P: Peugeot ION
Moderátor: Josef
P: Peugeot ION
Zatím jen zjišťuji zájem.
Měl bych výhledově na prodej elektromobil Peugeot ION bílá barva, rv 2012. Najeto skoro 90 tis km.
Na autě vše funkční. Klima, polohování zadních sedadel. K autu je nabíječka přepínatelná nabíječka 8/10A/13A/16A.
Aktuální kapacita baterie 28Ah. Vhodné k cestám okolo komínu (dojezd cca 60-70km podle trasy), nebo pro někoho, kdo si jí dá dohromady. Články jsou v různém stavu. Některé ještě relativné dobré, jiné by chtěli už vyměnit.
Foto z letošního února download/file.php?id=2064&mode=view
Na autě jsou elektrony a zimní pneu téměř před výměnou. Přidám sadu dalších zimních pneu na dojetí.
K auto možno přikoupit plechové disky (před 3 roky nově lakované) s pěknejma zimákama za 4 tis.
Možné dokoupit diagnostiku pro mobil obdlink mx za 2 tis.
Nově vyměněný olej v převodovce. Chtělo by to ošetřit korozi držáku mlhovek. Drobnejší koroze (lyška) na nápravách. Do budoucna by to chtělo nechat nastříkat spodek a dutiny.
Nutné také navštivit servis peugeot pro výměnu podtlakové pumpy posilovače brzd. Je na to svolávací akce a výměna je bezplatná.
Snad jsem na nic nezapoměl.
Cenu vzhledem ke stavu baterie a pouze pro toto forum bych viděl na 105 tis.
Měl by někdo zájem tak do měsíce? Musím nejdříve sehnat jiné auto.
Měl bych výhledově na prodej elektromobil Peugeot ION bílá barva, rv 2012. Najeto skoro 90 tis km.
Na autě vše funkční. Klima, polohování zadních sedadel. K autu je nabíječka přepínatelná nabíječka 8/10A/13A/16A.
Aktuální kapacita baterie 28Ah. Vhodné k cestám okolo komínu (dojezd cca 60-70km podle trasy), nebo pro někoho, kdo si jí dá dohromady. Články jsou v různém stavu. Některé ještě relativné dobré, jiné by chtěli už vyměnit.
Foto z letošního února download/file.php?id=2064&mode=view
Na autě jsou elektrony a zimní pneu téměř před výměnou. Přidám sadu dalších zimních pneu na dojetí.
K auto možno přikoupit plechové disky (před 3 roky nově lakované) s pěknejma zimákama za 4 tis.
Možné dokoupit diagnostiku pro mobil obdlink mx za 2 tis.
Nově vyměněný olej v převodovce. Chtělo by to ošetřit korozi držáku mlhovek. Drobnejší koroze (lyška) na nápravách. Do budoucna by to chtělo nechat nastříkat spodek a dutiny.
Nutné také navštivit servis peugeot pro výměnu podtlakové pumpy posilovače brzd. Je na to svolávací akce a výměna je bezplatná.
Snad jsem na nic nezapoměl.
Cenu vzhledem ke stavu baterie a pouze pro toto forum bych viděl na 105 tis.
Měl by někdo zájem tak do měsíce? Musím nejdříve sehnat jiné auto.
Naposledy upravil(a) dracekvo dne úte 01. čer 2021 12:20:34, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: P: Peugeot ION
Ten odkaz nefunguje...
Uvažuji o nějakém malém EV pro ženu, ale ta baterka 28 Ah (56%) je už po smrti... To se nevyplatí s tím něco dělat.
S horší baterkou jsem se tedy ještě nesetkal a tomu nájezdu to neodpovídá (v porovnání s ostatními).
Uvažuji o nějakém malém EV pro ženu, ale ta baterka 28 Ah (56%) je už po smrti... To se nevyplatí s tím něco dělat.
S horší baterkou jsem se tedy ještě nesetkal a tomu nájezdu to neodpovídá (v porovnání s ostatními).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Opraveno, díky.
Baterka je horší. Nejlepší by asi bylo koupit nějakou dobrou v polsku a přehodit. Tuto stávající pak rozprodat po dílech.
Baterka je horší. Nejlepší by asi bylo koupit nějakou dobrou v polsku a přehodit. Tuto stávající pak rozprodat po dílech.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: P: Peugeot ION
dracekvo píše:Opraveno, díky.
Baterka je horší. Nejlepší by asi bylo koupit nějakou dobrou v polsku a přehodit. Tuto stávající pak rozprodat po dílech.
To je ale to co jsem psal, že se nevyplatí dělat. Baterku koupíte za 30, 50, 70 tis. a moc záruky v jakém je stavu nemáte. A rozebírat to a párovat jednotlivé články...? A ten čas a pak i ta cena dohromady, to je už lepší koupit v něco v lepším stavu.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Je to nabídka pro někoho, kdo si to doma bude schopen udělat. Pak to vyjde levněji a bude mít jistotu v jakém stavu to je.
Je otázka v okolik lepším stavu bude podobné auto, které je třeba o 50 tis dražší. Pokud by se zbylé články z aku prodali solárníkům za ubohých 200 kč článek, tak je to furt skoro 20 tis Kč.
Jinak v polsku co jsem koukal jsou baterky od 35 do 50 tis.
Je otázka v okolik lepším stavu bude podobné auto, které je třeba o 50 tis dražší. Pokud by se zbylé články z aku prodali solárníkům za ubohých 200 kč článek, tak je to furt skoro 20 tis Kč.
