Příspěvekod Radovan » stř 31. črc 2019 20:12:03
Nedávno jsem to tady s někým řešil, zkuste prostříkat kontaktolem Yazaki zástrčku na nabíjecím kabelu a taky zásuvku na autě. Auto vypněte a vyndejte klíček ze zapalování. Ten tam nesmí být ani v okamžiku, kdy nabíjíte rychlonabíječkou, mate jí to.
Jakmile dáte nabíjecí kabel do domácí zásuvky 220V Schuco, tak na krabici nabíjecího kabelu musí svítit zelená Power. Pak Yazaki vrazíte do auta, vodorovně, lehce, musí zacvaknout, na krabici naskočí k zelené i červená kontrolka Charge. Následně autu zahučí klimatizace auta, na palubovce se rozsvítí symbol nabíjení červená zásuvka vpravo dole a ukazatel stavu nabití vlevo nahoře. Auto nabíjí, což se projevuje jemným zavrčením měniče cca co 1-2 minuty.
To, že vám symbol nabíjecí zásuvky blikal, bylo právě způsobeno klíčkem v zapalování. Ony mají trojčata i ochranu proti odjetí se zastrčeným nabíjecím kabelem, takže nenastartujete.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 81 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 36 tis. (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič panel 2000.