Příspěvekod Radovan » pon 06. srp 2018 7:46:36
ČEZ na svém webu zprávou z 11.6.2018 tvrdí, že jde o nějaké technické závady až do odvolání
http://www.elektromobilita.cz/cs/o-nas/ ... /6445.html. Majitelům čipů dokonce nabídl zpětnou kompenzaci za dobu, kdy je nabíjení zdarma, což oznámil 31.7.2018, když se lidé opakovaně ptali, co to má znamenat, proč oni platí a ostatní ne
http://www.elektromobilita.cz/cs/o-nas/ ... /6521.html.
Zlí jazykové tvrdí, že někdo z elektromobilistů se naštval a protože od 11/2017, kdy měl dle novely energetického zákona ČEZ zajistit nediskriminační přístup k rychlonabíječkám to neudělal (třeba jako to má evmapa.cz, nabít může každý i cizinec), poslal mu předžalobní výzvu a stížnost na ERÚ. Tak ČEZ raději placení )plně vypnul, než bude mít nediskriminační přístup zajištěn.
Co je pravda se ale asi nedozvíme.
Podle mne je pro ČEZ poskytnutí zdarma i svým způsobem dobrá věc. V době dovolených a cestování si ověří, kolik zákazníků by mohlo jejich stanice využívat oproti stavu, kdy je pouze jedna cesta - mít smlouvu, přístupový čip a platit měsíční paušál.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000