Prodej C-Zero?
Moderátor: Josef
Re: Prodej C-Zero?
Hezký sváteční den
Pěkně napsané, to jsou přesně důvody, proč když popsané servisní zázemí a zdroje nemám, prodat auto někomu, kdo má možnosti lepší..
Je to škoda, dávat auto pro jeho jiné nesporné výhody pryč, ale je to ta jistější cesta...
Pěkně napsané, to jsou přesně důvody, proč když popsané servisní zázemí a zdroje nemám, prodat auto někomu, kdo má možnosti lepší..
Je to škoda, dávat auto pro jeho jiné nesporné výhody pryč, ale je to ta jistější cesta...
Citroën C-Zero 2012
Re: Prodej C-Zero?
Pro vaše potřeby je potřeba auto s baterií alespoň 25 kWh, které má s topením město a okolí zaručený dojezd 120-130 km v létě až 180 km. Pravda moc na výběr není, buď starší Leaf nebo Soul (u něj padly ceny za poslední rok o 150 tis.), nebo novější eUP, Seat Mii či Citigo-e. Já byl se Soulem opravdu spokojený, vyměnil jsem jej jen kvůli tomu, že jsem chtěl něco nového.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Prodej C-Zero?
dracekvo píše:Lama píše:Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
Ta želva se bude spíše rozsvicet, protože něktému z článků spadne napětí. Teď nevím pod kolik. Možná pod 3V? Ona baterka třeba nemusí být úplně v kopru. Může tam zlobit jeden článek. Chtělo by se to podívat přes appku na stav jednotlivých článků. Ať se tu zaregistruje a poptá se, jestli v okolí není někdo s diagnostikou.
Jsem z okolí a když jsem se mu podíval přes CaniOn, tak žádný článek nebyl mimo. Už ale zase dost najel, tak až se sejdeme, tak to zkouknu a přidám obrázky.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:dracekvo píše:Lama píše:Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
Ta želva se bude spíše rozsvicet, protože něktému z článků spadne napětí. Teď nevím pod kolik. Možná pod 3V? Ona baterka třeba nemusí být úplně v kopru. Může tam zlobit jeden článek. Chtělo by se to podívat přes appku na stav jednotlivých článků. Ať se tu zaregistruje a poptá se, jestli v okolí není někdo s diagnostikou.
Jsem z okolí a když jsem se mu podíval přes CaniOn, tak žádný článek nebyl mimo. Už ale zase dost najel, tak až se sejdeme, tak to zkouknu a přidám obrázky.
Tak ja kdyz koukam na 30% baterie po jizde tak je rozhazene nemam. A na horsni hranici si je zase auto srovná - sice to občas trva i hodinu.
Ono je pekne nedobijet do plna, ale na druhou stranu se slabsi clanky vic rozjizdi a bude to pak pro ne horsi.
Re: Prodej C-Zero?
Nemáte ve 30% články po jízdě rozházené? Nevěřím. Můžete přiložit foto z CaniOnu?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Nemáte ve 30% články po jízdě rozházené? Nevěřím. Můžete přiložit foto z CaniOnu?
Co beres jako rozházené, 0,010V, pokud pojedu na 75% výkonu - jinak canion při jízdě neměří články, vždy když přestane být odběr. (při jízdě je to celé zastavené a měření se rozjede až je to víc v klidu bez jízdy) a po zastavení zmeřím. Tj článek v zátěži. Jinak pokud sednu do auta, před jízdou je tam 0,005V
Záleží na teplotě, ted při -5 to bude vetsi sranda - až nebudu covidni tak do toho sednu.
Pokud vidím a co jsem zkoušel, tak při dobíjení na 80% třeba při 5-10 cyklu je dobré to nechat pak dorovnat - postupne se články rozhazují vnitřním odporem. To bych řekl že u nové baterie bude dobré jen 30-80% ale u starší už bud znát degradace článků a budou se již rozhazovat.
Re: Prodej C-Zero?
daffyx píše:Lama píše:Nemáte ve 30% články po jízdě rozházené? Nevěřím. Můžete přiložit foto z CaniOnu?
