"My jsme tý, na ktorých jsme čakali," zpívá Suvereno. My ukazujeme cestu, že to jde, zatímco jiní stále jen říkají, že to nejde.
Jízdní vlastnosti
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízdní vlastnosti
Paráda. Sousedský carsharing. Tak to aspirujete na 36 tis. km ročně. Za 2 roky budete mít tolik, co já za 4,5. Ovšem se stejnými úsporami za palivo a servis. Mohl byste třeba po prvním roce udělat malý článek pro hybrid.cz? Stačí kostra s údaji a zkušenostmi, klidně Vám můžu pomoct s výslednou formu, kterou odsouhlasíte před zveřejněním.
"My jsme tý, na ktorých jsme čakali," zpívá Suvereno. My ukazujeme cestu, že to jde, zatímco jiní stále jen říkají, že to nejde.
"My jsme tý, na ktorých jsme čakali," zpívá Suvereno. My ukazujeme cestu, že to jde, zatímco jiní stále jen říkají, že to nejde.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Jízdní vlastnosti
Drácekvo: tady je manuál na imiev - tak třeba tam k té elektrice něco najdeš - http://mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/on ... dex_M1.htm
Re: Jízdní vlastnosti
super, díky
určitě se to bude hodit
Akorát, jestli by to nechtělo rozdělit do samostatného vlákna o instalaci nezávislého topení.
Jen asi bude problém s topením během rychlonabíjení. Co jsem se dočetl a zkoumal jsem výkresy, tak auto používá výdech klimatizace k ochlazování baterek, že? Takže pokud by při tom běželo nezávislé topení, tak bude ještě baterie naopak přitápět.
Proto ani orig imiev neumí topit, pokud je připojený na DC nabíjení, že?
určitě se to bude hodit
Akorát, jestli by to nechtělo rozdělit do samostatného vlákna o instalaci nezávislého topení.
Jen asi bude problém s topením během rychlonabíjení. Co jsem se dočetl a zkoumal jsem výkresy, tak auto používá výdech klimatizace k ochlazování baterek, že? Takže pokud by při tom běželo nezávislé topení, tak bude ještě baterie naopak přitápět.
Proto ani orig imiev neumí topit, pokud je připojený na DC nabíjení, že?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Jízdní vlastnosti
spaľováky mali aj primitívne riešenie teploty vzduchu - klíma (chladenie) NAPLNO a teplota sa menila PRIKUROVANÍM.