Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod Radovan » čtv 22. dub 2021 20:53:06

Tak jsme Peugeotem Ion dovezli 2 paravány do naší kanceláře/obýváku v domečku www.zivotnazeleno.cz rozměrů 160x100 cm plus nohy. A vešly se. Geniální auto.
Přílohy
Peugeot_Ion_paravany_22042021.jpeg
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod Radovan » čtv 22. dub 2021 20:58:07

Já nevím, co pořád máte s tím, že mám malý elektromobil, kam se nic nevejde. Peugeot Ion. Vejde, pohodlně 4 lidi, rozvor to má větší než Škoda Octavia. Ano, je to užší, je to keicars, původem japonské Mitsubishi iMiev. Ale jak byste přepravili Vaším autem Univerzální hliníkový žebřík FACAL 3×12 příček, ve složeném stavu 342 cm, v rozloženém 818 cm? Já Ionem s přehledem. Zadní opěradlo sklopit, přední sedadlo dopředu a sklopit opěradlo skoro do rovna, žebřík vložit zadními pátými dveřmi, přichytit jednoduše oběma bezpečnostními pásy. Kufr může trčet nahoru nebo ho můžete stáhnout dolů provazem, je to fuk, všechna světla jsou viditelně po stranách na sloupcích auta. https://www.mall.cz/zebriky/facal-3x12- ... va-sl350-3
Přílohy
67407203_333546867551330_7685201586523471872_o.jpg
67296651_333546857551331_1798036544632651776_o.jpg
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod Radovan » čtv 22. dub 2021 21:02:06

A mnoho pytlů s hoblinami z místní pily, která je bere jako odpad a my je bereme jako podestýlku pro morčata a osmáky a současně mulč. Buď čistý, nebo jako použitá podestýlka s dalšími živinami.
Přílohy
WhatsApp Image 2021-01-25 at 11.35.17.jpeg
WhatsApp Image 2021-01-25 at 11.35.17 (1).jpeg
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod mp1 » pát 23. dub 2021 15:32:02

ten rebrík - mám podstatnú pripomienku - nie je zabezpečený pred pohybom vpred, nie je fixovaný aby pri núdzovom brzdení nepopkračoval cez okno. pri každom náklade sa o to zaujímam, ľudia sú pripútaní a náklaf fixujem minimálne pred pohybom "vpred".
dracekvo
Příspěvky: 836
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod dracekvo » pát 23. dub 2021 20:41:44

Upřímně, tím že jedete autem, z kterého nevidíte pořádně ven, bych se moc nechlubil. Jak lze bezpečně dávat přednost z prava, když je to zarovnané až po střechu?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Marek71
Příspěvky: 825
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod Marek71 » ned 25. dub 2021 16:41:54

Úplně stejně to vše odvezu v Mercedes A nebo v podobné nákupní tašce. To ale neznamená, že to nejsou malá auta :-)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod Radovan » ned 25. dub 2021 21:52:33

Pro diskutující:
- žebřík je proti posunu zabezpečen předním bezpečnostním pásem, jde skrze něj. Před pohybem do stran předním i zadním bezpečnostním pásem. Vepředu nemůže přes okno, je omotán dekou a opírá se spodem o palubní desku. Výhled doprava je normální, jako když jedu se spolujezdcem, i zpětné zrcátko bylo vidět přes šprušle žebříku
- paravány leží šikmo na levém pásu spolujezdce vzadu provlečeném přes konstrukci opěrky hlavy řidiče, opírají se o záda předních sedadel. Proti posunu do strany a dozadu jsou tlačeny směrem k opěradlům pravým zadním bezpečnostním pásem. Výhled je v pohodě všemi zrcátky, vepředu jsme normálně jeli ve 2 lidech
- pytle s hoblinami jsou sice velké, ale vemi lehké věci, vzadu drží nacpáním do prostoru, nemají kam cestovat. Vepředu je držel bezpečnostní pás spolujezdce, pytle simulovaly člověka, takže před jeho odepnutím bylo v pohodě vidět nejen doprava přes okno, ale i na zrcátko u spolujezdce. Možná si všimnete hlubokého otisku spodní části pásu na pytli vepředu. Na fotce se narovnal lem předního pytle, tak to budí zdání neprůhlednosti. Nešlo vidět jen přes prostřední zrcátko, ale to je u spousty aut normální (dodávky např.)
- ano, jsou to malá auta, to áčko i trojčata i i3, nicméně tvar karoserie MPV, nakládací otvor, možnost utopení opěradel do roviny se dnem zadního kufru a další maličkosti (úchyty ve dně kufru původně pro uchycení dětských sedaček francouzským stylem) z nich dělají geniálně použitelné vozy i tam, kde by se daleko větší auta nechytala.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
xlfd
Příspěvky: 64
Registrován: pon 01. lis 2021 8:42:17
Bydliště: Valašské Klobouky
Kontaktovat uživatele:

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod xlfd » pon 01. lis 2021 11:00:59

Jedna čtyřmetrová fošna mírně upravená pro transport. Jen jsem nepočítal, že když ju rozřežu na půlky, tak mě vzniknou dva kusy dlouhé 2,2 m, ale nakonec se vešly.
761558fa-ff4e-4777-b6af-a5a05b40e027.jpg
Peugeot Ion (najeto my: 14,4 tisíc km (za 2,5 let) [Konečná cena na využitý km: 9,77 Kč])
kwe@riska.cz
Příspěvky: 3
Registrován: stř 28. dub 2021 8:54:23

Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.

Příspěvekod kwe@riska.cz » pon 01. lis 2021 12:22:44

Fotku sice nemám, ale převážel jsem nedávno 200 litrový bojler. Kufr se dal normálně zavřít. 8-)