Kona servis

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Kona servis

Příspěvekod Josef » stř 21. dub 2021 8:17:33

Výkon verze 64 kWh je sice o 50% vyšší, ale se 100 kW motorem se dá jezdit v pohodě a navíc cena je podle mě výborná.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Kona servis

Příspěvekod e-LUKY » stř 21. dub 2021 11:55:08

Nahoře jsem psal i o nových autech zadaných ve výrobě.
Tam ta cena je o 50% vyšší ale je to výbava CZECH edition a nebo STYLE premium.
Zkusím zjistit kolik by stála výbava SMART s 64kWh baterií a možností volby 100 nebo 150 kW motor.

Zkuste si to nakonfigurovat na Hyundai a pošlete mi co jste si vybrali a já vám zjistím cenu.

https://www.hyundai.cz/konfigurator/kon ... -0-0-0-0-0
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
eHonza
Příspěvky: 72
Registrován: stř 16. pro 2015 6:29:09

Re: Kona servis

Příspěvekod eHonza » ned 02. kvě 2021 11:17:56

e-LUKY píše:Nahoře jsem psal i o nových autech zadaných ve výrobě.
Tam ta cena je o 50% vyšší ale je to výbava CZECH edition a nebo STYLE premium.
Zkusím zjistit kolik by stála výbava SMART s 64kWh baterií a možností volby 100 nebo 150 kW motor.

Zkuste si to nakonfigurovat na Hyundai a pošlete mi co jste si vybrali a já vám zjistím cenu.

https://www.hyundai.cz/konfigurator/kon ... -0-0-0-0-0

Podle ceníku na https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/18-kona-ev-my21.pdf
nebo https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/17-kona-ev-boost-my21.pdf (včetně Czech edition):
- ECO - baterka 39,2 kWh - motor 100 kW
- Power - baterka 64 kWh - motor 150 kW
Takže podle ceníků to vypadá, že kombinace baterky 64 kWh a motoru 100 kW není v nabídce.
A co si pamatuju, tak to takhle bylo i u my2019 a my2020.

Jinak už jsem byl na servisu - Auto In Pardubice 3299 včetně DPH.
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: Kona servis

Příspěvekod Apofis74 » ned 02. kvě 2021 14:19:37

eHonza píše:
e-LUKY píše:Nahoře jsem psal i o nových autech zadaných ve výrobě.
Tam ta cena je o 50% vyšší ale je to výbava CZECH edition a nebo STYLE premium.
Zkusím zjistit kolik by stála výbava SMART s 64kWh baterií a možností volby 100 nebo 150 kW motor.

Zkuste si to nakonfigurovat na Hyundai a pošlete mi co jste si vybrali a já vám zjistím cenu.

https://www.hyundai.cz/konfigurator/kon ... -0-0-0-0-0

Podle ceníku na https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/18-kona-ev-my21.pdf
nebo https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/17-kona-ev-boost-my21.pdf (včetně Czech edition):
- ECO - baterka 39,2 kWh - motor 100 kW
- Power - baterka 64 kWh - motor 150 kW
Takže podle ceníků to vypadá, že kombinace baterky 64 kWh a motoru 100 kW není v nabídce.
A co si pamatuju, tak to takhle bylo i u my2019 a my2020.

Jinak už jsem byl na servisu - Auto In Pardubice 3299 včetně DPH.




Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » pon 03. kvě 2021 17:28:10

Tak Hyundai Británie začal rozesílat následující dopis:

Dnes jsem obdržel dopis od společnosti Hyundai UK, ve které se uvádí, že stažení baterie je dvoustupňový proces.
1) Vezměte své vozidlo k prodejci, který sníží limit pro změnu na 90%,
nebo to můžete udělat sami
2) Hyundai UK vás bude kontaktovat „jakmile budeme mít k dispozici informace o dostupnosti dílů a zarezervovat si vozidlo pro výměna sestavy baterie vysokého napětí ".

U nás zatím ticho po pěšině. Zaslal jsem centrále dotaz, tak čekám na odpověď...
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
eHonza
Příspěvky: 72
Registrován: stř 16. pro 2015 6:29:09

Re: Kona servis

Příspěvekod eHonza » pon 10. kvě 2021 23:37:24

Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.

