Jízdní vlastnosti

Moderátor: ozana

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 393
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: Jízdní vlastnosti

Příspěvekod Radovan » stř 10. říj 2018 19:14:10

Paráda. Sousedský carsharing. Tak to aspirujete na 36 tis. km ročně. Za 2 roky budete mít tolik, co já za 4,5. Ovšem se stejnými úsporami za palivo a servis. Mohl byste třeba po prvním roce udělat malý článek pro hybrid.cz? Stačí kostra s údaji a zkušenostmi, klidně Vám můžu pomoct s výslednou formu, kterou odsouhlasíte před zveřejněním.
"My jsme tý, na ktorých jsme čakali," zpívá Suvereno. My ukazujeme cestu, že to jde, zatímco jiní stále jen říkají, že to nejde.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
garmont
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Jízdní vlastnosti

Příspěvekod garmont » čtv 11. říj 2018 20:26:08

Drácekvo: tady je manuál na imiev - tak třeba tam k té elektrice něco najdeš - http://mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/on ... dex_M1.htm
dracekvo
Příspěvky: 75
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Jízdní vlastnosti

Příspěvekod dracekvo » pon 15. říj 2018 9:26:57

super, díky :)
určitě se to bude hodit

Akorát, jestli by to nechtělo rozdělit do samostatného vlákna o instalaci nezávislého topení.

Jen asi bude problém s topením během rychlonabíjení. Co jsem se dočetl a zkoumal jsem výkresy, tak auto používá výdech klimatizace k ochlazování baterek, že? Takže pokud by při tom běželo nezávislé topení, tak bude ještě baterie naopak přitápět.
Proto ani orig imiev neumí topit, pokud je připojený na DC nabíjení, že?
Peugeot Ion 2012 (60 tis. km) - Mám Odblink MX. Jsem ochotný přijet kamkoliv v akčním rádiusu baterie. Benešovsko, Ledečsko, Pelhřimovsko.
Ostrovní solar 2,8kWp, 48V 500Ah LiFePO, měnič 5kW.
mp1
Příspěvky: 52
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Jízdní vlastnosti

Příspěvekod mp1 » úte 16. říj 2018 19:55:49

spaľováky mali aj primitívne riešenie teploty vzduchu - klíma (chladenie) NAPLNO a teplota sa menila PRIKUROVANÍM.