosti aut u EV se provozem nezvysuje hlucnost a emise jako u spalovaku Ev skoro vubec neprodukuje prach ze desticek a tak dale atak dale...
Jinak vysvetlovat trolum je ztrata casu chlapi nemaji praktickou zkusenost jenom maji potrebu se vyzvracet blbostma jako : "auta budou asi létat ?"