jarsou píše:Tak v mém testu ze čtvrtka na rychlonabíječce, se napětí článku dostalo maximálně na 4,18 při BMS 97% Display 100% a celkové napětí bylo 411V...
Tak jsme porovnali napětí článků korejské (LG baterie) a nošovické (SK baterie). Obě vozidla v provozu 10 měsíců s nájezdem 12-14tis. km.
LG = 4,18 V při 100% SOC_Display (97% SOC_BMS)
SK = 4,14 V při 100% SOC_Display (97% SOC_BMS)
LG = min 3,06 až max 3,14 V při 3,5% SOC_Display (3,5% SOC_BMS)
SK = min 3,24 až max 3,30 V při 3,5% SOC_Display (3,5% SOC_BMS)
Dále byla při dálničních jízdách změřena využitelná kapacita baterie z jízd ze 100% na 3,5% s dopočtem 3,5%, tedy hodnoty níže jsou 100-0% využitelných.
LG = 63,1 kWh (další měření při pomalejší dálniční jízdě doplníme)
SK = 64,2 kWh (další měření pak 64,7 a 65,5 při pomalejší jízdě)