U mého C-Zero:
Jak se v servisu úplně vybila ta malá 12V baterie, už se jim ji nepodařilo ani nabít, takže ji vyměnili. To je teď tedy OK.
Jak nevěděli čím to může být, zkoušeli i připojit nabíječku na trakční baterii, nic to teda nedělalo.
Mám tu nabíječku elektronicky natavitelnou na 6-16A, bez jrabičky, vče je v tom konektoru, dle doporučneí tady z fóra.
Ráno jsem auto vyzvedával v servisu, pak jsem chtěl v práci dobíjet, nastavil na naíječce asi 12A (12x bliknutí), po připojení to v tom konektoru zacvakalo a nabíjení nezačalo (to se mi již 1-2x stalo dříve).
Nastavil jsem tedy na nabíječce jinou hodnotu, 10A, nabíjení normálně začalo....
Asi po 4h jsem se šel podívat na stav a stále nebylo nabito, jako by nabíjela tím nejmenším, co umí (6A).
Za další hodnu chyběl pořád jeden dílek na ukazateli, to se vvůbec nezměnilo.
Nabíječku jsem tedy vytáhnul, že to pustím znova....
Zacouval jsem blíž ke stojanu, abych mohl nabíječku zapojit bez prodlužky, nastavil jsem postupně 3 různé hodnoty a nabíjení vždy hned skončilo.
Podíval jsem se v autě na ukazatel a najenou byla baterka plná a dojezd to ukazuje 125km.....
Tedy doufám, že nabíječka nenabíjí proto (ukočí po cca 10s), že je nabito.
Proč to ale při nabíjení naběhlo jen na 15 dílků z 16?
Nemohlo se tomu něco stát v servisu, když zkoušeli nabíjet auto s vybitou 12V baterií?
Nebo mohlo se stát, v lepším případě, něco jen nabíječce? Nesetkali jste se tím někdo?
Mám doma ve sloupku ještě starou pevnou 8A nabíječku, doufám, že ta se přes noc bude chovat normálně...
EDIT: Po dojezdu domů tam bylo 10 dílků. Dal jsem nabíjet tou stavitelnou nabíječkou naplno - 16A. Začala hned bez cvakání nabíjet, nevím zda správnou rychlostí, ale dílky postupně přibývaly. Ovšem po 4h dobíjení stále dílek chyběl a auto stále nabíjelo, to bych při 16A čekal již nabité, 6 dílků.
Zapnul jsem klíček do polohy, abych viděl odhadovaný dojezd, bylo ta zase 125km. V tu chvíli ale zároveň dobliknul poslední dílek a nabíjení se ukončilo.
Pustil jsem tedy na chvíli naplno topení, abych vybil 1 dílek z baterie... pak připojil starou původní 8A nabíječku a nechal zo přes noc být...
Za cca 4h jsem se vrátil to zkontrolovat, auto už vypadalo jako normálně nabité, dokonce na 126km...
Bohužel nevím, jak dlouho 8A nabíječce ten dílek trval a jak rychle se pak nabíjení ukončilo.
Každopádně to vypadá, že s tou nastavitelnou nabíječkou buďto velmi dlouho trvá dobíjení do 100% (jako by zpomalila těsně před koncem), nebo neumí vypnout nabíjení vůbec....(aby třeba ještě nepřebila baterie) Zkusím ještě jednou asi přes ampérmetr, abych vysledoval, jaký bere v jednotlivých fázích reálně proud...