Je to asi u všech aut stejné... 8. znak od konce.
Můj bývalý měl C, což znamená, že to byl modelovy rok 2012 a pořadové číslo 2681 je dost velké, tak byl asi vyrobený v druhé polovině roku 2012.
VIN dekoder i-MiEV rok 2012:
https://mcarsstatic.cachefly.net/pdf/ow ... 12VINs.pdf
pro jiné roky třeba změnit 12 na jine...
Prodej C-Zero?
Moderátor: Josef
Re: Prodej C-Zero?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
daffyx píše:Lama píše:Mě caniOn měřil jednotlivé články i za jízdy. Je to patrně rychlostí přenosu, kterou OBD adapter umí (OBDLink_LX má 10x rychlejší přenos než ostatní běžné OBD). Právě za jízdy je vidět větší rozdíly mezi články. Dohledal jsem jen jen málo obrázků.
Zde je jeden za jízdy.
Tak mě canion, pouzivame vsichni stejny LX OBD, normálně ten graf zamrzne a zamřížkuje se, nereaguje.. je to jen za jízdy, pokud stojím na semaforu zase se to rozjede, Je to u IONA, třeba má každý jinou verzi FW v jednotce či co já vím. Mitshubishi má více vymožeností PSA to pro jeho vozidla osekalo..
Našel jsem stránky AKTUALIZACE FIRMWARU PRO OBDLINK LX. Nikdy jsem to ale nedělal.
https://www.scantool.net/scantool/downl ... bdlink_lx/
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Je to asi u všech aut stejné... 8. znak od konce.
Můj bývalý měl C, což znamená, že to byl modelovy rok 2012 a pořadové číslo 2681 je dost velké, tak byl asi vyrobený v druhé polovině roku 2012.
VIN dekoder i-MiEV rok 2012:
https://mcarsstatic.cachefly.net/pdf/ow ... 12VINs.pdf
pro jiné roky třeba změnit 12 na jine...
Malo to být ve vin kk nebo ZZ , někde na nějakém foru jsem na to narazil..
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:daffyx píše:Lama píše:Mě caniOn měřil jednotlivé články i za jízdy. Je to patrně rychlostí přenosu, kterou OBD adapter umí (OBDLink_LX má 10x rychlejší přenos než ostatní běžné OBD). Právě za jízdy je vidět větší rozdíly mezi články. Dohledal jsem jen jen málo obrázků.
Zde je jeden za jízdy.
Tak mě canion, pouzivame vsichni stejny LX OBD, normálně ten graf zamrzne a zamřížkuje se, nereaguje.. je to jen za jízdy, pokud stojím na semaforu zase se to rozjede, Je to u IONA, třeba má každý jinou verzi FW v jednotce či co já vím. Mitshubishi má více vymožeností PSA to pro jeho vozidla osekalo..
Našel jsem stránky AKTUALIZACE FIRMWARU PRO OBDLINK LX. Nikdy jsem to ale nedělal.
https://www.scantool.net/scantool/downl ... bdlink_lx/
No koukal jsem na to, je tam hafo souboru, jednoduchy navod - takze sparovat s ntb a pri zapnutem odb portu to nahrát a doufat ze se to povede.
Jinak je z toho kus " kamene " jak jsem se jednou pobavil na návodu aktualizaci dataloggeru , a byla to pravda, nepovedlo se :-/