V čem konkrétně je servis Auto In špatný?
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: Kona servis

Příspěvekod Apofis74 » úte 11. kvě 2021 14:09:14

eHonza píše:
Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.

V čem konkrétně je servis Auto In špatný?


Ve všem.
Byl jsem tam 2x poprvé na roční servisní. Ač jsem říkal že priorita je pro mě aby udělali hlavně aktualizaci infotainmentu tak samozřejmě že ji neudělali. Na otázku proč mi bylo řečeno že nemají čím ale že hned tedy objednává SD kartu. Už je to půl roku a nikdo nevolal. Asi měsic po servisce jsem si tam zašel s poškozením plastu na předním nárazníku který odsouhlasili že je to na reklamaci kterou tedy sepsali a že objednávají a dají vědět. 5 měsíců a nikdo nevolal.
Říkám tchánovi který si koupil i30 a chtěl nechat namontovat tažné aby to nedával do Pardubic. No dal to tam a musel tam ještě 2x na opravu elektroinstalace jelikož poprvé nesvítila na připojeném držáku na kola zpátečka a při zapnutí mlhovky to v celém autě bzučelo. Po další návštěvě už to nebzučelo ale jen proto že tu mlhovku prostě odpojili a nesvítila. Takže zase cesta do Auto in.

No prostě tento servis nebrat. Ono to není jen o hyundai ale Auto in co vím z vyprávění je na takové úrovni i u toho svého Fordu co je vedle.
Pokud se vám nic nestalo buďte rád ale příště zkuste kvalitnější není od Pardubic zase tak daleko ale oproti Auto in je to naprosto jiný svět.
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » čtv 13. kvě 2021 9:36:43

Tak jsem od centrály Hyundai nejdříve dostal požadavek na zaslání mého WINu a následně informaci

Svolávací akce na výměnu baterie se na Vaše vozidlo nevztahuje. Není potřeba nijak omezovat nabíjení baterie. Vaše vozidlo můžete bezpečně používat.

Přestože mám Koreánce vyrobeného 18.1.20. Tak jsem zvědav na další reakci...

Konečně jsem našel stránku na kontrolu svolávacích akcí pro Evropu:
https://www.hyundai.de/service-zubehoer ... ktionen/#/

Zadáte tam svůj WIN a zjistíte, co se vás týká. U mne to momentálně hlásí

VCULDC umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D111

Batterie Management (BMS) umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D118

Opět se ukazuje, že český Hyundai na nás kašle. Na českých stránkách tato informace chybí....

Je zde ještě někdo, kdo Koreánce má?
Naposledy upravil(a) jarsou dne čtv 13. kvě 2021 10:03:23, celkem upraveno 1 x.
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Kona servis

Příspěvekod Lama » čtv 13. kvě 2021 9:48:39

Pokud se to na korejská vozidla v Česku nevztahuje, pak by vám měli vrátit omezení nabíjení na původní hodnoty !!!
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » čtv 13. kvě 2021 10:04:10

Také jsem jim to napsal a čekám na odpověď....

Teď jsem našel jasný přehled vozů, kterých se bude výměna baterie týkat:

https://www.hyundai.com/content/hyundai ... tation.pdf

Z toho vyplývá, že se svolávací akce bude vztahovat na Kony vyrobené pro Evropskou Unii od 4.5.2018 do 20.3.2020.
Jsem zvědav, jak na tuto informaci náš Hyundai zareaguje...
Naposledy upravil(a) jarsou dne čtv 13. kvě 2021 12:15:26, celkem upraveno 2 x.
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Uživatelský avatar
Miro
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 30. črc 2020 9:38:36

Re: Kona servis

Příspěvekod Miro » čtv 13. kvě 2021 11:50:55

jarsou píše:Také jsem jim to napsal a čekám na odpověď....

Teď jsem našel jasný přehled vozů, kterých se bude výměna baterie týkat:

https://www.hyundai.com/content/hyundai ... tation.pdf

Z toho vyplývá, že se svolávací akce bude vztahovat na Kony vyrobené pro Evropskou Unii od 18.6.2019 do 20.3.2020.
Jsem zvědav, jak na tuto informaci náš Hyundai zareaguje...

