Spotřeba
Moderátor: Josef
Re: Spotřeba
a nebude onen zázrak v nadmořské výšce pokud směrem do práce je to 150m plus na 24km, tak cestou zpět je to 150m mínus , takže pak spotřeba do práce - jen tipnu cca o 90% více než po rovině a zpátky cca jen cca 40% oproti rovině - to pak dává i finálový dojezd
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Ověřena spotřeba na trase (bez dálnic, jen rychlostky mezi městy 90 km/h a ve městě 80 km/h, na tempomatu 100 a 90) s velkými převýšeními Ostrava-Plesná 26.dubna 269/45 - Velké Karlovice 545 (Leskové 911) Penzion a restaurace Pod pralesem a druhý den zpět.
Jelo se (tam i zpět) přes Ostravu-Porubu po Martinovské, Opavské, 28.října, Plzeňská od Hulvák přes Ostravau-Jih, Mitrovická přes Novou Bělou do Paskova. Tam po U dálnice a Místeckou přes Žabeň do Sviadnova a po Ostravské a Frýdlantské přes Frýdek-Místek po č.56 přes Frýdlant nad Ostravicí, Ostravici, kolem vodní nádrže Šance přes Staré Hamry, Bílou, Mezivodí, Bumbálku, Makovský průsmyk (hranice se Slovenskem), po č.487 kolem komplexu Horal do Velkých Karlovic.
Ve 2 lidech se zavazadly, jízda vždy přes poledne tam i zpět, okolo +20 °C.
Nabíjeno před odjezdem přes noc pomalu programovatelným kabelem z obyčejné zásuvky 230V 16A jen 8A.
Ve F.-M. stále spotřeba jen 3 dílky baterie z 16, takže využít rychlonabíječku v C Frýda bylo zbytečné. Hodně začal klesat dojezd výjezdem na vodní nádrž Šance. Na Bumbálku dojeto se 2 dílky baterie z 16 a dojezdem 11 km. Do kopců Beskyd držena rychlost mezi 50-70 km/h., i tak byla spotřeba velká, na 1 dílek auto ujelo místo 7-9 km ve městě po rovině jen 3-5 km. Z Bumbálky do Velkých Karlovic je klesání, kde rekuperací jsme přidali 3.dílek baterie a dojezd stoupl na 20 km. Po ujetých 79 km. Na počátku ukazovalo dojezd 112 km.
Za odpoledně jsem auto 8A opět nabil do plna. Auto ukazovalo dojezd 110 km.
Cesta zpět druhý den probíhala kromě prvotního stoupání na Bumbálku a pak stoupání od horního konce přehrady Šance do Starých Hamrů převážně z kopce a to opět pořádného. S 13 dílky baterie z 16 auto tolik nerekuperovalo, jako když jsme sjížděli s 2 dílky z Bumbálky do Velkých Karlovic, takže klidně jelo s rekuperací na maximum 110 km/h samospádem z kopce se zařazeným D. Dojeli jsme po ujetých 79 km s 5 dílky baterie z 16 a 34 km dojezdu domů.
Jelo se (tam i zpět) přes Ostravu-Porubu po Martinovské, Opavské, 28.října, Plzeňská od Hulvák přes Ostravau-Jih, Mitrovická přes Novou Bělou do Paskova. Tam po U dálnice a Místeckou přes Žabeň do Sviadnova a po Ostravské a Frýdlantské přes Frýdek-Místek po č.56 přes Frýdlant nad Ostravicí, Ostravici, kolem vodní nádrže Šance přes Staré Hamry, Bílou, Mezivodí, Bumbálku, Makovský průsmyk (hranice se Slovenskem), po č.487 kolem komplexu Horal do Velkých Karlovic.
Ve 2 lidech se zavazadly, jízda vždy přes poledne tam i zpět, okolo +20 °C.
Nabíjeno před odjezdem přes noc pomalu programovatelným kabelem z obyčejné zásuvky 230V 16A jen 8A.
