Renault Fluence Z.E.
Moderátor: Josef
Re: Renault Fleuence Z.E.
Ta cena je supr! Můžu se zeptat kde jste na to narazil - měli to v bežné inzerci?
Re: Renault Fleuence Z.E.
Našel jsem inzerát na autoscout24.cz, je to z Rakouska, kousek za Českýma hranicema. Ještě než jsem se rozhodl pro tento kus jsem našel podobný kus, taky z Rakouska. Cena je sice nepatrně vyšší (cca 312tisíc Kč), ale zase má najeto jen 9500km, takže v podstatě nové auto! Kapacita baterie je u tohoto kusu 91%, záruka 1 rok i při prodeji do ČR. Ale nevím, jaké bonusy zdarma (pneu, doprava) by k tomu byly, to jsem si u mého auta vyjednal až na místě. Vyjednat slevu moc nejde, spíš Vám dají něco k tomu, nebo pokud najdete nějakou drobnou vadu, tak to dají zdarma do pořádku.
Zde odkaz, pokud byste měl zájem:
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 274419646/
Zde odkaz, pokud byste měl zájem:
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 274419646/
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Díky za tip ale tohle už je moc velké pro moje potřeby (bude s tím jezdit převážně žena do práce) . Puvodně jsem chtěl Iona - potom se mi zalíbil fiat 500 a teď pokukuju po Zoe - ale tam je problém že většina inzerovaných je bez akumulátoru. Nemohl by jste se potom pls podělit o info ohledně dovozu? Nemám v tom žádné zkušenosti jaký je případný postup pokud by se mi podařilo najít něco venku..
Re: Renault Fleuence Z.E.
Je fakt, že Renault Fluence Z.E. je poměrně dlouhé auto (4,75m) takže parkování ve městě není úplně jednoduché. Na standartním parkovacím místě bude minimálně o 25cm přesahovat. Já jsem doteď jezdil 17 let v sedanu Renault Megane Classic 1997, který je dlouhý jen 4,4m. Takže jsem opravdu moc rád, že to nové auto bude mít couvací senzory:-)
Já s tím autem ale na ulicích v centru Prahy parkovat nehodlám, na to je ideálnější moje e-motorka nebo e-skutr. V podzemních garážích obchodních center je naopak místa dost i na toto auto. Co se tyká menších elektromobilů, tak Peugeot Ion/ Citroen C-Zero je samozřejmě do města lepší, ale ja mám radši trochu větší auta. Ale pokud bych jezdil pouze sám nebo ve dvou, tak bych si na to asi taky zvyknul. Ale ten Fiat 500e mi nějak nesednul. Připadal jsem si uvnitř jako v miniponorce a zadní sedadla jsou opravdu jen pro děti.
Až mi Fluence Z.E. přivezou a já ho zaregistruji, tak se o zkušenosti s celou transakcí samozřejmě rád podělím. Něco jsem se naučil už z dovozu svých jednostopých e-vozidel, ale pořád je něco nového na co člověk narazí. Teď třeba úplně poprvé v životě kupuji vozidlo přímo od oficiálního dealera:-)
Já s tím autem ale na ulicích v centru Prahy parkovat nehodlám, na to je ideálnější moje e-motorka nebo e-skutr. V podzemních garážích obchodních center je naopak místa dost i na toto auto. Co se tyká menších elektromobilů, tak Peugeot Ion/ Citroen C-Zero je samozřejmě do města lepší, ale ja mám radši trochu větší auta. Ale pokud bych jezdil pouze sám nebo ve dvou, tak bych si na to asi taky zvyknul. Ale ten Fiat 500e mi nějak nesednul. Připadal jsem si uvnitř jako v miniponorce a zadní sedadla jsou opravdu jen pro děti.
Až mi Fluence Z.E. přivezou a já ho zaregistruji, tak se o zkušenosti s celou transakcí samozřejmě rád podělím. Něco jsem se naučil už z dovozu svých jednostopých e-vozidel, ale pořád je něco nového na co člověk narazí. Teď třeba úplně poprvé v životě kupuji vozidlo přímo od oficiálního dealera:-)
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
jeden elektromobilista v česku toto auto mal - jeden rok, predajca zistil, že ho namal/nesmel predať a tak ho spätne vykúpil za rovnakú (možná vyššiu) cenu.
Re: Renault Fleuence Z.E.
máte nějaké detailnější informace? byl to dealer Renault a nebo autobazar? v jaké zemi to bylo koupeno? ten výkup auta zpět byl kvůli pronájmu baterie?
Moje auto je z Rakouska od autorizovaného prodejce Renault a v kupní smlouvě mám uvedeno: Fluence ZE Dynamique inkl. Akku.
Jen tak pro zajímavost, původní ceníková cena nového auta byla 28 tisíc eur s DPH s pronájmem baterie!
Moje auto je z Rakouska od autorizovaného prodejce Renault a v kupní smlouvě mám uvedeno: Fluence ZE Dynamique inkl. Akku.
Jen tak pro zajímavost, původní ceníková cena nového auta byla 28 tisíc eur s DPH s pronájmem baterie!
