Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Tak jsme Peugeotem Ion dovezli 2 paravány do naší kanceláře/obýváku v domečku www.zivotnazeleno.cz rozměrů 160x100 cm plus nohy. A vešly se. Geniální auto.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Já nevím, co pořád máte s tím, že mám malý elektromobil, kam se nic nevejde. Peugeot Ion. Vejde, pohodlně 4 lidi, rozvor to má větší než Škoda Octavia. Ano, je to užší, je to keicars, původem japonské Mitsubishi iMiev. Ale jak byste přepravili Vaším autem Univerzální hliníkový žebřík FACAL 3×12 příček, ve složeném stavu 342 cm, v rozloženém 818 cm? Já Ionem s přehledem. Zadní opěradlo sklopit, přední sedadlo dopředu a sklopit opěradlo skoro do rovna, žebřík vložit zadními pátými dveřmi, přichytit jednoduše oběma bezpečnostními pásy. Kufr může trčet nahoru nebo ho můžete stáhnout dolů provazem, je to fuk, všechna světla jsou viditelně po stranách na sloupcích auta. https://www.mall.cz/zebriky/facal-3x12- ... va-sl350-3
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
A mnoho pytlů s hoblinami z místní pily, která je bere jako odpad a my je bereme jako podestýlku pro morčata a osmáky a současně mulč. Buď čistý, nebo jako použitá podestýlka s dalšími živinami.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
ten rebrík - mám podstatnú pripomienku - nie je zabezpečený pred pohybom vpred, nie je fixovaný aby pri núdzovom brzdení nepopkračoval cez okno. pri každom náklade sa o to zaujímam, ľudia sú pripútaní a náklaf fixujem minimálne pred pohybom "vpred".
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Upřímně, tím že jedete autem, z kterého nevidíte pořádně ven, bych se moc nechlubil. Jak lze bezpečně dávat přednost z prava, když je to zarovnané až po střechu?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Úplně stejně to vše odvezu v Mercedes A nebo v podobné nákupní tašce. To ale neznamená, že to nejsou malá auta
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Pro diskutující:
- žebřík je proti posunu zabezpečen předním bezpečnostním pásem, jde skrze něj. Před pohybem do stran předním i zadním bezpečnostním pásem. Vepředu nemůže přes okno, je omotán dekou a opírá se spodem o palubní desku. Výhled doprava je normální, jako když jedu se spolujezdcem, i zpětné zrcátko bylo vidět přes šprušle žebříku
- paravány leží šikmo na levém pásu spolujezdce vzadu provlečeném přes konstrukci opěrky hlavy řidiče, opírají se o záda předních sedadel. Proti posunu do strany a dozadu jsou tlačeny směrem k opěradlům pravým zadním bezpečnostním pásem. Výhled je v pohodě všemi zrcátky, vepředu jsme normálně jeli ve 2 lidech
- pytle s hoblinami jsou sice velké, ale vemi lehké věci, vzadu drží nacpáním do prostoru, nemají kam cestovat. Vepředu je držel bezpečnostní pás spolujezdce, pytle simulovaly člověka, takže před jeho odepnutím bylo v pohodě vidět nejen doprava přes okno, ale i na zrcátko u spolujezdce. Možná si všimnete hlubokého otisku spodní části pásu na pytli vepředu. Na fotce se narovnal lem předního pytle, tak to budí zdání neprůhlednosti. Nešlo vidět jen přes prostřední zrcátko, ale to je u spousty aut normální (dodávky např.)
- ano, jsou to malá auta, to áčko i trojčata i i3, nicméně tvar karoserie MPV, nakládací otvor, možnost utopení opěradel do roviny se dnem zadního kufru a další maličkosti (úchyty ve dně kufru původně pro uchycení dětských sedaček francouzským stylem) z nich dělají geniálně použitelné vozy i tam, kde by se daleko větší auta nechytala.
- žebřík je proti posunu zabezpečen předním bezpečnostním pásem, jde skrze něj. Před pohybem do stran předním i zadním bezpečnostním pásem. Vepředu nemůže přes okno, je omotán dekou a opírá se spodem o palubní desku. Výhled doprava je normální, jako když jedu se spolujezdcem, i zpětné zrcátko bylo vidět přes šprušle žebříku
- paravány leží šikmo na levém pásu spolujezdce vzadu provlečeném přes konstrukci opěrky hlavy řidiče, opírají se o záda předních sedadel. Proti posunu do strany a dozadu jsou tlačeny směrem k opěradlům pravým zadním bezpečnostním pásem. Výhled je v pohodě všemi zrcátky, vepředu jsme normálně jeli ve 2 lidech
- pytle s hoblinami jsou sice velké, ale vemi lehké věci, vzadu drží nacpáním do prostoru, nemají kam cestovat. Vepředu je držel bezpečnostní pás spolujezdce, pytle simulovaly člověka, takže před jeho odepnutím bylo v pohodě vidět nejen doprava přes okno, ale i na zrcátko u spolujezdce. Možná si všimnete hlubokého otisku spodní části pásu na pytli vepředu. Na fotce se narovnal lem předního pytle, tak to budí zdání neprůhlednosti. Nešlo vidět jen přes prostřední zrcátko, ale to je u spousty aut normální (dodávky např.)
- ano, jsou to malá auta, to áčko i trojčata i i3, nicméně tvar karoserie MPV, nakládací otvor, možnost utopení opěradel do roviny se dnem zadního kufru a další maličkosti (úchyty ve dně kufru původně pro uchycení dětských sedaček francouzským stylem) z nich dělají geniálně použitelné vozy i tam, kde by se daleko větší auta nechytala.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
- xlfd
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 01. lis 2021 8:42:17
- Bydliště: Valašské Klobouky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Jedna čtyřmetrová fošna mírně upravená pro transport. Jen jsem nepočítal, že když ju rozřežu na půlky, tak mě vzniknou dva kusy dlouhé 2,2 m, ale nakonec se vešly.
Peugeot Ion (najeto my: 14,4 tisíc km (za 2,5 let) [Konečná cena na využitý km: 9,77 Kč])
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 28. dub 2021 8:54:23
Re: Co všechno se dá narvat do trojčat Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV. Geniální auto.
Fotku sice nemám, ale převážel jsem nedávno 200 litrový bojler. Kufr se dal normálně zavřít.