Jinak v polsku co jsem koukal jsou baterky od 35 do 50 tis.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: P: Peugeot ION
Další auto bude zase elektro?
Re: P: Peugeot ION
Ne, potřebuji něco pro manželku na sídliště. Nabíjet z okna nejde. Parkovat je možné přesně na druhé straně ulice, takže by všichni jezdili přes kabel.
Takže lpg nebo ropák, podle toho co se objeví.
K elektru se vrátím, ale až se bude dát koupit něco s 64kWh baterkou do 300 tis. Dřív určitě ne. A pokud se na elektro objeví nějaké daně, tak asi zůstanu na vždy u plynu.
Takže lpg nebo ropák, podle toho co se objeví.
K elektru se vrátím, ale až se bude dát koupit něco s 64kWh baterkou do 300 tis. Dřív určitě ne. A pokud se na elektro objeví nějaké daně, tak asi zůstanu na vždy u plynu.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: P: Peugeot ION
Jako naschvál se stane, že vám v ulici postaví nabíječku, alespoň AC na lampě. Případ mého kolegy
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
dracekvo píše:K elektru se vrátím, ale až se bude dát koupit něco s 64kWh baterkou do 300 tis. Dřív určitě ne. A pokud se na elektro objeví nějaké daně, tak asi zůstanu na vždy u plynu.
Tak si rovnou kupte něco na hodně let. BEV 64 kWh nebude nikdy stát ani 300 ani 500 tis., realita bude někde kolem 800 tis. Do 15 let budou poplatky nějakou formou, že bude jízda s BEV stát podobně jako u spalováku, což už dnes skoro stojí, stačí nabíjet na Eon UFC za 9,- Kč/kWh nebo nedejbože na Ionity bez karty Audi apod.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: P: Peugeot ION
Myslím, že ani za několik let to nepůjde EV dolů, ale lehce nahoru. A spalováky budou stát ještě víc, než EV (půjdou, už jdou , nahoru mnohem rychleji).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Nepočítám s tím, že tu něco takového postaví. A pokud ano, tak vzhledem k tomu, že po 6 hodině je problém zaparkovat, tak by to stejně bylo furt zablokované.
Nemyslím, že by BEV 64 kWh v budoucnu jako ojetina nespadlo k 300 tis. Nemluvil jsem samozřejmě o novém voze.
Nemyslím, že by BEV 64 kWh v budoucnu jako ojetina nespadlo k 300 tis. Nemluvil jsem samozřejmě o novém voze.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: P: Peugeot ION
Teď je otázka zda si koupíte např. osmiletou Konu za 300 tis. mimo záruku s baterií 80% a budete nabíjet na cestách za 1,50- Kč/km.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: P: Peugeot ION
Já bych se zdovolením vrátil k tématu, podle mě koupit v Polsku kompletní baterku z auta co má najeto 35 tis. a celou jí tam vrazit není snad problém a auto může nějaký pátek sloužit, ale cena kolem 100 tis. za auto je samozřejmě moc vidím to tak na pade. K tomu za 30 tis. baterka a do kila je to pěknej vozejk na ježdění kolem komína. A staré články jako bonus prodat solárníkům.
edit: Dracekvo by chtěl prodat auto z baterkou co má užitečnou kapacitu 8kWh za kilo a za tři kila koupit něco zánovního s baterkou 64 kWh to je dobrej nepoměr
edit: Dracekvo by chtěl prodat auto z baterkou co má užitečnou kapacitu 8kWh za kilo a za tři kila koupit něco zánovního s baterkou 64 kWh to je dobrej nepoměr
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: P: Peugeot ION
Tak za ty tři kila to nechce koupit hned. jasně to píše. Jinak cenovka 100k za IONa je dobrá, až to hodí na bazoš, bude hned pryč. Lidi koupěj horší elektrovehigly za tyhle peníze. Viz např. tenhle
Hyundai Kona Electric ECO 39,2 kWh Smart
Re: P: Peugeot ION
Když vidím Iony prodávat za 150-300 tis. tak 100 tis je OK pro někoho kdo jezdí denně 30-50 km a nabíjí doma. Těžko říct, kolik stojí lepší baterie, ale do takového auto investovat mi moc smysl nedává. Tady je zajímavé story, ale chce to mít šikovné lidi, aby něco takového udělali. Padaly tam ceny 18 tis. Eur za novou baterii nebo 9 tis. za výměnu, nakonec to vymysleli jinak, vyměnili vadný článek.
http://myimiev.com/forum/viewtopic.php? ... 8&start=10
Nějaké moduly LEV50 lze koupit na ebay https://www.ebay.com/itm/293440037746
http://myimiev.com/forum/viewtopic.php? ... 8&start=10
Nějaké moduly LEV50 lze koupit na ebay https://www.ebay.com/itm/293440037746
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: P: Peugeot ION
iOn za 129 tis...
https://auto.bazos.cz/inzerat/137712730 ... n-2012.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/137712730 ... n-2012.php
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Tady ještě lepší. ION 11/2013 za 120tis. https://auto.bazos.cz/inzerat/137779846 ... omobil.php
Hyundai Kona Electric ECO 39,2 kWh Smart
Re: P: Peugeot ION
Jj, byl jsem se na něj podívat
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Jel bych se taky podívat, ale tohle auto by mně doma pro svou ošklivost bohužel neprošlo ...
Jak vypadalo?
Jak vypadalo?
Hyundai Kona Electric ECO 39,2 kWh Smart