Peugeot E-Vivacity

Další dopravní prostředky na elektrický pohon

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pon 10. zář 2018 11:27:14

V blízké době mám v plánu dojet si do Německa pro tento zajímavý elektroskůtřík. Ne že bych ho nutně potřeboval, protože už mám lepší stroj, ale chtěl jsem si tento elektroskútr alespoň v reálu osahat. Pokud bude skútr fajn, nechám ho dceři na hraní:-), pokud ho dcera odmítne, nabídnu ho po důkladném otestování na prodej. Až budu mít nějaké praktické poznatky, rád se o ně samozřejmě na zdejším fóru podělím.
Přílohy
08_e-vivacity_blanc.jpg
02.jpg
02.jpg (112.46 KiB) Zobrazeno 18377 x
IMG_5762.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod Radovan » pon 10. zář 2018 11:39:28

Ten vypadá moc hezky. Máte nějaké parametry? Jestli se něco změnilo od roku 2011, kdy byl představen http://www.hybrid.cz/peugeot-predstavil ... e-vivacity (60 km při 45 km/h). Chtěli za něj tehdy 5.374 Eur, tedy polovinu ojetého Peugeotu Ion, vypadá to, že je chtějí i dnes https://www.e-scooter.co/peugeot-e-vivacity/. Na Autoscoutu se pohybují zhruba na polovině ceny, ale v přepočtu na české na tak slabý skutr je to pořád dost https://www.autoscout24.cz/motorky/peug ... -vivacity/.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pon 10. zář 2018 13:09:14

Parametry e-skutru jsou předpokládám stejné jako při uvedení v roce 2011. Nevím jestli to francouzi od té doby nějak nevylepšovali, ale nejspíš ne. Má ten skutr samozřejmě i svoje slabiny, ale zase na druhou stranu oproti e-maxovi to má o dost lepší management baterie.
Co se týká cen, tak jsou samozřejmě většinou i u ojetých přemrštěné, ale mám rezervaci na jeden kousek r.v. 2013, najeto jen 1800km a bude to stát jen 1200 Eur + doprava, což je myslím slušná cena. Pak mám ještě možnost koupit na zprovoznění/náhradní díly jiný kousek r.v. 2012, najeto 7000km za 150 Eur! Tento porouchaný skutr lze zapnout, baterie jdou nabíjet, ale skutr se nerozjede, tudíž nějaká závada v elektronice.
Ten provozuschopný vezmu určitě, ten porouchaný ještě promyslím. Ale už jen kvůli baterkám by se samozřejmě vyplatil.
Zde odkaz na rozebírání baterie SAFT VL45E 6s, která je v počtu 2ks v e-skutru použitá:
https://www.elektroroller-forum.de/viewtopic.php?t=5256
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » ned 23. zář 2018 15:13:23

Tak e-skutr Peugeot E-Vivacity je už konečně doma a mám z něj radost jak malé dítě:-)
První poznatky z krátké testovací jízdy při koupi skutru:
-velmi nízká váha
-snadná ovladatelnost
-lepší akcelerace z 0 na 30km/h než e-max
-komfortnější odpružení než e-max díky motoru který není přímo v zadním kole a nižší hmotnosti
-kvalitnější plasty a dílenské zpracování než e-max
-jízdní režimy: max. rychlost 25km/h, 45km/h, 5km/h (tlačení skutru chodcem), zpátečka
-zadní bubnová brzda má slabší účinek než kotoučová
Zkrátka paráda! Normálně jsem potom co jsem e-skutr přivezl na něm ještě ve 23h lítal v podzemních garážích:-)
Přikládám pár prvních fotek (vzadu Brammo Enertia pod plachtou):
Přílohy
DSCN7521.JPG
DSCN7519.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pon 01. říj 2018 13:20:18

Tak po pár kilometrech v Praze zatím hodnotím jako super vozítko. Dokonce to s mojí váhou 90kg nezpomaluje v kopci jako to měl ve zvyku e-max.
Jediný problém na který jsem zatím narazil je, že se mi pod sedlo nevejde integrální přilba velikosti L (sedlo nejde dovřít), což mě hodně překvapilo. Buď mám moc velkou hlavu a nebo mají všichni Francouzi jen hlavy o velikosti S:-) Ještě se to pokusím nějak vymyslet, ta prohlubeň na helmu ve spodní části sedla je totiž umístěná hodně vpředu, kde už se ale v prostoru pod sedlem nachází přepážka a nabíjecí šňůra. Pokud půjde ta přepážka vyndat, tak by šla ta helma posunout víc dopředu a teoreticky bych už konečně to sedlo dokázal dovřít:-)
Jinak zajímavá věc, na oficiálních fotkách výrobce přepážka ani 12V zásuvka v prostoru pod sedlem není a já to tam obojí pro změnu mám.
Přílohy
$_57 (4).jpg
3.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pon 08. říj 2018 10:15:03

Dva malé mínusy na které jsem přišel:
-příliš krátká nabíjecí šňůra (asi tak 1 metr)
-dlouhá doba nabíjení, je to bohužel verze jen s jednou palubní nabíječkou (1dílek cca 1hodina, takže z 20% na 100% cca 8h)
Jinak spokojenost:-)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pát 10. kvě 2019 18:16:31