Ve F.-M. stále spotřeba jen 3 dílky baterie z 16, takže využít rychlonabíječku v C Frýda bylo zbytečné. Hodně začal klesat dojezd výjezdem na vodní nádrž Šance. Na Bumbálku dojeto se 2 dílky baterie z 16 a dojezdem 11 km. Do kopců Beskyd držena rychlost mezi 50-70 km/h., i tak byla spotřeba velká, na 1 dílek auto ujelo místo 7-9 km ve městě po rovině jen 3-5 km. Z Bumbálky do Velkých Karlovic je klesání, kde rekuperací jsme přidali 3.dílek baterie a dojezd stoupl na 20 km. Po ujetých 79 km. Na počátku ukazovalo dojezd 112 km.
Za odpoledně jsem auto 8A opět nabil do plna. Auto ukazovalo dojezd 110 km.
Cesta zpět druhý den probíhala kromě prvotního stoupání na Bumbálku a pak stoupání od horního konce přehrady Šance do Starých Hamrů převážně z kopce a to opět pořádného. S 13 dílky baterie z 16 auto tolik nerekuperovalo, jako když jsme sjížděli s 2 dílky z Bumbálky do Velkých Karlovic, takže klidně jelo s rekuperací na maximum 110 km/h samospádem z kopce se zařazeným D. Dojeli jsme po ujetých 79 km s 5 dílky baterie z 16 a 34 km dojezdu domů.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Dnes spotřeba nezávisle na dvou Ionech, jedoucích spolu, jeden 50, druhý 82 tis. km najeto, oba +-6 let od výroby, 5,5 v provozu. Trasa 26. dubna 269/45, Ostrava-Plesná do Ostravy-Heřmanic, Sýkorova 17a. Trasa rychlá dle mapy.cz 18 km jedním směrem, 25 minut po 17.listopadu, Opavská, 28.října, Mariánskohorská, Muglinovská, Orlovská, Záblatská. Část cesty 50 km/h, část 80 km/h dle předpisů. Pár převýšení cestou tam i zpět 153 m stoupání a 99 m klesání. Teplota -1°C. V autech netopeno, vyjížděno z garáže +17°C, po dojetí auta stála zavřená na slunci s +10°C uvnitř, totéž cesta zpět. Zimní pneu.
Při výjezdu Ion 82 tis. km 6 dílků baterie z 16, Ion 50 tis. km 8 dílků z 16. Cesta tam v 1 člověku, cesta zpět auta navíc naložena dřevem v pytlích na sklopených zadních sedadlech a v kufru. Když Ion 82 tis. km dojel do cíle, měl jen 3 dílky baterie, tedy ujel tedy 6 km na 1 dílek, když byl nový, jezdil v létě bez klimatizace 9 km, později 8 km na 1 dílek baterky. Nyní jezdí 7-8 km v létě. Na místě za 1 hodinu Ion 82 tis. km částečně nabit z 10A zásuvky cca 1 hodinu, při odjezdu měl 5 dílků baterie z 16. Ion 52 tis. km nenabíjen.
Po cestě zpět stejná trasa i rychlosti, ale naložená auta, docela seděla na zadní nápravě, Ion 82 tis. km dojel do cíle s 0 dílky baterky, dojezdem dle počítače 3 km, Ion 50 tis. km s 0 dílky baterky a místo dojezdu ukazoval 3 čárky, stav těsně před rozsvícením nouzového dojezdu oranžové kontrolky želvička. Bráno podle Ion 82 tis km. stoupla spotřeba naloženého vozu, který jel a stál celkem 2,5 hodiny v -1°C razantně, ze 3 na 5 dílků baterky, přičemž se stále bavíme o 18 km.
Takže z 6 km na 1 dílek, tj. 96 km celkem při 16 dílcích plné baterky, na cca 3,6 km na 1 dílek, tj. 57,6 km celkem při 16 dílcích plné baterky. Což je hodně málo a ukazuje, že nájezd trojčat blížící se 100 tis. km v kombinaci se stářím, atakujícím 6 let provozu (v dubnu 2020), teplotami pod nulou a tudíž studenými baterkami, rychlostmi 80 km/h a plně naloženým vozidlem, je vražedná kombinace.