Nespletl jsi se? To datum,co uvádíš platí pro Ioniq. Kony pro EU by měly být od 4.5.2018 do 20.3.2020. Nebo to čtu blbě já?
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » čtv 13. kvě 2021 12:16:00

Spletl, děkuji za upozornění. Opraveno..... ;)
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: Kona servis

Příspěvekod Apofis74 » čtv 13. kvě 2021 19:13:08

jarsou píše:Tak jsem od centrály Hyundai nejdříve dostal požadavek na zaslání mého WINu a následně informaci

Svolávací akce na výměnu baterie se na Vaše vozidlo nevztahuje. Není potřeba nijak omezovat nabíjení baterie. Vaše vozidlo můžete bezpečně používat.

Přestože mám Koreánce vyrobeného 18.1.20. Tak jsem zvědav na další reakci...

Konečně jsem našel stránku na kontrolu svolávacích akcí pro Evropu:
https://www.hyundai.de/service-zubehoer ... ktionen/#/

Zadáte tam svůj WIN a zjistíte, co se vás týká. U mne to momentálně hlásí

VCULDC umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D111

Batterie Management (BMS) umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D118

Opět se ukazuje, že český Hyundai na nás kašle. Na českých stránkách tato informace chybí....

Je zde ještě někdo, kdo Koreánce má?


Ano mám koreánce a zatím jsem byl na 3 svolávačkách takže asi to bez problémů nebude jinak by mě neustále nezvali. Ty dvě svolávačky co píšete že vám to ukazuje si myslím že už mě dělali. Mě to na můj VIN už žádnou svolávačku neukazuje
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » čtv 13. kvě 2021 19:22:19

Zkuste, prosím, poslat váš WIN na info@hyundai.cz s dotazem, zda se vás bude výměna baterie týkat. Jsem moc zvědav, co vám odpoví... ;)
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: Kona servis

Příspěvekod Apofis74 » čtv 13. kvě 2021 20:53:26

jarsou píše:Zkuste, prosím, poslat váš WIN na info@hyundai.cz s dotazem, zda se vás bude výměna baterie týkat. Jsem moc zvědav, co vám odpoví... ;)


OK pošlu
eHonza
Příspěvky: 72
Registrován: stř 16. pro 2015 6:29:09

Re: Kona servis

Příspěvekod eHonza » pát 14. kvě 2021 0:06:19

Apofis74 píše:
eHonza píše:
Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.

V čem konkrétně je servis Auto In špatný?


Ve všem.
Byl jsem tam 2x poprvé na roční servisní. Ač jsem říkal že priorita je pro mě aby udělali hlavně aktualizaci infotainmentu tak samozřejmě že ji neudělali. Na otázku proč mi bylo řečeno že nemají čím ale že hned tedy objednává SD kartu. Už je to půl roku a nikdo nevolal. Asi měsic po servisce jsem si tam zašel s poškozením plastu na předním nárazníku který odsouhlasili že je to na reklamaci kterou tedy sepsali a že objednávají a dají vědět. 5 měsíců a nikdo nevolal.
Říkám tchánovi který si koupil i30 a chtěl nechat namontovat tažné aby to nedával do Pardubic. No dal to tam a musel tam ještě 2x na opravu elektroinstalace jelikož poprvé nesvítila na připojeném držáku na kola zpátečka a při zapnutí mlhovky to v celém autě bzučelo. Po další návštěvě už to nebzučelo ale jen proto že tu mlhovku prostě odpojili a nesvítila. Takže zase cesta do Auto in.

No prostě tento servis nebrat. Ono to není jen o hyundai ale Auto in co vím z vyprávění je na takové úrovni i u toho svého Fordu co je vedle.
Pokud se vám nic nestalo buďte rád ale příště zkuste kvalitnější není od Pardubic zase tak daleko ale oproti Auto in je to naprosto jiný svět.