Co beres jako rozházené, 0,010V, pokud pojedu na 75% výkonu - jinak canion při jízdě neměří články, vždy když přestane být odběr. (při jízdě je to celé zastavené a měření se rozjede až je to víc v klidu bez jízdy) a po zastavení zmeřím. Tj článek v zátěži. Jinak pokud sednu do auta, před jízdou je tam 0,005V
Záleží na teplotě, ted při -5 to bude vetsi sranda - až nebudu covidni tak do toho sednu.
Pokud vidím a co jsem zkoušel, tak při dobíjení na 80% třeba při 5-10 cyklu je dobré to nechat pak dorovnat - postupne se články rozhazují vnitřním odporem. To bych řekl že u nové baterie bude dobré jen 30-80% ale u starší už bud znát degradace článků a budou se již rozhazovat.
To je vše, co jsem našel v telefonu.
Re: Prodej C-Zero?
Mě caniOn měřil jednotlivé články i za jízdy. Je to patrně rychlostí přenosu, kterou OBD adapter umí (OBDLink_LX má 10x rychlejší přenos než ostatní běžné OBD). Právě za jízdy je vidět větší rozdíly mezi články. Dohledal jsem jen jen málo obrázků.
Zde je jeden za jízdy.
Zde je jeden za jízdy.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Jak mi u MiEVa klesala kapacita baterie
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Jak se rozhazují články při ježdění po D5 a pouze DC nabíjení.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
A zde je vidět, jak rychle klesá kapacita baterie ježděním pouze po D5 s DC nabíjením a jak viditelně se nechá vrátit kapacita nabíjecím cyklem na AC, kdy BMS má čas srovnat články.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Mě caniOn měřil jednotlivé články i za jízdy. Je to patrně rychlostí přenosu, kterou OBD adapter umí (OBDLink_LX má 10x rychlejší přenos než ostatní běžné OBD). Právě za jízdy je vidět větší rozdíly mezi články. Dohledal jsem jen jen málo obrázků.
Zde je jeden za jízdy.
Tak mě canion, pouzivame vsichni stejny LX OBD, normálně ten graf zamrzne a zamřížkuje se, nereaguje.. je to jen za jízdy, pokud stojím na semaforu zase se to rozjede, Je to u IONA, třeba má každý jinou verzi FW v jednotce či co já vím. Mitshubishi má více vymožeností PSA to pro jeho vozidla osekalo..
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Jak se rozhazují články při ježdění po D5 a pouze DC nabíjení.
Tak to je přesně ono, DC mám jen jednotky za rok, jinak jedu AC - v práci a doma - jen to vždy hodím na -2-4 hodiny dle času. Jednou za týden to přeba nechám v práci doplna ( ta kapcita je počítána podle toho nejslabšího článku.. )
Re: Prodej C-Zero?
daffyx píše:Lama píše:Jak se rozhazují články při ježdění po D5 a pouze DC nabíjení.
Tak to je přesně ono, DC mám jen jednotky za rok, jinak jedu AC - v práci a doma - jen to vždy hodím na -2-4 hodiny dle času. Jednou za týden to přeba nechám v práci doplna ( ta kapcita je počítána podle toho nejslabšího článku.. )
Jinak koukám dle vin máte také starsí typ článku - já mám sice listopad 2013 - ale jsou tam ty starší typy LEV50 ) LE50?
Re: Prodej C-Zero?
To mereni za jizdy je od kolegy a jeho cZero, tedy i jeho VIN.
Muj byvaly MiEV je na tom grafu s 46t.km.
Muj byvaly MiEV je na tom grafu s 46t.km.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
LAMA: který rok výroby byl ten Váš miev?
Re: Prodej C-Zero?
garmont: První registrace 2.9.2014.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:To mereni za jizdy je od kolegy a jeho cZero, tedy i jeho VIN.
Muj byvaly MiEV je na tom grafu s 46t.km.
Tak u iona to nefunguje.. Koukal jsem na videa ostatnich MiEVu a tam jim to měří i za jízdy.. u Iona bohužel nejede :-/
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:garmont: První registrace 2.9.2014.
Tak to jsou novejsi typy článků ( životnost ) jinak to jde zjistit pode vinka
Re: Prodej C-Zero?
Podle vin to umím poznat u peugeot/citroen u i-miev nevím jak to poznat..