Příspěvekod Radovan » ned 04. lis 2018 20:40:23
Nevím Miroslave8, kde žijete, ale asi jste tady spadl z Marsu. Od počátku tady řešíte dávno léta vyřešené a prakticky dokázané věci. Na webu je spousta seriózních zdrojů ohledně energetiky, tzb.info, oenergetice.cz a spousty dalších.
Při stavbě druhé jaderky v ČR slibovali korupční politici a korupční úředníci, že dostavbou se vyřeší nedostatek elektřiny, bude jí přebytek a vypnou se uhelné elektrárny - dohledáte si v archivech sám. Výsledek? Uhelky se rozprodávají soukromníkům z majetku polostátního ČEZu a stejně jako ty Čezácké jedou po drahém odsíření a dalších úpravách pořád. Celou roční produkci Temelína vyvážíme za mrzký peníz do okolních zemí. Místo abychom šetřili zdraví našich občanů.
Dávno neplatí, že OZE bez dotací jsou nevratné. Už zhruba 5 let po obrovském poklesu cen všech komponent, snad s výjimkou střídačů, se vracejí investice do nich do 8-10 let, zejména u FVE. Ve spojení s bateriemi nebo dimenzováním pro okamžitý odběr vyrobené elektřiny ještě dříve. Podívejte se na desítky let návratnosti jiných typů elektráren, zejména spalovacích a jaderných,
Váš výfuk v poli je prostě hovadina. Každý elektormobilista má možnost ovlivnit odkud nabíjí. Pokud nabíjí v noci, pak zlevněným nočním proudem právě proto, že jaderné a spalovací elektrárny nejde jednoduše regulovat a tak raději prodají svou produkci za půlku. Čili přispíváme k tomu, aby Vy jste měl přes den levnější elektřinu. Jinak by Vám do ní započetli i tu zbytečně v noci vyrobenou a neprodanou. Přes den nabíjí elektromobilisté drtivou většinou z OZE, nejčastěji svých. Já třeba ve své práci, kde jsou střechy posety FVE, máme tam i natáčecí FVE a větrník. To je ekologie, to je ekosystém. Vaše teoretické stokrát vyvrácené nesmysly neplatí, smiřte se s tím.
Odstavečkem o kapitalismu a automobilismu jste zcela mimo. Pokud by tady kapitalismus byl, tak by výrobci a provozovatelé aut platili veškeré náklady spojené s provozem a výrobou spalováků. Nehradí je ani zdaleka. Tzv. externality platíme všichni z našich daní. Obchvaty měst, protihlukové zdi a valy, trojskla, zelené pásy, respirační choroby, psychické problémy způsobené neustálým hlukem a vibracemi, rakovina, atd. atd., to vše je daň placená námi všemi za spalovací automobilismus. Protože zde kapitalismus není, ale veřejné zdravotnictví a další oblasti placené z daní, je tu i regulaci dopadů pomocí různých omezení, třeba na emise. Že současně titíž politici kašlou třeba na MHD nebo logický rozvoj měst, aby mobilitu snižovali, je další problém. O SUV a dalších nesmyslech nemluvě.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000