Havrla píše:A to jste tam dokázal nabaslit pedály pro spolujezdce?
Domaci nabijeni
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
Jojo. Přímo na tento model firma Veigel dělá montáž druhého ovládání. Nic se nevrtá. Pedály jsou navíc sundavaci, takže když bych vezl spolujezdce a nechtěl aby mě Hrabal do řízení muzu je dat pryč. Ale to nedělám.
Pavel P.
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:Tak jsem dnes nabil na 100% a dojezd 121 na eco+ nic moc.
Musíte učit žáky jezdit jinak než s fosily, tedy více ekologicky
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
No paradoxně teď žáci nejezdi. Máme stopstav. Takže s jezdím ja, ale musím zkontrolovat stav baterie. Auto jsem kupoval z druhé ruky. Ma najeto 60000.
Lama píše:Autoškola píše:Tak jsem dnes nabil na 100% a dojezd 121 na eco+ nic moc.
Musíte učit žáky jezdit jinak než s fosily, tedy více ekologicky
Pavel P.
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:[img]EEFB3050-2949-4178-AC16-4BBFD5E654DD.png[/img]
Nabití 100%
Vidím Hospodárnost 3*/5* což jako neznalý i3 hodnotím jako nehospodárné. A jelikož se dojezd počítá z posledních ujetých km, pak to tak asi bude
Osobní zkušenost mám s MiEV a IONIQ_28 a nyní nošovickou Konou, takže na porovnání dojezdu musíte v odpovědi počkat na majitele stejného EV. Ohledně trojčat MiEV, iOn, Zero bych řekl, že je to normální dojezd za těchto teplot kolem nuly. Uvidíte. Já vždy jezdil podle ukazatele 16-ti čárek, jelikož zobrazovaný dojezd hodně kecá. U nových EV je to stále přesnější.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Domaci nabijeni
Začal bych tímto:
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:[img]EEFB3050-2949-4178-AC16-4BBFD5E654DD.png[/img]
Nabití 100%
Apka defaultne uvadi rezim comfort.
83Km je mozna realita ale fakt za velky zimy a vostry jizdy.
Pouzivate casovani/temperovani/pripravu pred jizdou ?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Domaci nabijeni
Ta spotřeba je vždy orientační, člověk neví co tomu předcházelo, kolega e-LUKY v jiném vlákně má taky 51% a dojezd 191 km na Koně která umí i 550 km
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
Mam nastavení trvale Eco pro. Na comfort vůbec nejezdim. Temperovani ani jiné vymoženosti nepoužívám. Aspoň zatím.
Koukal jsem na kapacitu baterie. 18kW. Nevím kolik ma nová baterie.
Koukal jsem na kapacitu baterie. 18kW. Nevím kolik ma nová baterie.
Havrla píše:Autoškola píše:[img]EEFB3050-2949-4178-AC16-4BBFD5E654DD.png[/img]
Nabití 100%
Apka defaultne uvadi rezim comfort.
83Km je mozna realita ale fakt za velky zimy a vostry jizdy.
Pouzivate casovani/temperovani/pripravu pred jizdou ?
Pavel P.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:
Tady jsou pedály.
Jojo. Přímo na tento model firma Veigel dělá montáž druhého ovládání. Nic se nevrtá. Pedály jsou navíc sundavaci, takže když bych vezl spolujezdce a nechtěl aby mě Hrabal do řízení muzu je dat pryč. Ale to nedělám.Havrla píše:A to jste tam dokázal nabaslit pedály pro spolujezdce?
Pavel P.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:Autoškola píše:
Tady jsou pedály.
Jojo. Přímo na tento model firma Veigel dělá montáž druhého ovládání. Nic se nevrtá. Pedály jsou navíc sundavaci, takže když bych vezl spolujezdce a nechtěl aby mě Hrabal do řízení muzu je dat pryč. Ale to nedělám.Havrla píše:A to jste tam dokázal nabaslit pedály pro spolujezdce?
Pavel P.
Re: Domaci nabijeni
Netto kapacita je 18,8kWh, v chladnějším počasí bude asi o něco míň. V teplém počasí mi to zobrazovalo u všech aut vždy o něco víc, ale žádné nemělo 60kkm. Nicméně v kapacitě baterie problém evidentně nebude.
Kolik je průměrná spotřeba?
Kolik je průměrná spotřeba?
Re: Domaci nabijeni
Autoškola píše:Mam nastavení trvale Eco pro. Na comfort vůbec nejezdim. Temperovani ani jiné vymoženosti nepoužívám. Aspoň zatím.
Koukal jsem na kapacitu baterie. 18kW. Nevím kolik ma nová baterie.Havrla píše:Autoškola píše:[img]EEFB3050-2949-4178-AC16-4BBFD5E654DD.png[/img]
Nabití 100%
Apka defaultne uvadi rezim comfort.
83Km je mozna realita ale fakt za velky zimy a vostry jizdy.
Pouzivate casovani/temperovani/pripravu pred jizdou ?
Tak zacni tempetovat pred odjezdem s pripojenou nabijeckou.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
No to by bylo fajn, jenom nemám možnost mít teď trvale na nabiječce.
Ale až budu na chalupě vyzkoušim.
Ale až budu na chalupě vyzkoušim.
Tak zacni tempetovat pred odjezdem s pripojenou nabijeckou.
Pavel P.
Re: Domaci nabijeni
Havrla píše:Autoškola píše:[img]EEFB3050-2949-4178-AC16-4BBFD5E654DD.png[/img]
Nabití 100%
Apka defaultne uvadi rezim comfort.
83Km je mozna realita ale fakt za velky zimy a vostry jizdy.
Pouzivate casovani/temperovani/pripravu pred jizdou ?
s 60Ah jsem jel v -2° po D1 130-140 kmh, rekuperace 0, topení 23°, režim Comfort a dojezd byl cca 65km ... takže po městě bych těch 100 km za mrazu asi dal
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Domaci nabijeni
Nedávno jsem po cestě na dálnici narazil na rychlonabíječku MOL 150 kW, máte někdo nějakou skušenost. Respektivě dotaz zní, mohu bez obav nabíjet i3 na takové nabíječce? Přeci jenom , ještě si pamatuji ze školy, že nabíjet se má pomalu, desetinou proudu. Taky je mi jasný, že nabíjení 50 kW, baterce nějak extra neprospívá, ale asi ani neuškodí, ale 150 kW?
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Domaci nabijeni
kubanec píše:Nedávno jsem po cestě na dálnici narazil na rychlonabíječku MOL 150 kW, máte někdo nějakou skušenost. Respektivě dotaz zní, mohu bez obav nabíjet i3 na takové nabíječce? Přeci jenom , ještě si pamatuji ze školy, že nabíjet se má pomalu, desetinou proudu. Taky je mi jasný, že nabíjení 50 kW, baterce nějak extra neprospívá, ale asi ani neuškodí, ale 150 kW?
Klidne muzes, tvoje i3 si s rychlonabijenom vezme maximalne 50kW, i kdyz ji pripojis CCS konektorem k nabijecce s 350kW nabijecim proudem.
Aktuální: Tesla Model S "Long Range" 21"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Re: Domaci nabijeni
To bych ani nezkousela, je to preci riziko
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)