C Zero Ion - navýšení kapacity baterijí
Moderátor: Josef
C Zero Ion - navýšení kapacity baterijí
Nekde jsem se docetl ze Mitsubishi Ion ma o dva bateriove clanky navic. Tzn jak vetsi napeti tak i kapacitu.
Pokud je v bateriovem kastliku misto tak by sly tyto dve baterky pridat a zvednout dojezd auta.
Mohu poprosit zda by nekdo nezjistil pocty clanku?
Pokud je v bateriovem kastliku misto tak by sly tyto dve baterky pridat a zvednout dojezd auta.
Mohu poprosit zda by nekdo nezjistil pocty clanku?
Naposledy upravil(a) Jan Čapek dne sob 15. pro 2018 12:31:27, celkem upraveno 1 x.
Důvod: téma přejmenováno
Důvod: téma přejmenováno
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: C Zero Ion
Je to tady v příspěvcích, už se to řešilo.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: C Zero Ion
Někdy v pulce roku 2012 došlo ke změně akumulátorů u Czero a Ionu - dávali tam novější typ článků - ale snížili jejich počet na 80ks a kapacita šla na 14,5kwh - nicméně díky tomu že ty články jsou vylepšené tak dojezd zůstal stejný. U I-miev taky dali nové články ale tuším až o něco později a nechali počet článků jako před touto upravou tj 88ks a díky tomu by měl mít I.miev větší dojezd.
Re: C Zero Ion
Takze by se jich tam 8ks mohlo pridat?
Re: C Zero Ion
V to bych nedoufal. Už jen kvůli absenci 8 modulů BMS. A těžko říct jak to komunikuje. Jestli by je stačilo jen sehnat a přidat, nebo se bude muset nejak upravovat firmware.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: C Zero Ion
Takze je lepsi mit ten typ s 88clanky a casem kdyby se to menilo za novejsi tak by to melo vetsi dojezd
Re: C Zero Ion
Dokonce kolije i video s vymenenymi clanky 100Ah a zvyseni kapacity na 33kW
Re: C Zero Ion
Máš odkaz na to video?
Re: C Zero Ion
Pushevs.com
Re: C Zero Ion
Nic takového tam najít nemůžu. Prosím přímý odkaz.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: C Zero Ion
taky jsem to tam nenašel..
Re: C Zero Ion
Je tam link na zdvojnasobeni kapacity video ale na videu je vymena spatnych clanku. Odkaz pred je na clanky 100aH. Myslim si ze C zero muze jezdit nekonecne tim ze vymena je jednoducha. Zkratka vymenit casem vzdy par spatnych clanku. Ale musi se menit asi za stejny typ. A nebo po case to predelat na lepsi typ ale to se musi vymenut vsechny clanky najednou. Co se tyce upgratu na vetsi vykon je lepsi mit starsi verzi s 88clanky protoze i po vymene za 50Ah vezi to ma vetsi dohezd nez upgrate verze s 80 clanky. Asi nejlepsi by bylo sehnat levny nabourany auto jako zasobu baterii
Re: C Zero Ion
Ja ani zvyseni dojezdu na 200km nepotrebuji. Na jezdeni kolem komina mi to staci a nabijecky mam po okoli. Spis me trapi snizeny dojezd v zime a nemoznost si zatopit behem nabijeni. Nemam moznost garaze a nocniho nabijeni. Potrebuji rozchodit OBLINK coz se mi nedari abych vedel jak na tom ktery clanek je. Mam natoceno 82t km. Cca jsem najel 18t km za necelych 5 mesicu.
Re: C Zero Ion
Najdu nekde kolik clanku mam v baterii?
Re: C Zero Ion
Dá se to zjistit podle vin kodu jestli máš starý typ baterie 16kwh nebo 14.5kwh - VF31NZKZZCU.... pokud je za písmenem K písmeno Z tak máš 16kwh pokud by za K bylo Y tak 14,5kh
Re: C Zero Ion
Dekuji. Tzn 16kw verze 88clanku ta druha jenom 80clanku.
Oni u tech verzi neresili napeti? Vzdyt rozdil v 8 clancich do serie je nejakych cca 25-30V a to ma dopad na vykon motoru a kroutak. Chapu ze pokud tam dali vykonejsi clanky tak ze dojezd zustal treba stejny.
Oni u tech verzi neresili napeti? Vzdyt rozdil v 8 clancich do serie je nejakych cca 25-30V a to ma dopad na vykon motoru a kroutak. Chapu ze pokud tam dali vykonejsi clanky tak ze dojezd zustal treba stejny.
Re: C Zero Ion
Co jsem vyčetl tak ta verze 14,5kwh má jiný motor než ta starší verze...
Re: C Zero Ion
No, ale oni tam jen přemejšlí, že by to možná šlo tam ty 100Ah články nacpat. Jako všude jinde se to řeší pouze teoreticky. Sleduju i zahraniční fóra a zatím nevím o ionu kterej by jezdil na něco jinýho než LEV50.
Navíc cena je nesmysl. 125€ za 100Ah ať si strčí za klobouk. To si raději dám tu práci a poskládám si to z 18650 za poloviční cenu.
Navíc cena je nesmysl. 125€ za 100Ah ať si strčí za klobouk. To si raději dám tu práci a poskládám si to z 18650 za poloviční cenu.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)