Je jednoznačně nutné s tím u staršího malobaterkáče v zimě a plném obsazení s vyššími rychlostmi počítat, vyjíždět nabitý na 100% (což jsme jako zkušení elektromobilisté ignorovali) a mít po cestě v záloze nějakou rychlonabíječku (což jsme měli minimálně 3, ČEZ Fifejdy, Lidl Třebovice a Globus Plesná) nebo nabíjení v cíli cesty (ano, na obyčejnou zásuvky šlo dát obě auta, dokonce nabíjet i 3,6 kW výkonu 16A zásuvky, ale byli jsme pohodlní a Ion 50 tis. km měl dle našeho názoru dost elektřiny na dojez).
Při výjezdu Ion 82 tis. km 6 dílků baterie z 16, Ion 50 tis. km 8 dílků z 16. Cesta tam v 1 člověku, cesta zpět auta navíc naložena dřevem v pytlích na sklopených zadních sedadlech a v kufru. Když Ion 82 tis. km dojel do cíle, měl jen 3 dílky baterie, tedy ujel tedy 6 km na 1 dílek, když byl nový, jezdil v létě bez klimatizace 9 km, později 8 km na 1 dílek baterky. Nyní jezdí 7-8 km v létě. Na místě za 1 hodinu Ion 82 tis. km částečně nabit z 10A zásuvky cca 1 hodinu, při odjezdu měl 5 dílků baterie z 16. Ion 52 tis. km nenabíjen.
Po cestě zpět stejná trasa i rychlosti, ale naložená auta, docela seděla na zadní nápravě, Ion 82 tis. km dojel do cíle s 0 dílky baterky, dojezdem dle počítače 3 km, Ion 50 tis. km s 0 dílky baterky a místo dojezdu ukazoval 3 čárky, stav těsně před rozsvícením nouzového dojezdu oranžové kontrolky želvička. Bráno podle Ion 82 tis km. stoupla spotřeba naloženého vozu, který jel a stál celkem 2,5 hodiny v -1°C razantně, ze 3 na 5 dílků baterky, přičemž se stále bavíme o 18 km.
Takže z 6 km na 1 dílek, tj. 96 km celkem při 16 dílcích plné baterky, na cca 3,6 km na 1 dílek, tj. 57,6 km celkem při 16 dílcích plné baterky. Což je hodně málo a ukazuje, že nájezd trojčat blížící se 100 tis. km v kombinaci se stářím, atakujícím 6 let provozu (v dubnu 2020), teplotami pod nulou a tudíž studenými baterkami, rychlostmi 80 km/h a plně naloženým vozidlem, je vražedná kombinace.
Je jednoznačně nutné s tím u staršího malobaterkáče v zimě a plném obsazení s vyššími rychlostmi počítat, vyjíždět nabitý na 100% (což jsme jako zkušení elektromobilisté ignorovali) a mít po cestě v záloze nějakou rychlonabíječku (což jsme měli minimálně 3, ČEZ Fifejdy, Lidl Třebovice a Globus Plesná) nebo nabíjení v cíli cesty (ano, na obyčejnou zásuvky šlo dát obě auta, dokonce nabíjet i 3,6 kW výkonu 16A zásuvky, ale byli jsme pohodlní a Ion 50 tis. km měl dle našeho názoru dost elektřiny na dojez).
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Manželka jezdí do práce cca 24km tam a 24km zpět, kopečky nahorů a dolů tam cestou jsou....v létě a na podzim se "spotřeba" držela na 4 dílcích za jeden směr, s klimou tak 5 dílků, s lehkým přitopením na podzim tak 5 dílků. Většinou jezdí 2 lidi, někdy 3.