Po delší době mám nějaké novinky ohledně eskutru Peugeot E-Vivacity.
Tak dlouho jsem na svém "Viváskovi" loni na podzim jezdil na oběd do jednoho nejmenovaného pivovaru v Horních Měcholupech, až mě jeden ze zaměstnanců začal přemlouvat, jestli bych mu svého miláčka neprodal. Já jsem se mezitím se svým skutříkem tak skamarádil, že jsem ho nechtěl dát z ruky jen tak lacino:-) A tak jsme se domluvili, že až se naskytne nějaká výhodná koupě z Německa nebo Rakouska, tak mu Peugeota E-Vivacity dovezu.
Den "D" nastal v sobotu 4.5. v 7h ráno, kdy jsem úplnou náhodou narazil na teprve 3 dny inzerovaného skůtra v super stavu sa super cenu z Německa. Nelenil jsem a hned kontaktoval prodejce. Ten mi dal časový limit, že mi skutra rezervuje do 18h téhož dne, protože již měl další zájemce. Domluvil jsem se tedy se známým, kterému jsem kdysi prodal eskutra Emax 90S a tak jsem si zajistil zapůjčení dodávky. V 10hodin jsem nasedl na své Brammo Enertia, dojel do směnárny v centru Prahy pro Eura, následně jsem se stavil na Barandově pro dodávku a vyrazil směr Bamberk. Po 350km dlouhé cestě jsem asi v 16:30 dorazil na místo. Skůtr byl opravdu jak když vyjede z fabriky, jen pár lehkých škrábanečků na plastech. Paní majitelka na něm ujela jen 800km a pak kvůli zranění už skutr nemohla používat. Sepsali jsme tedy smlouvu, dostal jsem k tomu ještě plachtu, dvě helmy, motooblečení a spokojeně vyrazil zpět k domovu. Do garáže jsem skůtra natlačil okolo 23h po celkem 700km dlouhé cestě. Pak jsem ještě vracel dodávku na Barrandov, následovala jízda na Brammu noční Prahou domů a v 1:30 jsem sice hodně unavený ale jinak moc spokojený ulehl do postele.
Jsme tedy v současné době dva majitelé eskuta Peugeot E-Vivacity v Praze(ČR?), takže jsem moc rád, že budeme moct sdílet své zkušenosti.
Moderátora bych proto požádal, zda by mohl založit samostatnou složku pro Peugeot E-Vivacity.
Děkuji
Karel
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » sob 11. kvě 2019 20:30:44

Zde foto mojeho nového mazlíka:)
Přílohy
DSCN2390.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » sob 11. kvě 2019 20:32:19

Připadám si jako dealer elektroskůtrů Peugeot:-)
Přílohy
DSCN2394.JPG
DSCN2396.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » úte 27. črc 2021 23:57:31

Toto pondělí jsem přivezl z Německa dalšího Peugeota E-Vivacity. Je to čtvrtý v pořadí a první v modré barvě 8-)
Přílohy
DSCN7214.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod Josef » stř 28. črc 2021 8:33:38

Sběratel skútrů? :D
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » stř 28. črc 2021 9:14:55

Sběratel sice jsem, ale od každého typu elektrovozidla mi bohatě stačí jeden kus ;) Ostatní tři Peugeoty, včetně toho modrého, už mají své majitele 8-)
Takže bych se nazval spíš soukromým dovozcem jednostopých elektro-ojetin za účelem rozšíření tohoto druhu vozidel v ČR :lol:
Přispívá k tomu konkrétně u tohoto elektroskůtru velmi příznivá cena ojetin v Německu nebo Rakousku, které jsou většinou ve velmi dobrém stavu a s malým nájezdem. A navíc oproti mnohým čínským skůtrům, které se v ČR oficiálně prodávají, je zde kvalita mechanických i elektrických dílů na velice solidní úrovni.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod Josef » stř 28. črc 2021 14:38:22

Tak to jo :) Ona ta kvalita těch čínských věcí je různá, ale na některé dražší věci si nemohu stěžovat, bohužel ale stojí stejně jako ty ze západních zemí 8-)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » čtv 11. lis 2021 8:13:18

Tak jsem v sobotu dovezl z Německa (v pořadí již pátý) Peugeot E-Vivacity v perfektním stavu, vybavený větrným štítem a topcase, najeto pouze 4000km. Na jaře bude na prodej, a nebo si zřídím půjčovnu elektroskůtrů 8-)
Přílohy
Screenshot_20211022-144329_Chrome.jpg
Naposledy upravil(a) e-Kája dne pát 07. led 2022 16:38:25, celkem upraveno 2 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Peugeot E-Vivacity

Příspěvekod e-Kája » pát 07. led 2022 16:33:45

Zazimování v tátově v garáži: 2x Peugeot E-Vivacity + 1x Škoda Fabia = vzdálenost od vrat 10cm 8-)
Přílohy
20211127_152808.jpg
20211221_165337.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)