Výměna baterie v DO

Moderátor: Josef

liblas
Příspěvky: 9
Registrován: ned 11. lis 2018 21:43:11

Výměna baterie v DO

Příspěvekod liblas » ned 11. lis 2018 22:09:19

Ahoj, mám P-Iona 2011 s 85000km. Kromě výměny reduktoru(asi je v něm něco poddimenzovaného) tak zatím vše v pohodě. Jen dnes jsem vyměnil baterii v dálkovém ovládání a nebere mě to ani imobilizér, ani dálku. Kde jsem udělal chybu? Snažil jsem se něco najít, ale nikde nic! Asi jen autorizák?? Ještě že mám druhý klíček.... nebo?
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod mp1 » pon 12. lis 2018 8:22:27

manuál o tom nepíše? niečo ako vložiť do spínacej skrinky, zapnúť na x sekund, ...?
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod dracekvo » pon 12. lis 2018 9:02:37

Jestli je to jako u ostatních aut, tak Imobilizér nemá s baterkou v DO vůbec nic společného. Je to jen RFID čip, kterej je napájenej z mag pole co vyzařuje auto v prostoru okolo spínačky.
Jak jinak by pak člověk vyřešil situaci, kdy se vybije DO? Prostě si odemkne kličem a pak bez problému nastartuje. Nebo je to jen klíček bez DO a nemá ani baterku?
Nová baterka je v poho? Stará baterka byla fakt špatná? Nevím přesně jakej klíč máš, ale nemohl si při výměně baterky vytrousit ten čip?

Večer se můžu kouknout do návodu, co se píše o výměně baterky.
Naposledy upravil(a) dracekvo dne pon 12. lis 2018 9:15:02, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod Radovan » pon 12. lis 2018 9:14:22

U spalováku jsem to kdysi řešil. S největší pravděpodobností je nutno zajet do servisu, protože servis musí spárovat obě zařízení. Uměla to i zámková služba, kde prodávali klíče i k autům, ale autoservis je jistější. Imobilizer nefunguje, což je právě ta ochrana proti neoprávněnému užívání.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
liblas
Příspěvky: 9
Registrován: ned 11. lis 2018 21:43:11

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod liblas » pon 12. lis 2018 17:23:26

Asi to bude tím spárováním, v klíčku DO se vybila baterie,ale v návodu nic nepíší, jen že to má vyměnit v autorizovaném servisu. Po 7. letech používání auta občas v poslední době vynechalo DO, hlavně když jsem nechal teď na podzim klíče v druhém autě v chladu. Na Nissan Leaf jsem našel návod na netu-když se vybila baterie, tam se vše muselo sladit taky. Ale zvládlo to samo auto, a ne klíčový servis či autorizovaný servis. To by byl tedy opruz!
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod garmont » pon 12. lis 2018 20:33:34

Mám dotaz - na kolik ten reduktor vyšel a jak se závada projevovala? Díky
liblas
Příspěvky: 9
Registrován: ned 11. lis 2018 21:43:11

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod liblas » pon 12. lis 2018 23:02:45

Auto resp reduktor byl hlučnější, i když se v něm předpisově vyměnil olej. Na hluk jsem upozornil při servisní kontrole, ale vše OK? Pak se za 3/4 roku vysypal. zatím jsem se dočetk o dvou případech v Německu. Cena 53000,- Kč s výměnou na Kladně u Vlka
liblas
Příspěvky: 9
Registrován: ned 11. lis 2018 21:43:11

Re: Výměna baterie v DO

Příspěvekod liblas » pon 12. lis 2018 23:07:01

Co jsem tam byl loni naposled, tak mě udělali nic neříkající test trakční baterie, Když jsem chtěl ten asi 6. stránkový co mě dělali rok dva roky před tím, tak prý mají jiný soft, takže jen toto. V Praze s Domanským nespokojenost, na Kladně V.Group již taky. No a nejlepší importér Peugeotu neuznal záruku, tak na některé přehrání softu jsem jel do Německa. Ale na výměnu airbagu na svolávačku-to se třásli jak slepice na flus! A pak přišel reduktor, a problémy.