Dnes jsme jeli poprvé v tomto roce, 2 lidi, ráno bylo docela zima, -5 určitě, před vyjetím bylo topení zahřáté, na cestu jsem ho nastavil lehce pod polovinu... a stejná trasa najednou spotřebovala 7 dílků (7. zmizel těsně před cílem)
Auto bylo samozřejmě na 100% nabité a ukazovalo bez topení dojezd 109km....
Dnes jsme jeli poprvé v tomto roce, 2 lidi, ráno bylo docela zima, -5 určitě, před vyjetím bylo topení zahřáté, na cestu jsem ho nastavil lehce pod polovinu... a stejná trasa najednou spotřebovala 7 dílků (7. zmizel těsně před cílem)
Auto bylo samozřejmě na 100% nabité a ukazovalo bez topení dojezd 109km....
Citroën C-Zero 2012
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Topení kolem nuly a v mínusech sežere opravdu hodně, fakt tam pouští ze začátku 5, pak 3 a nakonec kolem 1-2 kW výkonu. Ale je nutno ho pak ztlumit, neudělá to samo. Ty nezaizolované rozvody vody pod vozem jsou zkrátka masakr. Takže 12 minut jízdy s topením naplno a 1 kWh je hned pryč. Auto i rychle vychládá, když stojí. Prostě dnes 13 let vývojově starý elektromobil.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Bohužel bez tepelného čerpadla to žere opravdu hodně. Mě se to u Soulu pohybuje v -2°C kolem 800W.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
Já sem vypozoroval, že na spotřebu má vliv ryclost ventilátoru, než kolečko teploty.
Ale vzhledem k tomu, že je to malobaterkáč a já odmítám extrém typu budu jezdit v kožichu a rukavicích, tak sem tam fláknul benzínový topení. Jezdím si teď v zimně bez omezení dojezdu pěkně v teple.
Jen mě štve to nastavení ventilátoru. Na plno je to málo a po stisknutí tlačátka max zase moc. Nevím co konstruktéry vedlo k tomuto divnému řešení. Já bych ocenil možnost regulace od min do max.
Ale vzhledem k tomu, že je to malobaterkáč a já odmítám extrém typu budu jezdit v kožichu a rukavicích, tak sem tam fláknul benzínový topení. Jezdím si teď v zimně bez omezení dojezdu pěkně v teple.
Jen mě štve to nastavení ventilátoru. Na plno je to málo a po stisknutí tlačátka max zase moc. Nevím co konstruktéry vedlo k tomuto divnému řešení. Já bych ocenil možnost regulace od min do max.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Spotřeba
Ted když mrzne tak mi šel ten dojez dolů i když netopím...
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
To musí. Máme nezaizolovaný a tepelným managementem nevyřešený battery pack. Zpomalí se i rychlonabíjení vymrzlé baterky. Jednou jsem nechal v noci stát auto venku vyjeté na 2 dllky z 16 v mrazu a druhý den od ČEZ ABB nabíječky volal kámošům, co jim dělali servis, co se děje. Že to má výkon 9 kW místo max.50. Prostě zmrzlá baterka musela nejprve "roztát" a pak teprve šla rychlost nahoru, ale jen na cca dvojnásobek. Takže jsem trochu sosnul na pojížďky a pak to hodil na normální zásuvku do koce směny.
Jinak zima dělá trojčatům velké úbytky jak topením, tak 5-10% si vezmou zimní pneu a 5-10% navrch břečka nebo sníh. No a při nabíjení s tím už palubní počítač počítá. Takže dnes auto nabité v kombinaci noční nabíjení zásuvka10A, ježdění, rychlonabíjení, ježdění, nabíjení zásuvka 16A a ukazuje jen 97 km místo obvyklých 112 a více.
Jinak zima dělá trojčatům velké úbytky jak topením, tak 5-10% si vezmou zimní pneu a 5-10% navrch břečka nebo sníh. No a při nabíjení s tím už palubní počítač počítá. Takže dnes auto nabité v kombinaci noční nabíjení zásuvka10A, ježdění, rychlonabíjení, ježdění, nabíjení zásuvka 16A a ukazuje jen 97 km místo obvyklých 112 a více.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Řešil sem to na zahraničním fóru. A pokud má nějaký článek pod 11°C, tak jde DC dobíjení na 22kW. A okolo nuly ještě níže.
