Stránka 2 z 2

Re: Jízdní vlastnosti

Napsal: stř 10. říj 2018 19:14:10
od Radovan
Paráda. Sousedský carsharing. Tak to aspirujete na 36 tis. km ročně. Za 2 roky budete mít tolik, co já za 4,5. Ovšem se stejnými úsporami za palivo a servis. Mohl byste třeba po prvním roce udělat malý článek pro hybrid.cz? Stačí kostra s údaji a zkušenostmi, klidně Vám můžu pomoct s výslednou formu, kterou odsouhlasíte před zveřejněním.
"My jsme tý, na ktorých jsme čakali," zpívá Suvereno. My ukazujeme cestu, že to jde, zatímco jiní stále jen říkají, že to nejde.

Re: Jízdní vlastnosti

Napsal: čtv 11. říj 2018 20:26:08
od garmont
Drácekvo: tady je manuál na imiev - tak třeba tam k té elektrice něco najdeš - http://mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/on ... dex_M1.htm

Re: Jízdní vlastnosti

Napsal: pon 15. říj 2018 9:26:57
od dracekvo
super, díky :)
určitě se to bude hodit

Akorát, jestli by to nechtělo rozdělit do samostatného vlákna o instalaci nezávislého topení.

Jen asi bude problém s topením během rychlonabíjení. Co jsem se dočetl a zkoumal jsem výkresy, tak auto používá výdech klimatizace k ochlazování baterek, že? Takže pokud by při tom běželo nezávislé topení, tak bude ještě baterie naopak přitápět.
Proto ani orig imiev neumí topit, pokud je připojený na DC nabíjení, že?

Re: Jízdní vlastnosti

Napsal: úte 16. říj 2018 19:55:49
od mp1
spaľováky mali aj primitívne riešenie teploty vzduchu - klíma (chladenie) NAPLNO a teplota sa menila PRIKUROVANÍM.