No, já jsem se ptal hlavně proto, že jsem do Auto In jezdil 5 let s Leafem. Ze začátku proto, že v té době žádný jiný servis Nissanu nedělal EV, a později jednak ze setrvačnosti a navíc v některých servisech mi řekli "no my s těmi elektromobily teprve začínáme". Za tu dobu vlastně nikdy nepamatuju nějaký zásadní problém na straně servisu Auto In. Klasické servisky po 30.000 km + tuším 3 svolávačky - bez problému. Dokonce si troufli i na opravu připojení kabelu k DC konektoru (nízký izolační stav za vlhka), ke které nikdo neměl odvahu. I garanční technik Nissanu pro střední Evropu, který se mi ozval, od toho "dával ruce pryč", že prý v celé Evropě není podobný případ znám... takže vlastně můj problém jakoby neexistuje. No a v Auto In to vyřešili. Jo vlastně jednou, asi po 2 letech provozu, mi tam odmítli uznat záruční výměnu tlumičů zadní nápravy. Na zimních gumách se dělaly "schody" a "plošky", nejpravděpodobnější příčina - tlumiče. Podle diagnostiky byly na cca 70%, takže mi řekli, že jestli chci, tak mi tlumiče vymění, ale za peníze, nikoli na záruku, to že jim Nissan neuzná. Nechtělo se mi v tu chvíli do toho investovat, říkal jsem si, že to ještě něco vydrží, tak jsem, po konzultaci s technikem, začal trochu víc foukat gumy (2,9 místo doporučovaných 2,6) a hlavně jsem začal obouvat zimní Goodyear UltraGrip místo původních Continental TS850. Problém byl minimalizován, auto jezdilo vesele dál, zimní gumy jsem sjížděl až na minimální hloubku vzorku. Prostě já jsem byl za tu dobu v Auto In spokojen. Nakonec jsem se servisem Leafa přešel do J.P.N. Cars Brno, a to především proto, že s ohledem na klesající SOH baterky už byl dojezd do Pardubic čím dál problematičtější.

Teď je otázka, která z našich dvou naprosto rozdílných zkušeností se dá zevšeobecnit ve smyslu "tento servis nebrat" nebo naopak "brát". Jestli jsem to dobře pochopil, tak to Vaše "nebrat" se týkalo nejen servisu Hyundai, ale zprostředkovaně i servisu Ford, tedy celého Auto In. Proto jsem pro srovnání uvedl servis Nissan. Možná je to něco podobného jako má zkušenost s výše zmiňovaným J.P.N. Cars Brno - já s nimi nemám problém, ale mám známého, který jim "nemůže přijít na jméno".
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
petr.balas
Příspěvky: 240
Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05

Re: Kona servis

Příspěvekod petr.balas » pát 14. kvě 2021 8:53:50

Připojuji se k tomu, že Nissan AutoIn v Pardubicích byl vždy vynikající servis (4 roky servise Leaf). Když jsem se jednou musel stavovat s akutním problémem v Praze tak jsem zažil velice šeredný kulturní šok (neochota, podívají se na něj až za 3 dny a to ještě možná), že jsem raději s autem u kterého hrozilo že nedojede risknul přejezd do Pardubic. Naštěstí jme dojeli.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: Kona servis

Příspěvekod Apofis74 » pát 14. kvě 2021 13:25:54

eHonza píše:
Apofis74 píše:
eHonza píše:V čem konkrétně je servis Auto In špatný?


Ve všem.
Byl jsem tam 2x poprvé na roční servisní. Ač jsem říkal že priorita je pro mě aby udělali hlavně aktualizaci infotainmentu tak samozřejmě že ji neudělali. Na otázku proč mi bylo řečeno že nemají čím ale že hned tedy objednává SD kartu. Už je to půl roku a nikdo nevolal. Asi měsic po servisce jsem si tam zašel s poškozením plastu na předním nárazníku který odsouhlasili že je to na reklamaci kterou tedy sepsali a že objednávají a dají vědět. 5 měsíců a nikdo nevolal.
Říkám tchánovi který si koupil i30 a chtěl nechat namontovat tažné aby to nedával do Pardubic. No dal to tam a musel tam ještě 2x na opravu elektroinstalace jelikož poprvé nesvítila na připojeném držáku na kola zpátečka a při zapnutí mlhovky to v celém autě bzučelo. Po další návštěvě už to nebzučelo ale jen proto že tu mlhovku prostě odpojili a nesvítila. Takže zase cesta do Auto in.

No prostě tento servis nebrat. Ono to není jen o hyundai ale Auto in co vím z vyprávění je na takové úrovni i u toho svého Fordu co je vedle.
Pokud se vám nic nestalo buďte rád ale příště zkuste kvalitnější není od Pardubic zase tak daleko ale oproti Auto in je to naprosto jiný svět.