Plánuju tuto vlastnost využít na limitaci DC nabíjení. Chci v budoucnu vyměnit LEV50 za jiné články, ale pro ně by nabíjení pomocí 50kW moc. Takže hacknu jednu BMS, aby si myslela že jeden z článků má neustále 10°C a budu mít chademo limitované na 22kW.
Sice nic moc, ale aspoň se nepřipravím úplně o možnost používat rychlejší dobíjení jak 3.6kW.
Plánuju tuto vlastnost využít na limitaci DC nabíjení. Chci v budoucnu vyměnit LEV50 za jiné články, ale pro ně by nabíjení pomocí 50kW moc. Takže hacknu jednu BMS, aby si myslela že jeden z článků má neustále 10°C a budu mít chademo limitované na 22kW.
Sice nic moc, ale aspoň se nepřipravím úplně o možnost používat rychlejší dobíjení jak 3.6kW.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Dnes jsem měl vyřizování z Ostravy v Karviné, tak mohu přidat čerstvou zkušenost z jízdy v 1 osobě s částečně naloženým autem nákladem. Trasa byla celkem 74 km, s drtivou převahou rychlostních cest 80-90 km/h (Rudná, výpadovky Orlová, Karviná). Venku neustále -2°C a vítr (pocitově k -10). Jel jsem na hranici povolené rychlosti (např. tempomat na 88 v 80 km/h) a vytápěl si jen sedadlo. Auto bylo od rána v permanenci, takže řádně vychladlé. Plně nabito před jízdou 16A programovatelným nabíjecím kabelem z 50 na 100%. Ukazovalo 93 km dojezd palubní počítač.
Do Karviné kratší trasu jsem najel +-35 km a ubylo 7 dílků z 16, takže na dílek 5 km. Zpátky byla cesta delší, zbyl mi z 9 na odjezdu jen 1 dílek a 2 km dojezdu. Počítám, že do úplného vybití bych dal max. 80 km.
Auto uvedeno do provozu duben 2014, má najeto 82 tis. km, nijak ho nešetřím (předváděcí jízdy, ukázky zrychlení atp.) a nabíjím do 100%, často i rychlonabíječky zdarma v průběhu dne.
Do Karviné kratší trasu jsem najel +-35 km a ubylo 7 dílků z 16, takže na dílek 5 km. Zpátky byla cesta delší, zbyl mi z 9 na odjezdu jen 1 dílek a 2 km dojezdu. Počítám, že do úplného vybití bych dal max. 80 km.
Auto uvedeno do provozu duben 2014, má najeto 82 tis. km, nijak ho nešetřím (předváděcí jízdy, ukázky zrychlení atp.) a nabíjím do 100%, často i rychlonabíječky zdarma v průběhu dne.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Radovan píše:Dnes jsem měl vyřizování z Ostravy v Karviné, tak mohu přidat čerstvou zkušenost z jízdy v 1 osobě s částečně naloženým autem nákladem. Trasa byla celkem 74 km, s drtivou převahou rychlostních cest 80-90 km/h (Rudná, výpadovky Orlová, Karviná). Venku neustále -2°C a vítr (pocitově k -10). Jel jsem na hranici povolené rychlosti (např. tempomat na 88 v 80 km/h) a vytápěl si jen sedadlo. Auto bylo od rána v permanenci, takže řádně vychladlé. Plně nabito před jízdou 16A programovatelným nabíjecím kabelem z 50 na 100%. Ukazovalo 93 km dojezd palubní počítač.
Do Karviné kratší trasu jsem najel +-35 km a ubylo 7 dílků z 16, takže na dílek 5 km. Zpátky byla cesta delší, zbyl mi z 9 na odjezdu jen 1 dílek a 2 km dojezdu. Počítám, že do úplného vybití bych dal max. 80 km.