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
ak si správne spomínam, bolo to od dílera v nemecku, dôvod batéria a dotyčný diskutoval na hybride. vzal to s humorom a kúpil si iné BEV. auto popisoval ako veľmi pohodlné, lepšie ako spaľovák, z ktorého vyšiel.
Re: Renault Fleuence Z.E.
Tak jsem trochu prolustroval diskusi na Hybrid.cz a ePavel musel to auto vrátit z jiného důvodu.
Auto bylo koupené v roce 2013 od dealera Renault v severním Německu, původně bylo do Německa dovezené z Dánska od Better Place.
Po roce provozu a v ČR najetých 16000 km, ale prodejce z Německa zjistil, že toto konkrétní auto nemělo být vůbec prodané koncovému zákazníkovi. Jednalo se totiž o testovací prototyp, který měl být po otestování sešrotován! Takže prodejce musel auto zpět odkoupit za stejnou cenu, mezitím kurz Eura stoupl, takže na tom ePavel ještě vydělal!
Zde jsou nějaké fotky: http://epavel.rajce.idnes.cz/Muj_Fluence_Z.E./
Moje zkušenost:
Letos v květnu, když jsem jel koupit do Německa poblíž Düsseldorfu Brammo Enertii Plus, tak jsem se cestou stavoval v jednom bazaru, kde měli pro změnu černého Renault Fluence Z.E., taky dovezeného z Dánska. Pozná se to podle navigace, která nemá SD kartu pro aktualizaci map a má jiné menu (viz. obrázky od ePavla). Cena auta byla 9000 Eur včetně baterie, najeto to mělo 50 tisíc km. Zdálo se to jako dobrá koupě, ale prodejce tenkrát nebyl schopen doložit aktuální stav baterie z autorizovaného servisu, tak jsem do toho nakonec nešel. A teď už vím, že jsem dobře udělal. Nejenom že bych měl nefunkční navigaci, ale možná by mi to auto po roce zabavili a sešrotovali:-)
Co se týká koupě auta včetně baterie (zrušení pronájmu), tak jelikož jsou už tyto auta jako celek mimo tovární záruku (více jak 5 let od data výroby), tak myslím že od letoška už konečně banka RCI umožňuje baterii i v případě Fluence Z.E. odkoupit. Záleží už tedy v podstatě jen na ochotě prodejce, jestli se chce rušením nájemní smlouvy zabývat, nebo ne. Pokud se auto prodává mimo zemi, kde byla nájemní smlouva uzavřená, musí se uzavřít smlouva nová, pokud to v dané zemi jde. V ČR to nejde, takže se smlouva musí vždy ukončit a baterie odkoupit, jinak se auto do ČR prodat nesmí.
Jako příklad uvedu zkušenost s prodejcem (bazar) v Německu. Prodával auto s pronajímanou baterií za ca 7000 Euro. Požádal jsem ho jestli by se v RCI zeptal na možný odkup. Tam mu řekli že o jde, a to za za 2700 Euro. Výsledná cena by tedy byla cca 10 tisíc Euro včetně baterie. Ani do této koupi jsem však nakonec nešel, protože mi prodejce opět nebyl schopen vyjet aktuální kapacitu baterie z diagnostiky. To umí bohužel jen oficiální dealeři Renaultu a to ještě jen někteří (ti co prodávají i elektromobily).
Auto bylo koupené v roce 2013 od dealera Renault v severním Německu, původně bylo do Německa dovezené z Dánska od Better Place.
Po roce provozu a v ČR najetých 16000 km, ale prodejce z Německa zjistil, že toto konkrétní auto nemělo být vůbec prodané koncovému zákazníkovi. Jednalo se totiž o testovací prototyp, který měl být po otestování sešrotován! Takže prodejce musel auto zpět odkoupit za stejnou cenu, mezitím kurz Eura stoupl, takže na tom ePavel ještě vydělal!
Zde jsou nějaké fotky: http://epavel.rajce.idnes.cz/Muj_Fluence_Z.E./
Moje zkušenost:
Letos v květnu, když jsem jel koupit do Německa poblíž Düsseldorfu Brammo Enertii Plus, tak jsem se cestou stavoval v jednom bazaru, kde měli pro změnu černého Renault Fluence Z.E., taky dovezeného z Dánska. Pozná se to podle navigace, která nemá SD kartu pro aktualizaci map a má jiné menu (viz. obrázky od ePavla). Cena auta byla 9000 Eur včetně baterie, najeto to mělo 50 tisíc km. Zdálo se to jako dobrá koupě, ale prodejce tenkrát nebyl schopen doložit aktuální stav baterie z autorizovaného servisu, tak jsem do toho nakonec nešel. A teď už vím, že jsem dobře udělal. Nejenom že bych měl nefunkční navigaci, ale možná by mi to auto po roce zabavili a sešrotovali:-)
Co se týká koupě auta včetně baterie (zrušení pronájmu), tak jelikož jsou už tyto auta jako celek mimo tovární záruku (více jak 5 let od data výroby), tak myslím že od letoška už konečně banka RCI umožňuje baterii i v případě Fluence Z.E. odkoupit. Záleží už tedy v podstatě jen na ochotě prodejce, jestli se chce rušením nájemní smlouvy zabývat, nebo ne. Pokud se auto prodává mimo zemi, kde byla nájemní smlouva uzavřená, musí se uzavřít smlouva nová, pokud to v dané zemi jde. V ČR to nejde, takže se smlouva musí vždy ukončit a baterie odkoupit, jinak se auto do ČR prodat nesmí.