No, já jsem se ptal hlavně proto, že jsem do Auto In jezdil 5 let s Leafem. Ze začátku proto, že v té době žádný jiný servis Nissanu nedělal EV, a později jednak ze setrvačnosti a navíc v některých servisech mi řekli "no my s těmi elektromobily teprve začínáme". Za tu dobu vlastně nikdy nepamatuju nějaký zásadní problém na straně servisu Auto In. Klasické servisky po 30.000 km + tuším 3 svolávačky - bez problému. Dokonce si troufli i na opravu připojení kabelu k DC konektoru (nízký izolační stav za vlhka), ke které nikdo neměl odvahu. I garanční technik Nissanu pro střední Evropu, který se mi ozval, od toho "dával ruce pryč", že prý v celé Evropě není podobný případ znám... takže vlastně můj problém jakoby neexistuje. No a v Auto In to vyřešili. Jo vlastně jednou, asi po 2 letech provozu, mi tam odmítli uznat záruční výměnu tlumičů zadní nápravy. Na zimních gumách se dělaly "schody" a "plošky", nejpravděpodobnější příčina - tlumiče. Podle diagnostiky byly na cca 70%, takže mi řekli, že jestli chci, tak mi tlumiče vymění, ale za peníze, nikoli na záruku, to že jim Nissan neuzná. Nechtělo se mi v tu chvíli do toho investovat, říkal jsem si, že to ještě něco vydrží, tak jsem, po konzultaci s technikem, začal trochu víc foukat gumy (2,9 místo doporučovaných 2,6) a hlavně jsem začal obouvat zimní Goodyear UltraGrip místo původních Continental TS850. Problém byl minimalizován, auto jezdilo vesele dál, zimní gumy jsem sjížděl až na minimální hloubku vzorku. Prostě já jsem byl za tu dobu v Auto In spokojen. Nakonec jsem se servisem Leafa přešel do J.P.N. Cars Brno, a to především proto, že s ohledem na klesající SOH baterky už byl dojezd do Pardubic čím dál problematičtější.

Teď je otázka, která z našich dvou naprosto rozdílných zkušeností se dá zevšeobecnit ve smyslu "tento servis nebrat" nebo naopak "brát". Jestli jsem to dobře pochopil, tak to Vaše "nebrat" se týkalo nejen servisu Hyundai, ale zprostředkovaně i servisu Ford, tedy celého Auto In. Proto jsem pro srovnání uvedl servis Nissan. Možná je to něco podobného jako má zkušenost s výše zmiňovaným J.P.N. Cars Brno - já s nimi nemám problém, ale mám známého, který jim "nemůže přijít na jméno".



A proč myslíte že Nissan přestali dělat? Není to názor nás dvou ale já neznám nikoho kdo by mi řekl něco kladného na AutoIn.
Ale samozřejmě vaše auto vaše peníze jen jsem napsal dávejte si pozor.
Uživatelský avatar
Miro
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 30. črc 2020 9:38:36

Re: Kona servis

Příspěvekod Miro » pát 14. kvě 2021 23:20:45

Apofis74 píše:
jarsou píše:Zkuste, prosím, poslat váš WIN na info@hyundai.cz s dotazem, zda se vás bude výměna baterie týkat. Jsem moc zvědav, co vám odpoví... ;)


OK pošlu

Jo, taky jsem to poslal. Vypsalo mi to 2 svolávačky a 1 aktualizaci, to mi v servise dělali v lednu. O výměně baterií ani zmínka, patrně tato akce ještě není oficiálně zahájena.
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 352
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Kona servis

Příspěvekod jarsou » sob 15. kvě 2021 8:04:08

Tak mi z Hyundaie arogantně odpověděla zase jejich telefonistka, že už mi jednou napsala, že se mne to netýká
a že tímto považuje naši komunikaci za uzavřenou. Žádné vysvětlení, nic.
Tak jsem napsal ostrý dopis vedení Hyundaie s požadavkem písemného potvrzení s podpisem vedení, že moje baterie je naprosto
bezpečná a že se na ni riziko zahoření nevztahuje a proč.
A dále jsem se ptal, proč mne tedy svolávali na opravu BMS, které mělo toto riziko vyřešit, když se mne to netýká
a žádal, aby mi tedy vrátili původní software, protože se mi nyní nabíjení prodloužilo minimálně o čtvrt hodiny. Tak jsem zvědav na reakci....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...