Auto uvedeno do provozu duben 2014, má najeto 82 tis. km, nijak ho nešetřím (předváděcí jízdy, ukázky zrychlení atp.) a nabíjím do 100%, často i rychlonabíječky zdarma v průběhu dne.
Máte někdo zjištěno kolik má kapacitu baterie? podle caniona? podle caniona mam uz pouze 35,5Ah najeto 50 tis. v provozu od 2013.11.
Dlke origo diagnostiky v servisu 70% kapacity za 5 let.
Zima tomu dala docela zabrat , topení , auto venku, v reálu je dojezd tak 80km a zbyde jeden dílek.
Do práce je to rovina a z kopce, mám většinou stejný dojezd jako kdyz vyjedu, opak je dojez zpět
Re: Spotřeba
Co jsem vyčetl na ruzných forech tak nová baterie má 50Ah - ale využitelná kapacita je 46Ah - což by mělo být bráno jako 100%
Re: Spotřeba
Tak u me to ted v zime, ac zrovna nemrzne, zacalo ukazovat na plne nabiti jen nekolikrat 100km a dnes dokonce 96, takove hodnoty jsem tam jeste nemel... jeste na podzim to bylo kolem 115km stabilne, v lete dokonce pres 120. Realny dojezd ve zvlnenem terenu mensi kopecky nahoru a dolu tak 25km do prace, 25 z prace, 10+10 km po meste no a zbyvaji tak 4 dilky a to je bez topeni... s topenim uz to bylo tak akorat dojet domu s blikajicim ukazatelem a dobijet... Najeto 60tis, vyrobeno 12/2011.
Citroën C-Zero 2012
Re: Spotřeba
Radovan píše:Auto uvedeno do provozu duben 2014, má najeto 82 tis. km, nijak ho nešetřím (předváděcí jízdy, ukázky zrychlení atp.) a nabíjím do 100%, často i rychlonabíječky zdarma v průběhu dne.
Můžu se jenom zeptat, co je na zrychlení 0-100 za cca 15,5s tak super, co stojí za ukázku? Jako u Modelu S pod 3s tomu rozumím, ale nad tímhle jsem se drobet pobavil
Re: Spotřeba
Třeba to pocitové zrychlení? A prostě lidi obecně zajímá jak elektro zrychluje, tak proč jim to neukázat i když čísla nejsou nijak závratné?
Ono točivý moment 180Nm není zrovna málo. Navíc je to bez řazení.
Jo a mimochodem. Ion zrychlí z 30-100 rychleji jak škoda fábia 1.4TDI 66kW o 2 vteřiny.
Ono točivý moment 180Nm není zrovna málo. Navíc je to bez řazení.
Jo a mimochodem. Ion zrychlí z 30-100 rychleji jak škoda fábia 1.4TDI 66kW o 2 vteřiny.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Spotřeba
Tak pokud je někdo zvyklej na zrychlení Fabie, tak asi jo. Jinak to nikoho uchvátit asi nijak extra nemůže.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Protože ten údaj výrobce je nesmysl. Zrychluje to hodně pod 10 sekund a halvně lidi překvapí ten okamžitý nástup a že padesátka je tam za +-2 sekundy od rozjezdu. Samozřejmě v plně obsazeném autě se takové blbnutí, spolu s ukázkou nástupu zrychlení v jízdě při předjíždění, na aatě podepíše. A propo většina lidí na těch akcích zná tak maximálně fabku, někteří i20.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Ono bylo více verzí iONu? Protože jsem teď koukl na youtube na 4 nezávislé videa a v obou případech tam bylo 100 zhruba okolo 13 sekund, 50 cca 4-5 vteřin. Takže tomu tvrzení hluboce pod 10s zkrátka nevěřím.
Re: Spotřeba
Jo jsou dvě verze, v průběhu roku 2012 přišel spolu vylepšenými akumulátory i jiný motor...