Jako příklad uvedu zkušenost s prodejcem (bazar) v Německu. Prodával auto s pronajímanou baterií za ca 7000 Euro. Požádal jsem ho jestli by se v RCI zeptal na možný odkup. Tam mu řekli že o jde, a to za za 2700 Euro. Výsledná cena by tedy byla cca 10 tisíc Euro včetně baterie. Ani do této koupi jsem však nakonec nešel, protože mi prodejce opět nebyl schopen vyjet aktuální kapacitu baterie z diagnostiky. To umí bohužel jen oficiální dealeři Renaultu a to ještě jen někteří (ti co prodávají i elektromobily).
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Tak už se to blíží, začátkem příštího týdne bude můj Renault Fluence Z.E. doma
Přikládám dnešní foto připraveného auta na expedici od dealera Renaultu v Rakousku do ČR.
Přikládám dnešní foto připraveného auta na expedici od dealera Renaultu v Rakousku do ČR.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Tak ať slouží! Kapacita 22 kWh je asi hrubý kapacita, čistá asi kolem 20 kWh a znížení o 9% to bude tak cca 18 kWh, tedy dojezd 100-120km předpokládám? V zimě je potřeba počítat s dojezdem až o 30% menším.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Renault Fleuence Z.E.
Díky moc! Kapacitu baterie hned tuhle zimu řádně otestuju, abych zjistil, jak dlouhé trasy si můžu dovolit. V létě by to mělo být samozřejmě lepší. Pokud ujedu 120km v létě, bude mi to bohatě stačit. V zimě počítám tak 80km, že by to po městě mohlo dojet.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Po městě to má i v zimě podstatně menší spotřebu než za rychlejší jízdy, kdy auto musí více topit, odpor vzduchu je rovněž větší (chladný vzduch má větší hustotu) a i zimní gumy kladou větší valivý odpor.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Renault Fleuence Z.E.
Tak mi toho Fluence Z.E. konečně včera přivezli. Zatím se seznamuji s velikostí auta a pomalu si zvykám i na automat. Občas mi chybí spojka a jednou jsem na křižovatce při rozjezdu přeřadil z D na N, jak jsem byl ze spalováku zvyklý řadit 1:-)
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Fleuence Z.E.
Na lepší se lehce zvyká
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Renault Fleuence Z.E.
Tak gratulace.
Já už byl na automat zvyknutej dávno předtím. Fofrklacek je pro mě zlo. Nevím proč se mám za jízdy touhle pákou vůbec zabejvat
No a elektromobil přinesl jen další bonus, že za celou cestu nemusím šlápnout na brzdu. Je strašně příjemný si jízdu regulovat pouze jedním pedálem.
Jen pokud chci zastavit v křižovatce, tak šlapu na brzdu. Nebo když do velké zatáčky z kopce potřebuju aby auto začalo víc rekuperovat, tak lehonce položím nohu na brzdovej pedál.
PS: hlavně nemačkej "spojku" za jízdy
Já už byl na automat zvyknutej dávno předtím. Fofrklacek je pro mě zlo. Nevím proč se mám za jízdy touhle pákou vůbec zabejvat
No a elektromobil přinesl jen další bonus, že za celou cestu nemusím šlápnout na brzdu. Je strašně příjemný si jízdu regulovat pouze jedním pedálem.
Jen pokud chci zastavit v křižovatce, tak šlapu na brzdu. Nebo když do velké zatáčky z kopce potřebuju aby auto začalo víc rekuperovat, tak lehonce položím nohu na brzdovej pedál.
PS: hlavně nemačkej "spojku" za jízdy
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Ten fail se spojkou se mi stal kdysi ve VW transporteru s automatem. Takhle prudce jsem v životě nebrzdil a kolegové které jsem vezl byli hodně překvapený:-)
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
Kdo tvrdi, ze se mu to nikdy nestalo, tak bud keca nebo automatem nejel
Tak at jezdi.
Tak at jezdi.
Re: Renault Fleuence Z.E.
Díky. Teď musím auto pořádně otestovat. Mám na něj rok záruku, tak abych v rámci toho vychytal všechny mouchy:-)
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Renault Fleuence Z.E.
E-Ryc píše:Kdo tvrdi, ze se mu to nikdy nestalo, tak bud keca nebo automatem nejel
Tak at jezdi.
mne sa podarilo v "krokovej" rýchlosti "zaradiť "P".
Re: Renault Fleuence Z.E.
To já mám spíš opačnej problém. Když vemu služebák, tak startuju s rychlostí, nebo na křižovatce nevyřadím
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)