C Zero Ion - navýšení kapacity baterijí

Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

C Zero Ion - navýšení kapacity baterijí

Příspěvekod Dave » úte 11. pro 2018 8:58:05

Nekde jsem se docetl ze Mitsubishi Ion ma o dva bateriove clanky navic. Tzn jak vetsi napeti tak i kapacitu.

Pokud je v bateriovem kastliku misto tak by sly tyto dve baterky pridat a zvednout dojezd auta.

Mohu poprosit zda by nekdo nezjistil pocty clanku?
Naposledy upravil(a) Jan Čapek dne sob 15. pro 2018 12:31:27, celkem upraveno 1 x.
Důvod: téma přejmenováno
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 821
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Radovan » úte 11. pro 2018 9:11:33

Je to tady v příspěvcích, už se to řešilo.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 85 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 39 tis. (53 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič panel 2000.
garmont
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C Zero Ion

Příspěvekod garmont » úte 11. pro 2018 17:02:53

Někdy v pulce roku 2012 došlo ke změně akumulátorů u Czero a Ionu - dávali tam novější typ článků - ale snížili jejich počet na 80ks a kapacita šla na 14,5kwh - nicméně díky tomu že ty články jsou vylepšené tak dojezd zůstal stejný. U I-miev taky dali nové články ale tuším až o něco později a nechali počet článků jako před touto upravou tj 88ks a díky tomu by měl mít I.miev větší dojezd.
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » stř 12. pro 2018 15:28:27

Takze by se jich tam 8ks mohlo pridat?
dracekvo
Příspěvky: 539
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C Zero Ion

Příspěvekod dracekvo » stř 12. pro 2018 20:14:09

V to bych nedoufal. Už jen kvůli absenci 8 modulů BMS. A těžko říct jak to komunikuje. Jestli by je stačilo jen sehnat a přidat, nebo se bude muset nejak upravovat firmware.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 81 tis. km)
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » pát 14. pro 2018 19:10:14

Takze je lepsi mit ten typ s 88clanky a casem kdyby se to menilo za novejsi tak by to melo vetsi dojezd
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » pát 14. pro 2018 19:47:12

Dokonce kolije i video s vymenenymi clanky 100Ah a zvyseni kapacity na 33kW
garmont
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C Zero Ion

Příspěvekod garmont » pát 14. pro 2018 21:57:43

Máš odkaz na to video?
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » pát 14. pro 2018 23:21:53

Pushevs.com
dracekvo
Příspěvky: 539
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C Zero Ion

Příspěvekod dracekvo » sob 15. pro 2018 7:24:15

Nic takového tam najít nemůžu. Prosím přímý odkaz.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 81 tis. km)
garmont
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C Zero Ion

Příspěvekod garmont » sob 15. pro 2018 8:26:24

taky jsem to tam nenašel..
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 8:45:15

Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 8:48:17

Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 8:55:04

Je tam link na zdvojnasobeni kapacity video ale na videu je vymena spatnych clanku. Odkaz pred je na clanky 100aH. Myslim si ze C zero muze jezdit nekonecne tim ze vymena je jednoducha. Zkratka vymenit casem vzdy par spatnych clanku. Ale musi se menit asi za stejny typ. A nebo po case to predelat na lepsi typ ale to se musi vymenut vsechny clanky najednou. Co se tyce upgratu na vetsi vykon je lepsi mit starsi verzi s 88clanky protoze i po vymene za 50Ah vezi to ma vetsi dohezd nez upgrate verze s 80 clanky. Asi nejlepsi by bylo sehnat levny nabourany auto jako zasobu baterii
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 9:01:13

Ja ani zvyseni dojezdu na 200km nepotrebuji. Na jezdeni kolem komina mi to staci a nabijecky mam po okoli. Spis me trapi snizeny dojezd v zime a nemoznost si zatopit behem nabijeni. Nemam moznost garaze a nocniho nabijeni. Potrebuji rozchodit OBLINK coz se mi nedari abych vedel jak na tom ktery clanek je. Mam natoceno 82t km. Cca jsem najel 18t km za necelych 5 mesicu.
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 9:46:56

Najdu nekde kolik clanku mam v baterii?
garmont
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C Zero Ion

Příspěvekod garmont » sob 15. pro 2018 9:56:17

Dá se to zjistit podle vin kodu jestli máš starý typ baterie 16kwh nebo 14.5kwh - VF31NZKZZCU.... pokud je za písmenem K písmeno Z tak máš 16kwh pokud by za K bylo Y tak 14,5kh
Dave
Příspěvky: 93
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C Zero Ion

Příspěvekod Dave » sob 15. pro 2018 10:13:33

Dekuji. Tzn 16kw verze 88clanku ta druha jenom 80clanku.

Oni u tech verzi neresili napeti? Vzdyt rozdil v 8 clancich do serie je nejakych cca 25-30V a to ma dopad na vykon motoru a kroutak. Chapu ze pokud tam dali vykonejsi clanky tak ze dojezd zustal treba stejny.
garmont
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C Zero Ion

Příspěvekod garmont » sob 15. pro 2018 10:20:28

Co jsem vyčetl tak ta verze 14,5kwh má jiný motor než ta starší verze...
dracekvo
Příspěvky: 539
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C Zero Ion

Příspěvekod dracekvo » sob 15. pro 2018 10:22:10

No, ale oni tam jen přemejšlí, že by to možná šlo tam ty 100Ah články nacpat. Jako všude jinde se to řeší pouze teoreticky. Sleduju i zahraniční fóra a zatím nevím o ionu kterej by jezdil na něco jinýho než LEV50.

Navíc cena je nesmysl. 125€ za 100Ah ať si strčí za klobouk. To si raději dám tu práci a poskládám si to z 18650 za poloviční cenu.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 81 tis. km)